Börsiteade

Pealkiri

AKTSIONÄRIDE KORRALISE ÜLDKOOSOLEKU KOKKUKUTSUMISE TEADE

Teade

Lugupeetud Aktsiaseltsi Infortar aktsionär!

Aktsiaseltsi Infortar (registrikood 10139414, asukoht ja aadress Liivalaia
9, 10118 Tallinn) juhatus kutsub kokku aktsionäride korralise üldkoosoleku
(edaspidi üldkoosolek), mis toimub 4. juunil 2025 algusega kell 11.00 (Eesti
aeg) Tallink SPA & Conference Hotelli konverentsikeskuses aadressil Sadama 11a,
Tallinn.

Aktsionäride registreerimine algab kell 10.00.

Üldkoosolekul osalemiseks õigustatud aktsionäride ring määratakse seitse
kalendripäeva enne üldkoosoleku toimumist, s.o. 28. mai 2025 Eesti väärtpaberite
registri pidaja (Nasdaq CSD SE) arveldussüsteemi tööpäeva lõpu seisuga
(nimekirja fikseerimise päev).

Aktsionäril on lisaks üldkoosolekul osalemisele võimalus hääletada enne
üldkoosolekut e-posti teel.

Aktsiaseltsi Infortar nõukogu määras 6. mai 2025 otsusega alljärgneva
Aktsiaseltsi Infortar  üldkoosoleku päevakorra. Juhatuse ja nõukogu ettepanekud
päevakorrapunktide osas on toodud iga päevakorra punkti juures otsuse eelnõuna
ning nõukogu on teinud ettepaneku hääletada kõikides päevakorrapunktide juures
toodud otsuste eelnõude poolt:

1.    2024. aasta majandusaasta aruande kinnitamine
Kinnitada juhatuse poolt esitatud Aktsiaseltsi Infortar 2024. aasta
majandusaasta aruanne.

2.    Kasumi jaotamise otsustamine
Kinnitada alljärgnev Aktsiaseltsi Infortar juhatuse esitatud kasumi jaotamise
ettepanek:
2.1. Kinnitada 2024. aasta majandusaasta puhaskasum summas 193 670  tuhat eurot;
2.2. Maksta aktsionäridele dividendi 3 eurot aktsia kohta. Dividend makstakse
välja kahes osas alljärgnevalt:
2.2.1. 1,5 eurot aktsia kohta makstakse aktsionäridele, kes on kantud
aktsionäride nimekirja 4. juuli 2025 väärtpaberite registri pidaja
arveldussüsteemi tööpäeva lõpu seisuga (record-date). Sellest tulenevalt on
aktsiatega seotud õiguste muutumise päev (ex-date) 3. juuli 2025. Dividend
makstakse aktsionäridele välja 15. juulil 2025 ülekandega aktsionäri
pangakontole;
2.2.2. 1,5 eurot aktsia kohta makstakse aktsionäridele, kes on kantud
aktsionäride nimekirja 4. detsembri 2025 väärtpaberite registri pidaja
arveldussüsteemi tööpäeva lõpu seisuga (record-date). Sellest tulenevalt on
aktsiatega seotud õiguste muutumise päev (ex-date) 3. detsember 2025. Dividend
makstakse aktsionäridele välja 15. detsembril 2025 ülekandega aktsionäri
pangakontole.

3.    Audiitori nimetamine 2025. aasta majandusaastaks ja audiitori tasustamise
korra määramine
Nimetada Aktsiaseltsi Infortar 2025. aasta majandusaasta audiitorkontrolli
läbiviijaks audiitorühing KPMG Baltics OÜ ning maksta audiitorile tasu vastavalt
audiitoriga sõlmitavale lepingule.

