Börsiteade
AKTSIASELTS INFORTAR
Kategooria
Aktsionäride üldkoosoleku kokkukutsumine
Manused
Kuupäev
08.05.2025 07:00:14
Pealkiri
AKTSIONÄRIDE KORRALISE ÜLDKOOSOLEKU KOKKUKUTSUMISE TEADE
Teade
Lugupeetud Aktsiaseltsi Infortar aktsionär! Aktsiaseltsi Infortar (registrikood 10139414, asukoht ja aadress Liivalaia 9, 10118 Tallinn) juhatus kutsub kokku aktsionäride korralise üldkoosoleku (edaspidi üldkoosolek), mis toimub 4. juunil 2025 algusega kell 11.00 (Eesti aeg) Tallink SPA & Conference Hotelli konverentsikeskuses aadressil Sadama 11a, Tallinn. Aktsionäride registreerimine algab kell 10.00. Üldkoosolekul osalemiseks õigustatud aktsionäride ring määratakse seitse kalendripäeva enne üldkoosoleku toimumist, s.o. 28. mai 2025 Eesti väärtpaberite registri pidaja (Nasdaq CSD SE) arveldussüsteemi tööpäeva lõpu seisuga (nimekirja fikseerimise päev). Aktsionäril on lisaks üldkoosolekul osalemisele võimalus hääletada enne üldkoosolekut e-posti teel. Aktsiaseltsi Infortar nõukogu määras 6. mai 2025 otsusega alljärgneva Aktsiaseltsi Infortar üldkoosoleku päevakorra. Juhatuse ja nõukogu ettepanekud päevakorrapunktide osas on toodud iga päevakorra punkti juures otsuse eelnõuna ning nõukogu on teinud ettepaneku hääletada kõikides päevakorrapunktide juures toodud otsuste eelnõude poolt: 1. 2024. aasta majandusaasta aruande kinnitamine Kinnitada juhatuse poolt esitatud Aktsiaseltsi Infortar 2024. aasta majandusaasta aruanne. 2. Kasumi jaotamise otsustamine Kinnitada alljärgnev Aktsiaseltsi Infortar juhatuse esitatud kasumi jaotamise ettepanek: 2.1. Kinnitada 2024. aasta majandusaasta puhaskasum summas 193 670 tuhat eurot; 2.2. Maksta aktsionäridele dividendi 3 eurot aktsia kohta. Dividend makstakse välja kahes osas alljärgnevalt: 2.2.1. 1,5 eurot aktsia kohta makstakse aktsionäridele, kes on kantud aktsionäride nimekirja 4. juuli 2025 väärtpaberite registri pidaja arveldussüsteemi tööpäeva lõpu seisuga (record-date). Sellest tulenevalt on aktsiatega seotud õiguste muutumise päev (ex-date) 3. juuli 2025. Dividend makstakse aktsionäridele välja 15. juulil 2025 ülekandega aktsionäri pangakontole; 2.2.2. 1,5 eurot aktsia kohta makstakse aktsionäridele, kes on kantud aktsionäride nimekirja 4. detsembri 2025 väärtpaberite registri pidaja arveldussüsteemi tööpäeva lõpu seisuga (record-date). Sellest tulenevalt on aktsiatega seotud õiguste muutumise päev (ex-date) 3. detsember 2025. Dividend makstakse aktsionäridele välja 15. detsembril 2025 ülekandega aktsionäri pangakontole. 3. Audiitori nimetamine 2025. aasta majandusaastaks ja audiitori tasustamise korra määramine Nimetada Aktsiaseltsi Infortar 2025. aasta majandusaasta audiitorkontrolli läbiviijaks audiitorühing KPMG Baltics OÜ ning maksta audiitorile tasu vastavalt audiitoriga sõlmitavale lepingule. 4. Optsiooniprogrammi läbiviimise otsustamine Lõpetada Aktsiaseltsi Infortar 15.06.2021 aktsionäride korralise üldkoosoleku otsusega nr 6 heaks kiidetud Aktsiaseltsi Infortar aktsiaoptsiooniprogramm ja selle alusel optsioonilepingute sõlmimine ennetähtaegselt alates 30. juunist 2025. Kiita heaks Aktsiaseltsi Infortar uue aktsiaoptsiooniprogrammi läbi viimine ja anda nõukogule õigus uue aktsiaoptsiooniprogrammi kehtestamiseks alljärgnevatel põhitingimustel (?Optsiooniprogramm"): 4.1. Optsiooniprogrammi eesmärgiks on Aktsiaseltsi Infortar juhtkonna ja töötajate motiveerimine nende aktsionärideks kaasamise kaudu võimaldamaks juhtkonnal ja töötajatel saada kasu oma töö tulemusel aktsia väärtuse suurenemisest. Optsiooniprogramm kehtib Aktsiaseltsi Infortar ning sellega samasse kontserni kuuluvate ettevõtjate suhtes Eestis, Lätis, Leedus, Soomes ja Poolas. Aktsiaseltsi Infortar nõukogu võib otsustada Optsiooniprogrammi laiendamise ka Aktsiaseltsiga Infortar samasse kontserni kuuluvate ettevõtjate suhtes muus riigis. 4.2. Optsiooniprogrammi kehtivusaeg on 4 aastat ning Optsiooniprogrammi alusel võib optsioone (?Optsioonid") välja anda ning optsioonilepinguid sõlmida alates 1. juulist 2025 kuni 1. juulini 2029. Kui Õigustatud Isik (defineeritud allpool) nimetatud tähtaja jooksul optsioonilepingut ei sõlmi, kaotab ta õiguse temale võimaldatud Optsioone omandada. 4.3. Aktsiaseltsil Infortar on õigus väljastada Optsiooniprogrammi raames kokku kuni 400 000 Optsiooni 400 000 aktsia omandamiseks, mis esindavad kokku kuni 1,89% Aktsiaseltsi Infortar aktsiakapitalist. 4.4. Optsiooniprogrammi õigustatud isikuteks (?