Börsiteade
Aktsiaselts Ekspress Grupp
Kategooria
Muud korporatiivtoimingud
Kuupäev
11.04.2025 08:00:00
Pealkiri
ASi Ekspress Grupp 2025. aasta 1. kvartali digitellimuste tulemused
Teade
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 12% (I kvartalis -1%) ja ulatus märtsi lõpus 236 272-ni. * Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10% (I kvartalis -2%), ulatudes 112 751-ni. * 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kahanes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga -9% (I kvartalis -5%), ulatudes 24 009-ni. * Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kahanes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga -5% (I kvartalis -2%), ulatudes 7219-ni. * Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 30% (I kvartalis -6%), ulatudes 32 918-ni. * Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 17% (I kvartalis 7%), ulatudes 47 341-ni. * Leedu meediaportaali Lrytas digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 38% (I kvartalis 3%), ulatudes 12 034-ni. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar: "Ekspress Grupi väljaannete digitellimuste arv kasvas aastaga kokku 12%, ulatudes kvartali lõpuks enam kui 236 000 tellimuseni, mis on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega. Esimese kvartali väikene langus (-1%) on ootuspärane, peegeldades peamiselt aastalõpu kampaaniate lõppemise mõju. Suuremat aastast kasvu näitasid digitellimuste osas taas Läti ja Leedu, kus digitellimuste populaarsus väikese viitega jõudmas järele Eestile. Lätis kasvasid digitellimused aastaga 30% ja Leedus 17%. Eesti turul mõjutas tänavu esimeses kvartalis Delfi Meedia ja Õhtulehe tulemusi ka mõnede äriklientide lepingute lõppemine. Kuna meie tellijabaas on igal aastal kasvanud, siis on loomulik, et periooditi võib esineda ka väiksemaid korrektsioone ja kõikumisi. Töötame sihikindlalt edasi, et laiendada digitellijate hulka kõigil turgudel - eriti just Lätis ja Leedus, kus näeme jätkuvalt suurt potentsiaali. Oleme teel oma pikaajalise eesmärgi suunas pakkuda 2026. aasta lõpuks digitaalset tasulist sisu vähemalt 340 000 tellijale Baltimaades." Digitellimuste detailne ülevaade 31.03.2025 31.12.2024 muutus 31.03.2024 muutus Delfi Meedia AS 112 751 114 631 -2% 102 629 10% AS Õhtuleht Kirjastus 24 009 25 257 -5% 26 404 -9% Geenius Meedia OÜ 7 219 7 356 -2% 7 575 -5% Delfi AS (Läti) 32 918 35 082 -6% 25 329 30% Delfi UAB (Leedu) 47 341 44 170 7% 40 310 17% Lrytas UAB (Leedu) 12 034 11 686 3% 8 752 38% Ekspress Grupp kokku 236 272 238 182 -1% 210 999 12% Kontsern loeb digitellimuseks ainult selliseid tellimusi, mille väärtus on suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal ajal eraldi lõpetatavad. Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul. Liigume kontserni pikaajaliste eesmärkide suunal kasvatada digitellimuste maht 2026. aasta lõpuks Baltimaades 340 000 tellijani. Ekspress Grupi pikaajalised eesmärgid (https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang= et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses. Lili Kirikal CFO AS Ekspress Grupp E-kiri: [email protected] (mailto:[email protected]) AS Ekspress Grupp on Baltimaade juhtiv meediakontsern, mille tegevus hõlmab veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist. Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.
Pealkiri
Digital subscription results of AS Ekspress Grupp for the first quarter of 2025
Teade
The total number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 12% in the Baltic States year-over-year (1(st) quarter: -1%) and totalled 236 272 at the end of March. * The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and several popular magazines increased by 10% year-over-year (1(st) quarter: -2%) and totalled 112 751. * The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which is owned by Ekspress Grupp, decreased by -9% year-over-year (1(st) quarter: -5%) and totalled 24 009. * The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ decreased by -5% year-over-year (1(st) quarter: -2%) and totalled 7219. * In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by 30% year-over-year (1(st) quarter: -6%) and totalled 32 918. * In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by 17% (1(st) quarter: 7%) and totalled 47 341. * The number of digital subscriptions of the Lithuanian media portal Lrytas increased by 38% (1(st) quarter: 3%) and totalled 12 034. The Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis Rüütsalu, comments: "The total number of digital subscriptions of periodicals of Ekspress Grupp increased by 12% in a year, amounting to more than 236 000 subscriptions by the end of the quarter. This is a good result considering the continued economic challenges in the Baltic countries. The small decline in the first quarter (- 1%) was expected, mainly due to the impact of year-end campaigns running out. In the segment of digital subscriptions, the biggest year-on-year growth was recorded in Latvia and Lithuania where the popularity of digital subscriptions is catching up with Estonia, but with a small delay. The number of digital subscriptions increased by 30% in Latvia and 17% in Lithuania. In Estonia the first-quarter results of Delfi Meedia and Õhtuleht were partly affected by the expiry of the contracts of some business customers. Since our customer base has been growing on an annual basis, it is only natural that there may be smaller adjustments and fluctuations in certain periods. We are focused on expanding the number of digital subscribers in all our markets, especially in Latvia and Lithuania where we continue to see considerable potential. We are on track towards our long-term goal of offering paid digital content to at least 340 000 subscribers in the Baltic countries by the end of 2026." Detailed overview of digital subscriptions 31.03.2025 31.12.2024 change 31.03.2024 change Delfi Meedia AS 112 751 114 631 -2% 102 629 10% AS Õhtuleht Kirjastus 24 009 25 257 -5% 26 404 -9% Geenius Meedia OÜ 7 219 7 356 -2% 7 575 -5% Delfi AS (Latvia) 32 918 35 082 -6% 25 329 30% Delfi UAB (Lithuania) 47 341 44 170 7% 40 310 17% Lrytas UAB (Lithuania) 12 034 11 686 3% 8 752 38% Total Ekspress Grupp 236 272 238 182 -1% 210 999 12% The Group considers only the subscriptions with the value of more than 1 euro per calendar month that are separately invoiced and separately cancellable at any given time as digital subscriptions. Digital subscription revenue makes up an increasingly larger share of the digital revenue base of Ekspress Grupp. We are moving in the direction of the Group's long-term goals of increasing the volume of digital subscriptions to 340 000 subscribers in the Baltic countries by the end of 2026. The long-term goals (https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang= en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022. Lili Kirikal CFO AS Ekspress Grupp E-mail address: [email protected] (mailto:[email protected]) AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books. The Group also operates an electronic ticket sales platform and ticket sales offices in Estonia and Latvia. Ekspress Grupp launched its operations in 1989 and employs almost 1100 people.