4.    Optsiooniprogrammi läbiviimise otsustamine
Lõpetada Aktsiaseltsi Infortar 15.06.2021 aktsionäride korralise üldkoosoleku
otsusega nr 6 heaks kiidetud Aktsiaseltsi Infortar aktsiaoptsiooniprogramm ja
selle alusel optsioonilepingute sõlmimine ennetähtaegselt alates 30. juunist
2025. Kiita heaks Aktsiaseltsi Infortar uue aktsiaoptsiooniprogrammi läbi
viimine ja anda nõukogule õigus uue aktsiaoptsiooniprogrammi kehtestamiseks
alljärgnevatel põhitingimustel (?Optsiooniprogramm"):
4.1. Optsiooniprogrammi eesmärgiks on Aktsiaseltsi Infortar juhtkonna ja
töötajate motiveerimine nende aktsionärideks kaasamise kaudu võimaldamaks
juhtkonnal ja töötajatel saada kasu oma töö tulemusel aktsia väärtuse
suurenemisest. Optsiooniprogramm kehtib Aktsiaseltsi Infortar ning sellega
samasse kontserni kuuluvate ettevõtjate suhtes Eestis, Lätis, Leedus, Soomes ja
Poolas. Aktsiaseltsi Infortar nõukogu võib otsustada Optsiooniprogrammi
laiendamise ka Aktsiaseltsiga Infortar samasse kontserni kuuluvate ettevõtjate
suhtes muus riigis.
4.2. Optsiooniprogrammi kehtivusaeg on 4 aastat ning Optsiooniprogrammi alusel
võib optsioone (?Optsioonid") välja anda ning optsioonilepinguid sõlmida alates
1. juulist 2025 kuni 1. juulini 2029. Kui Õigustatud Isik (defineeritud allpool)
nimetatud tähtaja jooksul optsioonilepingut ei sõlmi, kaotab ta õiguse temale
võimaldatud Optsioone omandada.
4.3. Aktsiaseltsil Infortar on õigus väljastada Optsiooniprogrammi raames kokku
kuni 400 000 Optsiooni 400 000 aktsia omandamiseks, mis esindavad kokku kuni
1,89% Aktsiaseltsi Infortar aktsiakapitalist.
4.4. Optsiooniprogrammi õigustatud isikuteks (?Õigustatud Isikud") on:
(a) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu liikmed, kusjuures konkreetsetele nõukogu
liikmetele Optsiooniprogrammi raames Optsioonide väljastamise ning
väljastatavate Optsioonide arvu määrab üldkoosolek iga-aastaselt eraldi otsusega
arvestades, et ühegi nõukogu liikme poolt Optsiooniprogrammi kehtivusaja jooksul
omandatavate Optsioonide arv ei ületa 4000 Optsiooni aastas;
(b) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu poolt nimetatud Aktsiaseltsi Infortar juhatuse
liikmed, kusjuures igale juhatuse liikmele Optsiooniprogrammi raames
väljastatavate Optsioonide arvu määrab nõukogu iga-aastaselt eraldi otsusega
arvestades, et ühegi juhatuse liikme poolt Optsiooniprogrammi kehtivusaja
jooksul omandatavate Optsioonide arv ei ületa 4000 Optsiooni aastas;
(c) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu poolt nimetatud või, kui nõukogu on vastava
õiguse delegeerinud Aktsiaseltsi Infortar juhatusele, juhatuse poolt nimetatud
Aktsiaseltsi Infortar töötajad ning Aktsiaseltsiga Infortar samasse kontserni
kuuluvate ettevõtjate juhtorganite liikmed ja töötajad, kusjuures igale
sellisele töötajale Optsiooniprogrammi raames väljastatavate Optsioonide arvu
määrab nõukogu või vastava delegatsiooni korral juhatus iga-aastaselt eraldi
otsusega arvestades, et ühegi sellise Õigustatud Isiku poolt Optsiooniprogrammi
kehtivusaja jooksul omandatavate Optsioonide arv ei ületa 4000 Optsiooni aastas.
4.5. Optsiooniprogrammi raamas väljastatud Optsiooni realiseerimine ja selle
alusvaraks olevate aktsiate omandamine Õigustatud Isiku poolt ei ole üldjuhul
võimalik enne kolme aasta möödumist Optsiooni väljastamisest ning Optsiooni
realiseerimise eelduseks on üldjuhul see, et Õigustatud Isik on Optsiooni
realiseerimise ajal endiselt Aktsiaseltsi Infortar või mõne selle tütarettevõtja
juhtorgani liige või töötaja.
4.6. Iga Optsiooniprogrammi raames väljastatav Optsioon annab Õigustatud Isikule
Optsiooni teostamise eelduste täitmisel õiguse omandada ühe Aktsiaseltsi
Infortar aktsia. Aktsiaseltsi Infortar aktsia nimiväärtuse muutmisel
korrigeeritakse vastavalt ka aktsiate arvu, mille omandamise õiguse annab iga
sel hetkel välja antud Optsioon. Optsiooniaktsiate omandamisel tasumisele kuuluv
hind sätestatakse optsioonilepingus ja see määratakse Aktsiaseltsi Infortar
nõukogu otsusega iga-aastaselt enne vastava aasta eest Optsioonide väljastamist
ja optsioonilepingute sõlmimist võttes arvesse, et optsiooniaktsia hind peab
olema vähemalt 26 eurot aktsia kohta ning moodustama vähemalt 50%
optsiooniaktsia kaalutud keskmisest börsihinnast optsioonilepingu sõlmimise
kalendriaasta 1. juunile eelneva kuue kuu pikkuse perioodi jooksul. Aktsiaseltsi
Infortar nõukogu liikmetele väljastatavate Optsioonide puhul määrab
optsiooniaktsia hinna Aktsiaseltsi Infortar üldkoosolek oma otsusega järgides
samu põhimõtteid.
4.7. Optsiooniprogrammi täitmist korraldab ja Optsiooniprogrammiga seotud
küsimused lahendab Aktsiaseltsi Infortar nõukogu, kes kehtestab oma otsusega
Optsiooniprogrammi tingimused, juhindudes käesoleva otsusega heaks kiidetud
põhitingimustest. Nõukogu võib Optsiooniprogrammi tingimustega
Optsiooniprogrammi rakendamisega seotud otsuste ja toimingute tegemise
delegeerida Aktsiaseltsi Infortar juhatusele.
4.8. Optsiooniprogrammi täitmiseks ja Optsioonide realiseerimisel Õigustatud
Isikutele üleandmisele kuuluvate aktsiate omandamiseks kasutatakse:
(a) Aktsiaseltsi Infortar nõukogu poolt käesoleva üldkoosoleku otsusega nr. 5
nõukogule antava õiguse kasutamise raames emiteeritavaid uusi aktsiaid, mis
emiteeritakse Õigustatud Isikutele; või
(b) Aktsiaseltsile Infortar kuuluvaid oma aktsiaid, s.h oma aktsiad, mille
Aktsiaselts Infortar omandab käesoleva üldkoosoleku otsusega nr. 6 antava õiguse
kasutamise raames.