Õigustatud Isikud") on: (a) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu liikmed, kusjuures konkreetsetele nõukogu liikmetele Optsiooniprogrammi raames Optsioonide väljastamise ning väljastatavate Optsioonide arvu määrab üldkoosolek iga-aastaselt eraldi otsusega arvestades, et ühegi nõukogu liikme poolt Optsiooniprogrammi kehtivusaja jooksul omandatavate Optsioonide arv ei ületa 4000 Optsiooni aastas; (b) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu poolt nimetatud Aktsiaseltsi Infortar juhatuse liikmed, kusjuures igale juhatuse liikmele Optsiooniprogrammi raames väljastatavate Optsioonide arvu määrab nõukogu iga-aastaselt eraldi otsusega arvestades, et ühegi juhatuse liikme poolt Optsiooniprogrammi kehtivusaja jooksul omandatavate Optsioonide arv ei ületa 4000 Optsiooni aastas; (c) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu poolt nimetatud või, kui nõukogu on vastava õiguse delegeerinud Aktsiaseltsi Infortar juhatusele, juhatuse poolt nimetatud Aktsiaseltsi Infortar töötajad ning Aktsiaseltsiga Infortar samasse kontserni kuuluvate ettevõtjate juhtorganite liikmed ja töötajad, kusjuures igale sellisele töötajale Optsiooniprogrammi raames väljastatavate Optsioonide arvu määrab nõukogu või vastava delegatsiooni korral juhatus iga-aastaselt eraldi otsusega arvestades, et ühegi sellise Õigustatud Isiku poolt Optsiooniprogrammi kehtivusaja jooksul omandatavate Optsioonide arv ei ületa 4000 Optsiooni aastas. 4.5. Optsiooniprogrammi raamas väljastatud Optsiooni realiseerimine ja selle alusvaraks olevate aktsiate omandamine Õigustatud Isiku poolt ei ole üldjuhul võimalik enne kolme aasta möödumist Optsiooni väljastamisest ning Optsiooni realiseerimise eelduseks on üldjuhul see, et Õigustatud Isik on Optsiooni realiseerimise ajal endiselt Aktsiaseltsi Infortar või mõne selle tütarettevõtja juhtorgani liige või töötaja. 4.6. Iga Optsiooniprogrammi raames väljastatav Optsioon annab Õigustatud Isikule Optsiooni teostamise eelduste täitmisel õiguse omandada ühe Aktsiaseltsi Infortar aktsia. Aktsiaseltsi Infortar aktsia nimiväärtuse muutmisel korrigeeritakse vastavalt ka aktsiate arvu, mille omandamise õiguse annab iga sel hetkel välja antud Optsioon. Optsiooniaktsiate omandamisel tasumisele kuuluv hind sätestatakse optsioonilepingus ja see määratakse Aktsiaseltsi Infortar nõukogu otsusega iga-aastaselt enne vastava aasta eest Optsioonide väljastamist ja optsioonilepingute sõlmimist võttes arvesse, et optsiooniaktsia hind peab olema vähemalt 26 eurot aktsia kohta ning moodustama vähemalt 50% optsiooniaktsia kaalutud keskmisest börsihinnast optsioonilepingu sõlmimise kalendriaasta 1. juunile eelneva kuue kuu pikkuse perioodi jooksul. Aktsiaseltsi Infortar nõukogu liikmetele väljastatavate Optsioonide puhul määrab optsiooniaktsia hinna Aktsiaseltsi Infortar üldkoosolek oma otsusega järgides samu põhimõtteid. 4.7. Optsiooniprogrammi täitmist korraldab ja Optsiooniprogrammiga seotud küsimused lahendab Aktsiaseltsi Infortar nõukogu, kes kehtestab oma otsusega Optsiooniprogrammi tingimused, juhindudes käesoleva otsusega heaks kiidetud põhitingimustest. Nõukogu võib Optsiooniprogrammi tingimustega Optsiooniprogrammi rakendamisega seotud otsuste ja toimingute tegemise delegeerida Aktsiaseltsi Infortar juhatusele. 4.8. Optsiooniprogrammi täitmiseks ja Optsioonide realiseerimisel Õigustatud Isikutele üleandmisele kuuluvate aktsiate omandamiseks kasutatakse: (a) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu poolt käesoleva üldkoosoleku otsusega nr. 5 nõukogule antava õiguse kasutamise raames emiteeritavaid uusi aktsiaid, mis emiteeritakse Õigustatud Isikutele; või (b) Aktsiaseltsile Infortar kuuluvaid oma aktsiaid, s.h oma aktsiad, mille Aktsiaselts Infortar omandab käesoleva üldkoosoleku otsusega nr. 6 antava õiguse kasutamise raames. 5. Põhikirja muutmine ja aktsionäride märkimise eesõiguse välistamine Otsustada nõukogule aktsiakapitali suurendamise õiguse andmine käesoleva üldkoosoleku otsusega nr 4 kinnitatud Optsiooniprogrammi tingimuste täitmiseks vajalike uute aktsiate emiteerimiseks ja muuta selleks põhikirja ning välistada aktsionäride märkimise eesõigus igakordsel aktsiakapitali suurendamisel, kui Aktsiaseltsi Infortar aktsiakapitali suurendab nõukogu Optsiooniprogrammi realiseerimiseks nõukogule põhikirjaga antud õiguse alusel: 5.1. Muuta põhikirja punkti 2.1.2 ja sõnastada see alljärgnevalt: ?Seltsi nõukogul on õigus kolme aasta jooksul alates 01.07.2025 suurendada aktsiakapitali seaduses sätestatud korras sissemaksete tegemisega kuni 500 000 euro võrra." 