Börsiteade
Aktsiaselts Ekspress Grupp
Kategooria
Muud korporatiivtoimingud
Kuupäev
10.01.2025 08:00:00
Pealkiri
ASi Ekspress Grupp 2024. aasta 4. kvartali digitellimuste tulemused
Teade
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (IV kvartalis 7%) ja ulatus detsembri lõpus 238 182-ni. * Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 12% (IV kvartalis 2%), ulatudes 114 631-ni. * 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 2% (IV kvartalis -3%), ulatudes 25 257-ni. * Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 5% (IV kvartalis -2%), ulatudes 7356-ni. * Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 33% (IV kvartalis 32%), ulatudes 35 082-ni. * Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11% (IV kvartalis 14%), ulatudes 44 170-ni. * Leedu meediaportaali Lrytas digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 84% (IV kvartalis 4%), ulatudes 11 686-ni. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar: "Ekspress Grupi meediafirmade digitellimuste arvu 15-protsendiline aastane kasv Baltimaades on hea tulemus ja näitab digitaalse tellimismudeli jätkusuutlikkust ka majanduse keerulisematel aegadel, mil tarbimine tervikuna on madalseisus. Nii viimane kvartal kui ka terve aasta olid edukad Läti Delfile, kus digitellimuste arv kasvas kokku 33 protsenti. Grupi uusim meediaettevõte, Leedu uudisteportaal Lrytas on tellimuste müügi edukalt käivitanud ja kasvatas 2024. aastal digitellimuste arvu 84 protsenti. Head tulemust näitasid ka Leedu Delfi ja kontserni suurim meediaettevõte, Eestis tegutsev Delfi Meedia. 2025. aastal jätkame senist digitaalset kasvustrateegiat, keskendudes kõigile turgudele ning meediaettevõtetele." Digitellimuste detailne ülevaade 31.12.2024 30.09.2024 muutus 31.12.2023 muutus AS Delfi Meedia 114 631 112 520 2% 102 793 12% AS Õhtuleht Kirjastus 25 257 26 127 -3% 24 875 2% Geenius Meedia OÜ 7 356 7 534 -2% 6 998 5% Delfi AS (Läti) 35 082 26 552 32% 26 427 33% Delfi UAB (Leedu) 44 170 38 608 14% 39 872 11% Lrytas UAB (Leedu) 11 686 11 270 4% 6 363 84% Ekspress Grupp kokku 238 182 222 611 7% 207 328 15% Kontsern loeb digitellimuseks ainult selliseid tellimusi, mille väärtus on suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal ajal eraldi lõpetatavad. Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul. Liigume kontserni pikaajaliste eesmärkide suunal kasvatada digitellimuste maht 2026. aasta lõpuks Baltimaades 340 000 tellijani. Ekspress Grupi pikaajalised eesmärgid (https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang= et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses. Argo Rannamets CFO AS Ekspress Grupp E-kiri: [email protected] (mailto:[email protected]) AS Ekspress Grupp on Baltimaade juhtiv meediakontsern, mille tegevus hõlmab veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist. Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.
Pealkiri
Digital subscription results of AS Ekspress Grupp for the fourth quarter of 2024
Teade
The total number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 15% in the Baltic States year-over-year (4(th) quarter: 7%) and totalled 238 182 at the end of December. * The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and several popular magazines increased by 12% year-over-year (4(th) quarter: 2%) and totalled 114 631. * The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which is owned by Ekspress Grupp, increased by 2% year-over-year (4(th) quarter: -3%) and totalled 25 257. * The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ increased by 5% year-over-year (4(th) quarter: -2%) and totalled 7356. * In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by 33% year-over-year (4(th) quarter: 32%) and totalled 35 082. * In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by 11% (4(th) quarter: 14%) and totalled 44 170. * The number of digital subscriptions of the Lithuanian media portal Lrytas increased by 84% (4(th) quarter: 4%) and totalled 11 686. The Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis Rüütsalu, comments: "The 15% annual growth in the number of digital subscriptions of Ekspress Grupp's media companies in the Baltics is a good result and demonstrates the sustainability of the digital subscription model even during more difficult economic times, when consumption as a whole is sluggish. Both the last quarter and the entire year were successful for Delfi Latvia, where the number of digital subscriptions increased by a total of 33 percent. The group's newest media company, Lithuanian news portal Lrytas, has successfully launched subscription sales and increased its digital subscriptions by 84 percent in 2024. Delfi Lithuania and Delfi Meedia, the group's largest media company operating in Estonia, also demonstrated good results. In 2025, we will continue the current digital growth strategy, focusing on all markets and media companies." Detailed overview of digital subscriptions 31.12.2024 30.09.2024 change 31.12.2023 change AS Delfi Meedia 114 631 112 520 2% 102 793 12% AS Õhtuleht Kirjastus 25 257 26 127 -3% 24 875 2% Geenius Meedia OÜ 7 356 7 534 -2% 6 998 5% Delfi AS (Latvia) 35 082 26 552 32% 26 427 33% Delfi UAB (Lithuania) 44 170 38 608 14% 39 872 11% Lrytas UAB (Lithuania) 11 686 11 270 4% 6 363 84% Total Ekspress Grupp 238 182 222 611 7% 207 328 15% The Group considers only the subscriptions with the value of more than 1 euro per calendar month that are separately invoiced and separately cancellable at any given time as digital subscriptions. Digital subscription revenue makes up an increasingly larger share of the digital revenue base of Ekspress Grupp. We are moving in the direction of the Group's long-term goals of increasing the volume of digital subscriptions to 340 000 subscribers in the Baltic countries by the end of 2026. The long-term goals (https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang= en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022. Argo Rannamets CFO AS Ekspress Grupp E-mail address: [email protected] (mailto:[email protected]) AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books. The Group also operates an electronic ticket sales platform and ticket sales offices in Estonia and Latvia. Ekspress Grupp launched its operations in 1989 and employs almost 1100 people.