5.    Põhikirja muutmine ja aktsionäride märkimise eesõiguse välistamine
Otsustada nõukogule aktsiakapitali suurendamise õiguse andmine käesoleva
üldkoosoleku otsusega nr 4 kinnitatud Optsiooniprogrammi tingimuste täitmiseks
vajalike uute aktsiate emiteerimiseks ja muuta selleks põhikirja ning välistada
aktsionäride märkimise eesõigus igakordsel aktsiakapitali suurendamisel, kui
Aktsiaseltsi Infortar aktsiakapitali suurendab nõukogu Optsiooniprogrammi
realiseerimiseks nõukogule põhikirjaga antud õiguse alusel:
5.1. Muuta põhikirja punkti 2.1.2 ja sõnastada see alljärgnevalt:
?Seltsi nõukogul on õigus kolme aasta jooksul alates 01.07.2025 suurendada
aktsiakapitali seaduses sätestatud korras sissemaksete tegemisega kuni 500 000
euro võrra."
5.2. Aktsionärid välistavad nõukogu poolt käesoleva üldkoosoleku otsusega nr.
5.1 antud volituse alusel emiteeritavate aktsiate osas aktsionäridele kuuluva
aktsiate märkimise eesõiguse vastavalt ÄS § 345 lg 1 ning aktsiate märkimise
õigus antakse käesoleva üldkoosoleku otsusega nr 4 kinnitatud Optsiooniprogrammi
järgsetele Õigustatud Isikutele eesmärgiga tagada Optsiooniprogrammi
rakendamine.

6.    Oma aktsiate omandamise otsustamine
Anda Aktsiaseltsile Infortar õigus omandada oma aktsiaid alljärgnevatel
tingimustel:
6.1. Aktsiaseltsil Infortar on õigus omandada oma aktsiaid viie aasta jooksul
alates käesoleva üldkoosoleku otsuse vastuvõtmisest tagasiostuprogrammi raames
EL määruse nr 596/2014 (Turukuritarvituse määrus) ja ja EL delegeeritud määruse
nr 2016/1052 tähenduses, ostes aktsiad Nasdaq Tallinna Börsilt. Omandatavaid
aktsiaid võib kasutada käesoleva üldkoosoleku otsusega nr 4 kinnitatud
Optsiooniprogrammist tulenevate kohustuste täitmiseks;
6.2. Maksimaalne tagasiostetavate aktsiate arv on 250 000 aktsiat, mille
nimiväärtuste kogusumma vastab 1,18%-le Aktsiaseltsi Infortar aktsiakapitalist;
6.3. Aktsiaseltsi Infortar poolt ühe aktsia eest tasutav miinimumhind on 0 eurot
on ja maksimumhind ei tohi mistahes tagasiostutehingu puhul ületada selle
tegemisele eelneva viimase 30 kauplemispäeva keskmist Aktsiaseltsi Infortar
aktsia börsihinda rohkem kui 50% võrra; ja
6.4. Aktsiaseltsi Infortar poolt oma aktsiate omandamine ei või tuua kaasa
netovara vähenemist alla aktsiakapitali ja reservide kogusumma, mille
väljamaksmine aktsionäridele ei ole lubatud seadusest või põhikirjast
tulenevalt.
6.5. Anda juhatusele volitused kooskõlas käesoleva otsuse ja kohaldatavate
õigusaktidega oma aktsiate tagasiostude otsustamiseks ja läbiviimiseks,
tagasiostu hinna, protseduuri ja muude tingimuste määramiseks ning kõikide muude
vajalike toimingute tegemiseks.


Üldkoosoleku dokumentidega tutvumine
Aktsiaseltsi Infortar korralise üldkoosolekuga seotud dokumentidega,
üldkoosolekule esitatavate dokumentidega, sealhulgas otsuste eelnõude,
Aktsiaseltsi Infortar 2024. aasta majandusaasta aruande,  vandeaudiitori
aruande, kasumi jaotamise ettepaneku, nõukogu aruande 2024. aasta majandusaasta
 aruande kohta ning aktsionäride esitatud põhjendustega päevakorrapunktide kohta
(kui selliseid esitatakse) on võimalik tutvuda Aktsiaseltsi Infortar kodulehel
aadressil www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) ja
börsiteatele lisatult Tallinna Börsi kodulehel aadressil www.nasdaqbaltic.com
(https://www.nasdaqbaltic.com) kuni üldkoosoleku toimumise päevani (kaasa
arvatud).