5.2. Aktsionärid välistavad nõukogu poolt käesoleva üldkoosoleku otsusega nr. 5.1 antud volituse alusel emiteeritavate aktsiate osas aktsionäridele kuuluva aktsiate märkimise eesõiguse vastavalt ÄS § 345 lg 1 ning aktsiate märkimise õigus antakse käesoleva üldkoosoleku otsusega nr 4 kinnitatud Optsiooniprogrammi järgsetele Õigustatud Isikutele eesmärgiga tagada Optsiooniprogrammi rakendamine. 6. Oma aktsiate omandamise otsustamine Anda Aktsiaseltsile Infortar õigus omandada oma aktsiaid alljärgnevatel tingimustel: 6.1. Aktsiaseltsil Infortar on õigus omandada oma aktsiaid viie aasta jooksul alates käesoleva üldkoosoleku otsuse vastuvõtmisest tagasiostuprogrammi raames EL määruse nr 596/2014 (Turukuritarvituse määrus) ja ja EL delegeeritud määruse nr 2016/1052 tähenduses, ostes aktsiad Nasdaq Tallinna Börsilt. Omandatavaid aktsiaid võib kasutada käesoleva üldkoosoleku otsusega nr 4 kinnitatud Optsiooniprogrammist tulenevate kohustuste täitmiseks; 6.2. Maksimaalne tagasiostetavate aktsiate arv on 250 000 aktsiat, mille nimiväärtuste kogusumma vastab 1,18%-le Aktsiaseltsi Infortar aktsiakapitalist; 6.3. Aktsiaseltsi Infortar poolt ühe aktsia eest tasutav miinimumhind on 0 eurot on ja maksimumhind ei tohi mistahes tagasiostutehingu puhul ületada selle tegemisele eelneva viimase 30 kauplemispäeva keskmist Aktsiaseltsi Infortar aktsia börsihinda rohkem kui 50% võrra; ja 6.4. Aktsiaseltsi Infortar poolt oma aktsiate omandamine ei või tuua kaasa netovara vähenemist alla aktsiakapitali ja reservide kogusumma, mille väljamaksmine aktsionäridele ei ole lubatud seadusest või põhikirjast tulenevalt. 6.5. Anda juhatusele volitused kooskõlas käesoleva otsuse ja kohaldatavate õigusaktidega oma aktsiate tagasiostude otsustamiseks ja läbiviimiseks, tagasiostu hinna, protseduuri ja muude tingimuste määramiseks ning kõikide muude vajalike toimingute tegemiseks. Üldkoosoleku dokumentidega tutvumine Aktsiaseltsi Infortar korralise üldkoosolekuga seotud dokumentidega, üldkoosolekule esitatavate dokumentidega, sealhulgas otsuste eelnõude, Aktsiaseltsi Infortar 2024. aasta majandusaasta aruande, vandeaudiitori aruande, kasumi jaotamise ettepaneku, nõukogu aruande 2024. aasta majandusaasta aruande kohta ning aktsionäride esitatud põhjendustega päevakorrapunktide kohta (kui selliseid esitatakse) on võimalik tutvuda Aktsiaseltsi Infortar kodulehel aadressil www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) ja börsiteatele lisatult Tallinna Börsi kodulehel aadressil www.nasdaqbaltic.com (https://www.nasdaqbaltic.com) kuni üldkoosoleku toimumise päevani (kaasa arvatud). Aktsionär saab esitada küsimusi üldkoosoleku päevakorrapunktide kohta e-posti aadressil [email protected] (mailto:[email protected]). Aktsionäri õigused seoses üldkoosoleku päevakorraga Aktsionäril on õigus Aktsiaseltsi Infortar üldkoosolekul saada juhatuselt teavet Aktsiaseltsi Infortar tegevuse kohta. Juhatus võib keelduda teabe andmisest, kui on alust eeldada, et see võib tekitada olulist kahju aktsiaseltsi huvidele. Aktsionär võib juhul, kui juhatus keeldub teabe andmisest, nõuda, et tema nõudmise õiguspärasuse üle otsustaks aktsionäride üldkoosolek, või esitada üldkoosoleku toimumisest alates kahe nädala jooksul hagita menetluses kohtule avalduse juhatuse kohustamiseks teavet andma. Aktsionärid, kelle aktsiatega on esindatud vähemalt 1/20 aktsiakapitalist, võivad nõuda täiendavate küsimuste võtmist korralise üldkoosoleku päevakorda, kui vastav nõue on esitatud hiljemalt 15 päeva enne üldkoosoleku toimumist. Aktsionärid, kelle aktsiatega on esindatud vähemalt 1/20 aktsiakapitalist, võivad aktsiaseltsile esitada iga päevakorrapunkti kohta otsuse eelnõu. Nimetatud õigust ei või kasutada hiljem kui 3 päeva enne üldkoosoleku toimumist. Eelpool nimetatud dokumendid tuleb aktsiaseltsile esitada kirjalikult aadressile: Aktsiaselts Infortar, Liivalaia 9, 10118 Tallinn või saata digiallkirjastatuna e-posti aadressile [email protected]. Eelhääletamine Aktsionärid, kes ei saa või ei soovi üldkoosolekust osa võtta, saavad üldkoosoleku päevakorras olevate otsuste eelnõude osas hääletada enne üldkoosolekut (edaspidi eelhääletamine) perioodil üldkoosoleku kokkukutsumise teate avalikustamisest alates 8. mail 2025 kuni 2. juunini 2025 kell 16.00. Eelhääletamise kord on avaldatud Aktsiaseltsi Infortar kodulehel aadressil www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) ja on lisatud üldkoosoleku