Market announcement
Aktsiaselts Ekspress Grupp
Category
Other corporate action
Date
10.01.2025 08:00:00
Title
ASi Ekspress Grupp 2024. aasta 4. kvartali digitellimuste tulemused
Message
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta
sama perioodiga Balti riikides kokku 15% (IV kvartalis 7%) ja ulatus detsembri
lõpus 238 182-ni.
* Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja
mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste
hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 12% (IV kvartalis 2%),
ulatudes 114 631-ni.
* 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste
hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 2% (IV kvartalis -3%),
ulatudes 25 257-ni.
* Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama
perioodiga 5% (IV kvartalis -2%), ulatudes 7356-ni.
* Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta
sama perioodiga 33% (IV kvartalis 32%), ulatudes 35 082-ni.
* Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama
perioodiga 11% (IV kvartalis 14%), ulatudes 44 170-ni.
* Leedu meediaportaali Lrytas digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise
aasta sama perioodiga 84% (IV kvartalis 4%), ulatudes 11 686-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar:
"Ekspress Grupi meediafirmade digitellimuste arvu 15-protsendiline aastane kasv
Baltimaades on hea tulemus ja näitab digitaalse tellimismudeli jätkusuutlikkust
ka majanduse keerulisematel aegadel, mil tarbimine tervikuna on madalseisus. Nii
viimane kvartal kui ka terve aasta olid edukad Läti Delfile, kus digitellimuste
arv kasvas kokku 33 protsenti. Grupi uusim meediaettevõte, Leedu uudisteportaal
Lrytas on tellimuste müügi edukalt käivitanud ja kasvatas 2024. aastal
digitellimuste arvu 84 protsenti. Head tulemust näitasid ka Leedu Delfi ja
kontserni suurim meediaettevõte, Eestis tegutsev Delfi Meedia. 2025. aastal
jätkame senist digitaalset kasvustrateegiat, keskendudes kõigile turgudele ning
meediaettevõtetele."
Digitellimuste detailne ülevaade
31.12.2024 30.09.2024 muutus 31.12.2023 muutus
AS Delfi Meedia 114 631 112 520 2% 102 793 12%
AS Õhtuleht Kirjastus 25 257 26 127 -3% 24 875 2%
Geenius Meedia OÜ 7 356 7 534 -2% 6 998 5%
Delfi AS (Läti) 35 082 26 552 32% 26 427 33%
Delfi UAB (Leedu) 44 170 38 608 14% 39 872 11%
Lrytas UAB (Leedu) 11 686 11 270 4% 6 363 84%
Ekspress Grupp kokku 238 182 222 611 7% 207 328 15%
Kontsern loeb digitellimuseks ainult selliseid tellimusi, mille väärtus on
suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal
ajal eraldi lõpetatavad.
Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul.
Liigume kontserni pikaajaliste eesmärkide suunal kasvatada digitellimuste maht
2026. aasta lõpuks Baltimaades 340 000 tellijani. Ekspress Grupi pikaajalised
eesmärgid
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses.
Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
E-kiri: [email protected] (mailto:[email protected])
AS Ekspress Grupp on Baltimaade juhtiv meediakontsern, mille tegevus hõlmab
veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist.
Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja
piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress
Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.
Title
Digital subscription results of AS Ekspress Grupp for the fourth quarter of 2024
Message
The total number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 15%
in the Baltic States year-over-year (4(th) quarter: 7%) and totalled 238 182 at
the end of December.
* The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the
news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and
several popular magazines increased by 12% year-over-year (4(th) quarter:
2%) and totalled 114 631.
* The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which
is owned by Ekspress Grupp, increased by 2% year-over-year (4(th) quarter:
-3%) and totalled 25 257.
* The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ increased by 5%
year-over-year (4(th) quarter: -2%) and totalled 7356.
* In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by
33% year-over-year (4(th) quarter: 32%) and totalled 35 082.
* In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by 11%
(4(th) quarter: 14%) and totalled 44 170.
* The number of digital subscriptions of the Lithuanian media portal Lrytas
increased by 84% (4(th) quarter: 4%) and totalled 11 686.
The Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis Rüütsalu,
comments:
"The 15% annual growth in the number of digital subscriptions of Ekspress
Grupp's media companies in the Baltics is a good result and demonstrates the
sustainability of the digital subscription model even during more difficult
economic times, when consumption as a whole is sluggish. Both the last quarter
and the entire year were successful for Delfi Latvia, where the number of
digital subscriptions increased by a total of 33 percent. The group's newest
media company, Lithuanian news portal Lrytas, has successfully launched
subscription sales and increased its digital subscriptions by 84 percent in
2024. Delfi Lithuania and Delfi Meedia, the group's largest media company
operating in Estonia, also demonstrated good results. In 2025, we will continue
the current digital growth strategy, focusing on all markets and media
companies."
Detailed overview of digital subscriptions
31.12.2024 30.09.2024 change 31.12.2023 change
AS Delfi Meedia 114 631 112 520 2% 102 793 12%
AS Õhtuleht Kirjastus 25 257 26 127 -3% 24 875 2%
Geenius Meedia OÜ 7 356 7 534 -2% 6 998 5%
Delfi AS (Latvia) 35 082 26 552 32% 26 427 33%
Delfi UAB (Lithuania) 44 170 38 608 14% 39 872 11%
Lrytas UAB (Lithuania) 11 686 11 270 4% 6 363 84%
Total Ekspress Grupp 238 182 222 611 7% 207 328 15%
The Group considers only the subscriptions with the value of more than 1 euro
per calendar month that are separately invoiced and separately cancellable at
any given time as digital subscriptions.
Digital subscription revenue makes up an increasingly larger share of the
digital revenue base of Ekspress Grupp. We are moving in the direction of the
Group's long-term goals of increasing the volume of digital subscriptions to
340 000 subscribers in the Baltic countries by the end of 2026. The long-term
goals
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022.
Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
E-mail address: [email protected] (mailto:[email protected])
AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include
web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books.
The Group also operates an electronic ticket sales platform and ticket sales
offices in Estonia and Latvia. Ekspress Grupp launched its operations in 1989
and employs almost 1100 people.