Aktsionär saab esitada küsimusi üldkoosoleku päevakorrapunktide kohta e-posti
aadressil [email protected] (mailto:[email protected]).

Aktsionäri õigused seoses üldkoosoleku päevakorraga
Aktsionäril on õigus Aktsiaseltsi Infortar üldkoosolekul saada juhatuselt teavet
Aktsiaseltsi Infortar tegevuse kohta. Juhatus võib keelduda teabe andmisest, kui
on alust eeldada, et see võib tekitada olulist kahju aktsiaseltsi huvidele.
Aktsionär võib juhul, kui juhatus keeldub teabe andmisest, nõuda, et tema
nõudmise õiguspärasuse üle otsustaks aktsionäride üldkoosolek, või esitada
üldkoosoleku toimumisest alates kahe nädala jooksul hagita menetluses kohtule
avalduse juhatuse kohustamiseks teavet andma.

Aktsionärid, kelle aktsiatega on esindatud vähemalt 1/20 aktsiakapitalist,
võivad nõuda täiendavate küsimuste võtmist korralise üldkoosoleku päevakorda,
kui vastav nõue on esitatud hiljemalt 15 päeva enne üldkoosoleku toimumist.
Aktsionärid, kelle aktsiatega on esindatud vähemalt 1/20 aktsiakapitalist,
võivad aktsiaseltsile esitada iga päevakorrapunkti kohta otsuse eelnõu.
Nimetatud õigust ei või kasutada hiljem kui 3 päeva enne üldkoosoleku toimumist.
Eelpool nimetatud dokumendid tuleb aktsiaseltsile esitada kirjalikult
aadressile: Aktsiaselts Infortar, Liivalaia 9, 10118 Tallinn või saata
digiallkirjastatuna e-posti aadressile [email protected].

Eelhääletamine
Aktsionärid, kes ei saa või ei soovi üldkoosolekust osa võtta, saavad
üldkoosoleku päevakorras olevate otsuste eelnõude osas hääletada enne
üldkoosolekut (edaspidi eelhääletamine) perioodil üldkoosoleku kokkukutsumise
teate avalikustamisest alates 8. mail 2025 kuni 2. juunini 2025 kell 16.00.
Eelhääletamise kord on avaldatud Aktsiaseltsi Infortar kodulehel aadressil
www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) ja on lisatud
üldkoosoleku kokkukutsumise börsiteatele. Nõuetekohaselt eelhääletanud aktsionär
loetakse üldkoosolekul osalevaks ja tema aktsiatega esindatud hääled
arvestatakse üldkoosoleku kvoorumi hulka, kui seaduses ei ole sätestatud
teisiti.

Juhised üldkoosolekul osalejatele ja esindaja määramine
Aktsionär võib enne üldkoosoleku toimumist teatada esindaja määramisest ja
esindatava poolt volituse tagasivõtmisest e-posti aadressil [email protected]
(mailto:[email protected]) kasutades selleks blankette, mis on avaldatud
Aktsiaseltsi Infortar kodulehel www.infortar.ee/investorile
(https://www.infortar.ee/investorile) ja üldkoosoleku kokkukutsumise
börsiteatele lisatult.

Palume aktsionäridel, kes on nimekirja fikseerimise päeva seisuga, s.o. 28. mai
2025, kantud Nasdaq CSD SE poolt peetavasse aktsiaraamatusse ning kes soovivad
osaleda korralisel üldkoosolekul, esitada registreerimiseks järgmised
dokumendid:
-  Füüsilisest isikust aktsionäril esitada isikut tõendav dokument (pass või ID-
kaart).
- Füüsilisest isikust aktsionäri esindajal esitada isikut tõendav dokument (pass
või ID-kaart) ning nõuetekohaselt allkirjastatud kirjalik volikiri või
elektroonilises vormis volikiri (digitaalselt allkirjastatuna).
- Juriidilisest isikust aktsionäri seadusjärgsel esindajal esitada väljavõte
(või muu sarnane dokument) vastavast äriregistrist, kus juriidiline isik on
registreeritud, kust nähtub isiku õigus aktsionäri esindada (Eestis
registreeritud juriidilistel isikutel esitada väljavõte äriregistri
registrikaardist, mis on tehtud hiljemalt 15 päeva enne üldkoosoleku toimumist).
- Juriidilisest isikust aktsionäri volitatud esindajal, kelle esindusõigus ei
nähtu vastavast äriregistri väljavõttest (või muust sarnasest dokumendist),
tuleb lisaks eespool nimetatud dokumentidele esitada aktsionäri seadusjärgse
esindaja poolt nõuetekohaselt väljastatud vähemalt kirjalikus või
elektroonilises vormis (digitaalselt allkirjastatuna) kehtiv volikiri.