kokkukutsumise börsiteatele. Nõuetekohaselt eelhääletanud aktsionär loetakse üldkoosolekul osalevaks ja tema aktsiatega esindatud hääled arvestatakse üldkoosoleku kvoorumi hulka, kui seaduses ei ole sätestatud teisiti. Juhised üldkoosolekul osalejatele ja esindaja määramine Aktsionär võib enne üldkoosoleku toimumist teatada esindaja määramisest ja esindatava poolt volituse tagasivõtmisest e-posti aadressil [email protected] (mailto:[email protected]) kasutades selleks blankette, mis on avaldatud Aktsiaseltsi Infortar kodulehel www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) ja üldkoosoleku kokkukutsumise börsiteatele lisatult. Palume aktsionäridel, kes on nimekirja fikseerimise päeva seisuga, s.o. 28. mai 2025, kantud Nasdaq CSD SE poolt peetavasse aktsiaraamatusse ning kes soovivad osaleda korralisel üldkoosolekul, esitada registreerimiseks järgmised dokumendid: - Füüsilisest isikust aktsionäril esitada isikut tõendav dokument (pass või ID- kaart). - Füüsilisest isikust aktsionäri esindajal esitada isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) ning nõuetekohaselt allkirjastatud kirjalik volikiri või elektroonilises vormis volikiri (digitaalselt allkirjastatuna). - Juriidilisest isikust aktsionäri seadusjärgsel esindajal esitada väljavõte (või muu sarnane dokument) vastavast äriregistrist, kus juriidiline isik on registreeritud, kust nähtub isiku õigus aktsionäri esindada (Eestis registreeritud juriidilistel isikutel esitada väljavõte äriregistri registrikaardist, mis on tehtud hiljemalt 15 päeva enne üldkoosoleku toimumist). - Juriidilisest isikust aktsionäri volitatud esindajal, kelle esindusõigus ei nähtu vastavast äriregistri väljavõttest (või muust sarnasest dokumendist), tuleb lisaks eespool nimetatud dokumentidele esitada aktsionäri seadusjärgse esindaja poolt nõuetekohaselt väljastatud vähemalt kirjalikus või elektroonilises vormis (digitaalselt allkirjastatuna) kehtiv volikiri. Kõik võõrkeeles esitatavad dokumendid peavad olema ingliskeelsed või tõlgitud inglise või eesti keelde vandetõlgi või vandetõlgiga võrdsustatud ametiisiku poolt. Elektroonilises vormis dokumendid (digitaalselt allkirjastatuna) palume saata e- postiga aadressile [email protected] (mailto:[email protected]) hiljemalt üldkoosoleku toimumise päevaks. Lugupidamisega Aktsiaseltsi Infortar juhatus Infortar tegutseb seitsmes riigis, ettevõtte peamised tegevusvaldkonnad on meretransport, energeetika ja kinnisvara. Infortar omab 68,5 protsendi suurust osalust AS-is Tallink Grupp, 100% osalust AS-is Elenger Grupp ning mitmekülgset ja kaasaegset, ca 141 000 m2 suurust kinnisvaraportfelli. Lisaks kolmele põhitegevusvaldkonnale tegutseb Infortar ehituse ja maavarade, põllumajanduse, trükkimise ja muudes valdkondades. Kokku kuulub Infortari kontserni 110 ettevõtet: 101 kontserni ettevõtet, 4 sidusettevõtet ja 5 sidusettevõtete tütarettevõtet. Arvestamata sidusettevõtteid annab Infortar tööd 6296 inimesele. Lisainfo: Kadri Laanvee AS Infortar investorsuhete juht Tel. 5156662 E-mail: [email protected] www.infortar.ee/investorile (https://www.globenewswire.com/Tracker?data=uzb8Q5giw8l6Ao9NOhAlrjp8z31BEGEqJ_St 2UKYSgusCcnvDNJAkbcbgFoNXqa2SMh7TVDgjFfhFQu6ERTALTJSCxhXSskaML4MVKS6- KFe7ZIvX6iaTvrtbvHRyu_kSFEEAfsJX2QPxgYyNRbU0JINzbOyrecmA5mrvdpOLWx-k8uuxpGNJ3_- vKlAXYfTRgKtwQ43Kv2ZvAYNWKZrGeMzn3B5LOgoz- 56Zzgk9wcEewCBD5fh43tXxk5wYM0KJ1R0W6dV1Lgqgbhnl5BJ8eJGDKQZNmgJfLwTZhO7imfIn_6kjv XyTEUwg-4UsJzbs1QhcHHX0- beN9JkJKkOVlyERxm2qasyXXjcarXCIAU4A39hVemHh2MkGVIM8qZb5zi7Ux22rgCyoWTiMrDJNy0Nkd -xgsX2nyIIO8gG_MOBgo67Xm75gPGERyvICEWAtOjDiK7ZW2luH2GeL14_wUaEzQE6UjwEE58h6n2- qty8SkUNHGi_ezTuX0dbNEZdx1WVcZ-N0ziMEjd29hUEfU1HClauxEFYnt9bm8SEgrpfwXpQH- o2fnex1WWc7kBC)
Pealkiri
NOTICE OF CALLING THE ANNUAL GENERAL MEETING OF THE SHAREHOLDERS
Teade
Dear Shareholder of Aktsiaselts Infortar! The Management Board of Aktsiaselts Infortar (registry code 10139414, seat and address Liivalaia 9, 10118 Tallinn) hereby calls the Annual General Meeting of Shareholders (hereinafter the General Meeting) to be held on 4 June 2025 at 11:00 (Estonian time) at the conference centre of Tallink SPA & Conference Hotel at Sadama 11a, Tallinn. The registration of Shareholders begins at 10:00. The list of Shareholders entitled to participate in the General Meeting shall be determined as at seven calendar days before the general meeting is held, i.e. on 28 May 2025, at the end of the business day of the settlement system of the registrar