Kõik võõrkeeles esitatavad dokumendid peavad olema ingliskeelsed või tõlgitud
inglise või eesti keelde vandetõlgi või vandetõlgiga võrdsustatud ametiisiku
poolt.

Elektroonilises vormis dokumendid (digitaalselt allkirjastatuna) palume saata e-
postiga aadressile [email protected] (mailto:[email protected]) hiljemalt
üldkoosoleku toimumise päevaks.


Lugupidamisega
Aktsiaseltsi Infortar juhatus

Infortar tegutseb seitsmes riigis, ettevõtte peamised tegevusvaldkonnad on
meretransport, energeetika ja kinnisvara. Infortar omab 68,5 protsendi suurust
osalust AS-is Tallink Grupp, 100% osalust AS-is Elenger Grupp ning mitmekülgset
ja kaasaegset, ca 141 000 m2 suurust kinnisvaraportfelli. Lisaks kolmele
põhitegevusvaldkonnale tegutseb Infortar ehituse ja maavarade, põllumajanduse,
trükkimise ja muudes valdkondades. Kokku kuulub Infortari kontserni 110
ettevõtet: 101 kontserni ettevõtet, 4 sidusettevõtet ja 5 sidusettevõtete
tütarettevõtet. Arvestamata sidusettevõtteid annab Infortar tööd 6296 inimesele.

Lisainfo:
Kadri Laanvee
AS Infortar investorsuhete juht
Tel. 5156662
E-mail: [email protected]
www.infortar.ee/investorile
(https://www.globenewswire.com/Tracker?data=uzb8Q5giw8l6Ao9NOhAlrjp8z31BEGEqJ_St
2UKYSgusCcnvDNJAkbcbgFoNXqa2SMh7TVDgjFfhFQu6ERTALTJSCxhXSskaML4MVKS6-
KFe7ZIvX6iaTvrtbvHRyu_kSFEEAfsJX2QPxgYyNRbU0JINzbOyrecmA5mrvdpOLWx-k8uuxpGNJ3_-
vKlAXYfTRgKtwQ43Kv2ZvAYNWKZrGeMzn3B5LOgoz-
56Zzgk9wcEewCBD5fh43tXxk5wYM0KJ1R0W6dV1Lgqgbhnl5BJ8eJGDKQZNmgJfLwTZhO7imfIn_6kjv
XyTEUwg-4UsJzbs1QhcHHX0-
beN9JkJKkOVlyERxm2qasyXXjcarXCIAU4A39hVemHh2MkGVIM8qZb5zi7Ux22rgCyoWTiMrDJNy0Nkd
-xgsX2nyIIO8gG_MOBgo67Xm75gPGERyvICEWAtOjDiK7ZW2luH2GeL14_wUaEzQE6UjwEE58h6n2-
qty8SkUNHGi_ezTuX0dbNEZdx1WVcZ-N0ziMEjd29hUEfU1HClauxEFYnt9bm8SEgrpfwXpQH-
o2fnex1WWc7kBC)

Pealkiri

NOTICE OF CALLING THE ANNUAL GENERAL MEETING OF THE SHAREHOLDERS

Teade

Dear Shareholder of Aktsiaselts Infortar!

The Management Board of Aktsiaselts Infortar (registry code 10139414, seat and
address Liivalaia 9, 10118 Tallinn) hereby calls the Annual General Meeting of
Shareholders (hereinafter the General Meeting) to be held on 4 June 2025 at
11:00 (Estonian time) at the conference centre of Tallink SPA & Conference Hotel
at Sadama 11a, Tallinn.

The registration of Shareholders begins at 10:00.

The list of Shareholders entitled to participate in the General Meeting shall be
determined as at seven calendar days before the general meeting is held, i.e. on
28 May 2025, at the end of the business day of the settlement system of the
registrar of the Estonian register of securities (Nasdaq CSD) (date of fixation
of the list).

In addition to participation at the General Meeting, the Shareholders shall have
the possibility to vote by e mail before the General Meeting.

By its resolution of 6 May 2025, the Supervisory Board of Aktsiaselts Infortar
has determined the following agenda for the General Meeting of Aktsiaselts
Infortar. The proposals of the Management Board and Supervisory Board regarding
the agenda items are presented as a draft resolution with each agenda item and
the Supervisory Board has made the proposal to vote in favour of all the
resolutions presented with each agenda item:

1.    Approval of the 2024 Annual Report
Approve the 2024 Annual Report of Aktsiaselts Infortar submitted by the
Management Board

2.    Deciding on the distribution of profit
Approve the following proposal for the distribution of profit submitted by the
Management Board of Aktsiaselts Infortar:
2.1. Approve the net profit for 2024 in the amount 193,670 thousand euros;
2.2. Pay the Shareholders dividend 3 euros per share. Dividend shall be paid in
two parts as follows:
2.2.1. 1.5 euros per share shall be paid to the Shareholders who have been
entered in the list of Shareholders on 4 July 2025 at the end of the business
day of the settlement system of the securities registrar (record-date).
Consequently, the day of change of the rights related to the shares (ex-date) is
3 July 2025. Dividend shall be paid to the Shareholders on 15 July 2025 by
transfer to the bank account of the Shareholder;
2.2.2. 1.5 euros per share shall be paid to the Shareholders who have been
entered in the list of Shareholders on 4 December 2025 at the end of the
business day of the settlement system of the securities registrar (record-date).
Consequently, the day of change of the rights related to the shares (ex-date) is
3 December 2025. Dividend shall be paid to the Shareholders on 15 December 2025
by transfer to the bank account of the Shareholder.