of the Estonian register of securities (Nasdaq CSD) (date of fixation of the list). In addition to participation at the General Meeting, the Shareholders shall have the possibility to vote by e mail before the General Meeting. By its resolution of 6 May 2025, the Supervisory Board of Aktsiaselts Infortar has determined the following agenda for the General Meeting of Aktsiaselts Infortar. The proposals of the Management Board and Supervisory Board regarding the agenda items are presented as a draft resolution with each agenda item and the Supervisory Board has made the proposal to vote in favour of all the resolutions presented with each agenda item: 1. Approval of the 2024 Annual Report Approve the 2024 Annual Report of Aktsiaselts Infortar submitted by the Management Board 2. Deciding on the distribution of profit Approve the following proposal for the distribution of profit submitted by the Management Board of Aktsiaselts Infortar: 2.1. Approve the net profit for 2024 in the amount 193,670 thousand euros; 2.2. Pay the Shareholders dividend 3 euros per share. Dividend shall be paid in two parts as follows: 2.2.1. 1.5 euros per share shall be paid to the Shareholders who have been entered in the list of Shareholders on 4 July 2025 at the end of the business day of the settlement system of the securities registrar (record-date). Consequently, the day of change of the rights related to the shares (ex-date) is 3 July 2025. Dividend shall be paid to the Shareholders on 15 July 2025 by transfer to the bank account of the Shareholder; 2.2.2. 1.5 euros per share shall be paid to the Shareholders who have been entered in the list of Shareholders on 4 December 2025 at the end of the business day of the settlement system of the securities registrar (record-date). Consequently, the day of change of the rights related to the shares (ex-date) is 3 December 2025. Dividend shall be paid to the Shareholders on 15 December 2025 by transfer to the bank account of the Shareholder. 3. Appointment of an auditor for the 2025 financial year and determination of the procedure of remuneration of an auditor Appoint the company of auditors KPMG Baltics OÜ to conduct the audit of Aktsiaselts Infortar in the financial year 2025 and to remunerate the work according to the audit contract to be concluded with the auditor. 4. Deciding on conduction of the Option Plan Terminate the share option plan of Aktsiaselts Infortar approved by resolution no. 6 of the Annual General Meeting of the Shareholders held on 15 June 2021 and the conclusion of option agreements under this plan prematurely as of 30 June 2025. To approve the implementation of a new share option plan of Aktsiaselts Infortar and to grant the Supervisory Board the right to establish the new share option plan under the following principles ("Option Plan"): 4.1. The purpose of the Option Plan is to motivate the management and employees of Aktsiaselts Infortar by involving them as Shareholders, thereby enabling them to benefit from the increase in the value of the shares as a result of their work. The Option Plan applies to Aktsiaselts Infortar and its group entities in Estonia, Latvia, Lithuania, Finland, and Poland. The Supervisory Board of Aktsiaselts Infortar may decide to extend the Option Plan to group entities in other countries. 4.2. The term of the Option Plan is four (4) years, and options ("Options") may be granted and option agreements concluded under the Option Plan from 1 July 2025 until 1 July 2029. Should an Entitled Person (as defined below) fail to conclude an option agreement within the aforementioned period, they shall lose the right to acquire the Options made available to them. 4.3. Under the Option Plan, Aktsiaselts Infortar shall have the right to issue up to 400,000 Options for the acquisition of 400,000 shares, representing up to 1,89% of the share capital of Aktsiaselts Infortar. 