3.    Appointment of an auditor for the 2025 financial year and determination of
the procedure of remuneration of an auditor
Appoint the company of auditors KPMG Baltics OÜ to conduct the audit of
Aktsiaselts Infortar in the financial year 2025 and to remunerate the work
according to the audit contract to be concluded with the auditor.

4.    Deciding on conduction of the Option Plan
Terminate the share option plan of Aktsiaselts Infortar approved by resolution
no. 6 of the Annual General Meeting of the Shareholders held on 15 June 2021 and
the conclusion of option agreements under this plan prematurely as of 30 June
2025. To approve the implementation of a new share option plan of Aktsiaselts
Infortar and to grant the Supervisory Board the right to establish the new share
option plan under the following principles ("Option Plan"):
4.1. The purpose of the Option Plan is to motivate the management and employees
of Aktsiaselts Infortar by involving them as Shareholders, thereby enabling them
to benefit from the increase in the value of the shares as a result of their
work. The Option Plan applies to Aktsiaselts Infortar and its group entities in
Estonia, Latvia, Lithuania, Finland, and Poland. The Supervisory Board of
Aktsiaselts Infortar may decide to extend the Option Plan to group entities in
other countries.
4.2. The term of the Option Plan is four (4) years, and options ("Options") may
be granted and option agreements concluded under the Option Plan from 1 July
2025 until 1 July 2029. Should an Entitled Person (as defined below) fail to
conclude an option agreement within the aforementioned period, they shall lose
the right to acquire the Options made available to them.
4.3. Under the Option Plan, Aktsiaselts Infortar shall have the right to issue
up to 400,000 Options for the acquisition of 400,000 shares, representing up to
1,89% of the share capital of Aktsiaselts Infortar.
4.4. Entitled Persons under the Option Plan ("Entitled Persons") shall be:
(a) Members of the Supervisory Board of Aktsiaselts Infortar, whereby the
granting of Options and the number of Options to be granted to specific members
of the Supervisory Board shall be determined annually by the General Meeting by
a separate resolution, provided that no Supervisory Board member shall acquire
more than 4000 Options per year during the term of the Option Plan;
(b) Members of the Management Board of Aktsiaselts Infortar appointed by the
Supervisory Board, whereby the number of Options to be granted to each
Management Board member shall be determined annually by the Supervisory Board by
a separate resolution, provided that no Management Board member shall acquire
more than 4000 Options per year during the term of the Option Plan;
(c) Employees of Aktsiaselts Infortar and members of management bodies and
employees of group companies, as designated by the Supervisory Board, or by the
Management Board if so delegated by the Supervisory Board, whereby the number of
Options to be granted to each such person shall be determined annually by the
Supervisory Board or the Management Board (in case of delegation) by a separate
resolution, provided that no such Entitled Person shall acquire more than 4000
Options per year during the term of the Option Plan.
4.5. Generally, Options issued under the Option Plan cannot be exercised, and
the underlying shares cannot be acquired, before the 3-year vesting period has
passed from the grant of the Option. A prerequisite for exercising the Option is
that the Entitled Person remains a member of a management body or an employee of
Aktsiaselts Infortar or any of its subsidiaries at the time of exercising the
Option.
4.6. Each Option granted under the Option Plan entitles the Entitled Person to
acquire one (1) share of Aktsiaselts Infortar upon fulfilment of the
preconditions for exercising the Option. In the event of a change in the nominal
value of shares, the number of shares granted under each Option shall be
adjusted accordingly. The price payable for the shares upon exercising the
Options shall be determined annually by decision of the Supervisory Board before
the issuance of Options and the conclusion of option agreements for the
respective year, provided that the price of the share option must be at least
26 euros per share and represent at least 50% of the weighted average stock
exchange price of the  share option over the six-month period preceding 1 June
of the calendar year in which the option agreement is concluded. In the case of
Options being granted to members of the Supervisory Board, the price per share
shall be determined by the General Meeting based on the same principles.
4.7. The implementation and administration of the Option Plan shall be managed
by the Supervisory Board of Aktsiaselts Infortar which shall establish the terms
and conditions of the Option Plan by its resolution, following the principles
approved by this resolution. The Supervisory Board may delegate decision-making
and actions related to the implementation of the Option Plan to the Management
Board of Aktsiaselts Infortar.
4.8. For the fulfilment of the Option Plan and the acquisition of shares to be
transferred to Entitled Persons upon exercise of Options:
(a) New shares may be issued under the authorisation granted to the Supervisory
Board by resolution no. 5 of the Annual General Meeting of the Shareholders,
which shall be issued to the Entitled Persons; or
(b) Own shares held by Aktsiaselts Infortar may be used, including own shares
acquired by Aktsiaselts Infortar under the authorisation granted by resolution
no. 6 of the Annual General Meeting of the Shareholders.

5.    Amendment of the Articles of Association and exclusion of the pre-emptive
subscription right of the Shareholders
Decide to grant the Supervisory Board the right to increase the share capital
for the purpose of issuing new shares necessary to fulfil the conditions of the
Option Plan approved by resolution no. 4 of the Annual General Meeting of the
Shareholders and to amend the Articles of Association accordingly and to exclude
the pre-emptive subscription right of Shareholders upon each increase of the
share capital if the Supervisory Board increases the share capital of
Aktsiaselts Infortar under the authorisation given by the Articles of
Association for the implementation of the Option Plan:
5.1. Amend clause 2.1.2 of the Articles of Association with the following
wording:
?The supervisory board of the company has the right, within three (3) years from
1 July 2025, to increase the share capital through contributions by up to
500,000 euros in accordance with the procedure set out by law."
5.2. Shareholders shall exclude their pre-emptive subscription right in respect
of shares issued by the Supervisory Board pursuant to the authorisation granted
in clause 5.1 of this resolution, in accordance with § 345 (1) of the Commercial
Code, and the right to subscribe for shares shall be granted to the Entitled
Persons to the share option under the Option Plan approved by resolution no. 4
of the Annual General Meeting of the Shareholders for the purpose of ensuring
the implementation of the Option Plan.

6.    Deciding on the acquisition of own shares
Grant Aktsiaselts Infortar the right to acquire its own shares under the
following conditions:
6.1. Aktsiaselts Infortar shall have the right to acquire its own shares within
five (5) years from the adoption of this resolution under a buy-back programme
as defined in Regulation (EU) No 596/2014 (Market Abuse Regulation) and
Commission Delegated Regulation (EU) No 2016/1052, by purchasing the shares
through Nasdaq Tallinn Stock Exchange. The acquired shares may be used for
fulfilling obligations arising from the Option Plan approved by resolution no.
4 of the Annual General Meeting of the Shareholders;
6.2. The maximum number of shares to be repurchased shall be 250,000 shares, the
total nominal value of which corresponds to 1,18% of the share capital of
Aktsiaselts Infortar;
6.3. The minimum price per share to be paid by Aktsiaselts Infortar shall be no
less than 0 euros and the maximum price shall not exceed the average stock
exchange price of the share of Aktsiaselts Infortar of the last 30 trading days
preceding the relevant buy-back transaction by more than fifty percent (50%);
and
6.4. The acquisition of own shares by Aktsiaselts Infortar must not cause the
net assets to become less than the total of share capital and reserves which
pursuant to law or the Articles of Association shall not be paid out to
shareholders.
6.5. To authorise the Management Board to decide and execute share buy-backs in
accordance with this resolution and applicable laws, to determine the buy-back
price, procedure and other conditions, and to carry out all necessary actions.

Review of the documents of the General Meeting
The documents related to the Annual General Meeting of Aktsiaselts Infortar, the
documents to be presented to the General Meeting, including the drafts of the
resolutions, Annual Report of the financial year 2024 of Aktsiaselts Infortar,
the sworn auditor's report, the proposal for the distribution of profit, the
Supervisory Board's report on the 2024 Annual Report and the substantiations
presented by the Shareholders regarding items on the agenda (if any are
received) may be examined on the website of Aktsiaselts Infortar at the address
www.infortar.ee/investorile (https://www.infortar.ee/investorile) and as annexed
to the stock notice on the website of the Tallinn Stock Exchange at the address
www.nasdaqbaltic.com (https://www.nasdaqbaltic.com) until the date of holding
the General Meeting (included).

Shareholders may send any questions regarding the items on the agenda to the e-
mail address [email protected] (mailto:[email protected]).

Rights of the Shareholders regarding the agenda of the General Meeting
A Shareholder has the right to receive information from the Management Board on
the activities of Aktsiaselts Infortar at the General Meeting of Aktsiaselts
Infortar. The Management Board may refuse to give information or to present
documents if there is a basis to presume that this may cause significant damage
to the interests of the public limited company. In the event the Management
Board refuses to give information, a Shareholder may demand the General Meeting
to decide on the legality of his or her request or file, within two weeks after
the General Meeting, a petition to a court by way of proceedings on petition in
order to obligate the Management Board to give information.

The Shareholders whose shares represent at least 1/20 of the share capital may
demand the inclusion of additional issues on the agenda of the Annual General
Meeting if the respective demand has been submitted no later than 15 days before
the General Meeting is held. The Shareholders whose shares represent at least
1/20 of the share capital may submit to the company a draft of the resolution in
respect to each item on the agenda. This right may not be exercised later than
3 days before the General Meeting is held. The above documents must be submitted
to the company in writing to the address: Aktsiaselts Infortar, Liivalaia
9, 10118 Tallinn or sent with digital signature to the e-mail address
[email protected].