4.4. Entitled Persons under the Option Plan ("Entitled Persons") shall be: (a) Members of the Supervisory Board of Aktsiaselts Infortar, whereby the granting of Options and the number of Options to be granted to specific members of the Supervisory Board shall be determined annually by the General Meeting by a separate resolution, provided that no Supervisory Board member shall acquire more than 4000 Options per year during the term of the Option Plan; (b) Members of the Management Board of Aktsiaselts Infortar appointed by the Supervisory Board, whereby the number of Options to be granted to each Management Board member shall be determined annually by the Supervisory Board by a separate resolution, provided that no Management Board member shall acquire more than 4000 Options per year during the term of the Option Plan; (c) Employees of Aktsiaselts Infortar and members of management bodies and employees of group companies, as designated by the Supervisory Board, or by the Management Board if so delegated by the Supervisory Board, whereby the number of Options to be granted to each such person shall be determined annually by the Supervisory Board or the Management Board (in case of delegation) by a separate resolution, provided that no such Entitled Person shall acquire more than 4000 Options per year during the term of the Option Plan. 4.5. Generally, Options issued under the Option Plan cannot be exercised, and the underlying shares cannot be acquired, before the 3-year vesting period has passed from the grant of the Option. A prerequisite for exercising the Option is that the Entitled Person remains a member of a management body or an employee of Aktsiaselts Infortar or any of its subsidiaries at the time of exercising the Option. 4.6. Each Option granted under the Option Plan entitles the Entitled Person to acquire one (1) share of Aktsiaselts Infortar upon fulfilment of the preconditions for exercising the Option. In the event of a change in the nominal value of shares, the number of shares granted under each Option shall be adjusted accordingly. The price payable for the shares upon exercising the Options shall be determined annually by decision of the Supervisory Board before the issuance of Options and the conclusion of option agreements for the respective year, provided that the price of the share option must be at least 26 euros per share and represent at least 50% of the weighted average stock exchange price of the share option over the six-month period preceding 1 June of the calendar year in which the option agreement is concluded. In the case of Options being granted to members of the Supervisory Board, the price per share shall be determined by the General Meeting based on the same principles. 4.7. The implementation and administration of the Option Plan shall be managed by the Supervisory Board of Aktsiaselts Infortar which shall establish the terms and conditions of the Option Plan by its resolution, following the principles approved by this resolution. The Supervisory Board may delegate decision-making and actions related to the implementation of the Option Plan to the Management Board of Aktsiaselts Infortar. 4.8. For the fulfilment of the Option Plan and the acquisition of shares to be transferred to Entitled Persons upon exercise of Options: (a) New shares may be issued under the authorisation granted to the Supervisory Board by resolution no. 5 of the Annual General Meeting of the Shareholders, which shall be issued to the Entitled Persons; or (b) Own shares held by Aktsiaselts Infortar may be used, including own shares acquired by Aktsiaselts Infortar under the authorisation granted by resolution no. 6 of the Annual General Meeting of the Shareholders. 5. Amendment of the Articles of Association and exclusion of the pre-emptive subscription right of the Shareholders Decide to grant the Supervisory Board the right to increase the share capital for the purpose of issuing new shares necessary to fulfil the conditions of the Option Plan approved by resolution no. 4 of the Annual General Meeting of the Shareholders and to amend the Articles of Association accordingly and to exclude the pre-emptive subscription right of Shareholders upon each increase of the share capital if the Supervisory Board increases the share capital of Aktsiaselts Infortar under the authorisation given by the Articles of Association for the implementation of the Option Plan: 5.1. Amend clause 2.1.2 of the Articles of Association with the following wording: ?The supervisory board of the company has the right, within three (3) years from 1 July 2025, to increase the share capital through contributions by up to 500,000 euros in accordance with the procedure set out by law." 5.2. Shareholders shall exclude their pre-emptive subscription right in respect of shares issued by the Supervisory Board pursuant to the authorisation granted in clause 5.1 of this resolution, in accordance with § 345 (1) of the Commercial Code, and the right to subscribe for shares shall be granted to the Entitled Persons to the share option under the Option Plan approved by resolution no. 4 of the Annual General Meeting of the Shareholders for the purpose of ensuring the implementation of the Option Plan. 6. Deciding on the acquisition of own shares Grant Aktsiaselts Infortar the right to acquire its own shares under the following conditions: 6.1. Aktsiaselts Infortar shall have the right to acquire its own shares within five (5) years from the adoption of this resolution under a buy-back programme as defined in Regulation (EU) No 596/2014 (Market Abuse Regulation) and Commission Delegated Regulation (EU) No 2016/1052, by purchasing the shares through Nasdaq Tallinn Stock Exchange. The acquired shares may be used for fulfilling obligations arising from the Option Plan approved by resolution no. 4 of the Annual General Meeting of the Shareholders; 6.2. The maximum number of shares to be repurchased shall be 250,000 shares, the total nominal value of which corresponds to 1,18% of the share capital of Aktsiaselts Infortar; 6.3. The minimum price per share to be paid by Aktsiaselts Infortar shall be no less than 0 euros and the maximum price shall not exceed the average stock exchange price of the share of Aktsiaselts Infortar of the last 30 trading days preceding the relevant buy-back transaction by more than fifty percent (50%); and 6.4. The acquisition of own shares by Aktsiaselts Infortar must not cause the net assets to become less than the total of share capital and reserves which pursuant to law or the Articles of Association shall not be paid out to shareholders. 6.5. To authorise the Management Board to decide and execute share buy-backs in accordance with this resolution and applicable laws, to determine the buy-back price, procedure and other conditions, and to carry out all necessary actions. Review of the documents of the General Meeting The documents related to the Annual General Meeting of Aktsiaselts Infortar, the documents to be presented to the General Meeting, including the drafts of the resolutions, Annual Report of the financial year 2024 of Aktsiaselts Infortar, the sworn auditor's report, the proposal for the distribution of profit, the Supervisory Board's report on the 2024 Annual Report and the substantiations presented by the Shareholders regarding items on the agenda (if any are received) may be examined on the website of Aktsiaselts Infortar at the address www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) and as annexed to the stock notice on the website of the Tallinn Stock Exchange at the address www.nasdaqbaltic.com (https://www.nasdaqbaltic.com) until the date of holding the General Meeting (included). Shareholders may send any questions regarding the items on the agenda to the e- mail address [email protected] (mailto:[email protected]). Rights of the Shareholders regarding the agenda of the General Meeting A Shareholder has the right to receive information from the Management Board on the activities of Aktsiaselts Infortar at the General Meeting of Aktsiaselts Infortar. The Management Board may refuse to give information or to present documents if there is a basis to presume that this may cause significant damage to the interests of the public limited company. In the event the Management Board refuses to give information, a Shareholder may demand the General Meeting to decide on the legality of his or her request or file, within two weeks after the General Meeting, a petition to a court by way of proceedings on petition in order to obligate the Management Board to give information. The Shareholders whose shares represent at least 1/20 of the share capital may demand the inclusion of additional issues on the agenda of the Annual General Meeting if the respective demand has been submitted no later than 15 days before the General Meeting is held. The Shareholders whose shares represent at least 1/20 of the share capital may submit to the company a draft of the resolution in respect to each item on the agenda. This right may not be exercised later than 3 days before the General Meeting is held. The above documents must be submitted to the company in writing to the address: Aktsiaselts Infortar, Liivalaia 9, 10118 Tallinn or sent with digital signature to the e-mail address [email protected]. Pre-voting Shareholders who are unable to or do not wish to participate in the General Meeting can vote on the draft