Pre-voting
Shareholders who are unable to or do not wish to participate in the General
Meeting can vote on the draft resolutions on the agenda of the General Meeting
before the General Meeting (hereinafter Pre-Voting) during the period from the
publication of the notice of calling the General Meeting as of 8 May 2025 until
2 June 2025 at 16:00. The procedure for Pre-Voting has been published on the
website of Aktsiaselts Infortar at www.infortar.ee/investorile
(https://www.infortar.ee/investorile) and has been added to the stock notice on
calling the General Meeting. The Shareholders who have duly voted shall be
deemed to have taken part in the General Meeting and the votes represented by
their shares shall be accounted as part of the quorum of the General Meeting,
unless otherwise provided by law.

Instructions for the participants in the Annual General Meeting and appointment
of representative
Before the General Meeting is held, the Shareholders can notify about the
appointment of a representative and the revocation of authorisation by the
principal by e-mail at [email protected], using the templates that have been
published on the website of Aktsiaselts Infortar at www.infortar.ee/investorile
(https://www.infortar.ee/investorile) and added to the stock notice on the
calling of the General Meeting.

We kindly ask the Shareholders, who are as at the date of fixation of the list,
i.e. on 28 May 2025, registered in the share register maintained by Nasdaq CSD
SE and who wish to participate in the Annual General Meeting, to present the
following documents for registration:
-  A Shareholder who is a natural person should present an identity document
(passport or ID-card).
- A representative of a Shareholder who is a natural person should present an
identity document (passport or ID-card) and a properly signed written power of
attorney or an electronic power of attorney (digitally signed).
- A legal representative of a legal person should present an extract (or other
similar document) from the respective business register in which the legal
person is registered, which shows the person's right to represent the
Shareholder (legal persons registered in Estonia should present an extract of
the commercial register registry card which is not issued sooner than 15 days
before the General Meeting is held).
- Authorised representative of a legal person whose right of representation is
not indicated in the respective business register extract (or other similar
document) should, in addition to the aforementioned documents, submit a power of
attorney duly issued by the legal representative of the Shareholder in at least
a written or digital format (digitally signed).

All documents submitted in foreign languages must be in English or translated
into English or Estonian by a sworn translator or an official who is equivalent
to a sworn translator.

We kindly ask that electronic documents (digitally signed) are sent by e-mail to
the address [email protected] not later than by the date of the General
Meeting.


Yours sincerely,
Management Board of Aktsiaselts Infortar


Infortar operates in seven countries, the company's main fields of activity are
maritime transport, energy and real estate. Infortar owns a 68.47% stake in
Tallink Grupp, a 100% stake in Elenger Grupp and a versatile and modern real
estate portfolio of approx. 141,000 m2. In addition to the three main areas of
activity, Infortar also operates in construction and mineral resources,
agriculture, printing, and other areas. A total of 110 companies belong to the
Infortar group: 101 subsidiaries, 4 affiliated companies and 5 subsidiaries of
affiliated companies. Excluding affiliates, Infortar employs 6,296 people.

Additional information:

Kadri Laanvee
Investor Relations Manager
Phone: +372 5156662
e-mail: [email protected]
(https://www.globenewswire.com/Tracker?data=QR_nf9lafglAbGwF2JmnptFvd_XZfYGs-
9AECiDTm0gp93En8b5fsWXhuqvpUWdtrvH4V5wyUxQX6elU0xMc8ErTerDRWL3C2WsMwUJ7XJXEqFVSv
VKlye3Z4INiDBG9CcVrPssBsEp-zuWC3f2TB_HyMDdFbQI5b5jM-o-BDf44SVNZ5ojUg9QER-
2lQvb2ODxRhVc2zFUKov-
Z8Qr6V6OCeAcIOJcD9ksj5AxgmMm4pwClx2Hi8xC0ZM06QTO10EM8CU_9DCBaIq6txDfNCFv4vLSyKlj
6HOhazjXYdgZsoh9o2uqKx_K03DWpH958)
www.infortar.ee/en/investor
(https://www.globenewswire.com/Tracker?data=uzb8Q5giw8l6Ao9NOhAlrjLuDTL8djtpIF0x
OZyfLrNUtclJWemqRpW_Ael2LliFK6pmHLp1dPnqranJBinJtXsj_ZtWBkQiNZzHS3EqPVyu1qi0SeOI
0wu6STuxkvi5BJsqHTvQ3a3EUKc8BxgKSuNcNB22f-
lsKR3hEfKVYoZxr8sp4LT0fJy6cw5GIwmJ5pb3MqSX4Pp6ySbK7w8fkd8xzNdL1NMeQ6-
HAJFXM2ceCFH0xudcjoMRnDMWBqx_Enpt0qYVerHOX8VLEN7i1BVgXoS6WKCv_-
A4fEqQqopIcFD3yQvbHlObc4lgn9fg)