resolutions on the agenda of the General Meeting before the General Meeting (hereinafter Pre-Voting) during the period from the publication of the notice of calling the General Meeting as of 8 May 2025 until 2 June 2025 at 16:00. The procedure for Pre-Voting has been published on the website of Aktsiaselts Infortar at www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) and has been added to the stock notice on calling the General Meeting. The Shareholders who have duly voted shall be deemed to have taken part in the General Meeting and the votes represented by their shares shall be accounted as part of the quorum of the General Meeting, unless otherwise provided by law. Instructions for the participants in the Annual General Meeting and appointment of representative Before the General Meeting is held, the Shareholders can notify about the appointment of a representative and the revocation of authorisation by the principal by e-mail at [email protected], using the templates that have been published on the website of Aktsiaselts Infortar at www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) and added to the stock notice on the calling of the General Meeting. We kindly ask the Shareholders, who are as at the date of fixation of the list, i.e. on 28 May 2025, registered in the share register maintained by Nasdaq CSD SE and who wish to participate in the Annual General Meeting, to present the following documents for registration: - A Shareholder who is a natural person should present an identity document (passport or ID-card). - A representative of a Shareholder who is a natural person should present an identity document (passport or ID-card) and a properly signed written power of attorney or an electronic power of attorney (digitally signed). - A legal representative of a legal person should present an extract (or other similar document) from the respective business register in which the legal person is registered, which shows the person's right to represent the Shareholder (legal persons registered in Estonia should present an extract of the commercial register registry card which is not issued sooner than 15 days before the General Meeting is held). - Authorised representative of a legal person whose right of representation is not indicated in the respective business register extract (or other similar document) should, in addition to the aforementioned documents, submit a power of attorney duly issued by the legal representative of the Shareholder in at least a written or digital format (digitally signed). All documents submitted in foreign languages must be in English or translated into English or Estonian by a sworn translator or an official who is equivalent to a sworn translator. We kindly ask that electronic documents (digitally signed) are sent by e-mail to the address [email protected] not later than by the date of the General Meeting. Yours sincerely, Management Board of Aktsiaselts Infortar Infortar operates in seven countries, the company's main fields of activity are maritime transport, energy and real estate. Infortar owns a 68.47% stake in Tallink Grupp, a 100% stake in Elenger Grupp and a versatile and modern real estate portfolio of approx. 141,000 m2. In addition to the three main areas of activity, Infortar also operates in construction and mineral resources, agriculture, printing, and other areas. A total of 110 companies belong to the Infortar group: 101 subsidiaries, 4 affiliated companies and 5 subsidiaries of affiliated companies. Excluding affiliates, Infortar employs 6,296 people. Additional information: Kadri Laanvee Investor Relations Manager Phone: +372 5156662 e-mail: [email protected] (https://www.globenewswire.com/Tracker?data=QR_nf9lafglAbGwF2JmnptFvd_XZfYGs- 9AECiDTm0gp93En8b5fsWXhuqvpUWdtrvH4V5wyUxQX6elU0xMc8ErTerDRWL3C2WsMwUJ7XJXEqFVSv VKlye3Z4INiDBG9CcVrPssBsEp-zuWC3f2TB_HyMDdFbQI5b5jM-o-BDf44SVNZ5ojUg9QER- 2lQvb2ODxRhVc2zFUKov- Z8Qr6V6OCeAcIOJcD9ksj5AxgmMm4pwClx2Hi8xC0ZM06QTO10EM8CU_9DCBaIq6txDfNCFv4vLSyKlj 6HOhazjXYdgZsoh9o2uqKx_K03DWpH958) www.infortar.ee/en/investor (https://www.globenewswire.com/Tracker?data=uzb8Q5giw8l6Ao9NOhAlrjLuDTL8djtpIF0x OZyfLrNUtclJWemqRpW_Ael2LliFK6pmHLp1dPnqranJBinJtXsj_ZtWBkQiNZzHS3EqPVyu1qi0SeOI 0wu6STuxkvi5BJsqHTvQ3a3EUKc8BxgKSuNcNB22f- lsKR3hEfKVYoZxr8sp4LT0fJy6cw5GIwmJ5pb3MqSX4Pp6ySbK7w8fkd8xzNdL1NMeQ6- HAJFXM2ceCFH0xudcjoMRnDMWBqx_Enpt0qYVerHOX8VLEN7i1BVgXoS6WKCv_- A4fEqQqopIcFD3yQvbHlObc4lgn9fg)