Börsiteade

Aktsiaselts Ekspress Grupp

Kategooria

Muud korporatiivtoimingud

Kuupäev

11.04.2025 08:00:00

Pealkiri

ASi Ekspress Grupp 2025. aasta 1. kvartali digitellimuste tulemused

Teade

ASi  Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste  hulk kasvas võrreldes eelmise aasta
sama  perioodiga Balti  riikides kokku  12% (I kvartalis  -1%) ja  ulatus märtsi
lõpus 236 272-ni.

  * Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja
    mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste
    hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10% (I kvartalis -2%),
    ulatudes 112 751-ni.
  * 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste
    hulk kahanes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga -9% (I kvartalis -5%),
    ulatudes 24 009-ni.
  * Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kahanes võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga -5% (I kvartalis -2%), ulatudes 7219-ni.
  * Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta
    sama perioodiga 30% (I kvartalis -6%), ulatudes 32 918-ni.
  * Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga 17% (I kvartalis 7%), ulatudes 47 341-ni.
  * Leedu meediaportaali Lrytas digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise
    aasta sama perioodiga 38% (I kvartalis 3%), ulatudes 12 034-ni.


Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar:

"Ekspress  Grupi  väljaannete  digitellimuste  arv  kasvas  aastaga  kokku 12%,
ulatudes  kvartali  lõpuks  enam  kui  236 000 tellimuseni,  mis  on hea tulemus
arvestades  Baltimaade  majanduses  kestvat  keerulisemat aega. Esimese kvartali
väikene langus (-1%) on ootuspärane, peegeldades peamiselt aastalõpu kampaaniate
lõppemise mõju.

Suuremat  aastast kasvu  näitasid digitellimuste  osas taas  Läti ja  Leedu, kus
digitellimuste   populaarsus  väikese  viitega  jõudmas  järele  Eestile.  Lätis
kasvasid  digitellimused aastaga  30% ja Leedus  17%. Eesti turul mõjutas tänavu
esimeses  kvartalis  Delfi  Meedia  ja  Õhtulehe tulemusi ka mõnede äriklientide
lepingute  lõppemine. Kuna  meie tellijabaas  on igal  aastal kasvanud,  siis on
loomulik, et periooditi võib esineda ka väiksemaid korrektsioone ja kõikumisi.

Töötame  sihikindlalt edasi, et laiendada  digitellijate hulka kõigil turgudel -
eriti  just Lätis ja Leedus, kus  näeme jätkuvalt suurt potentsiaali. Oleme teel
oma  pikaajalise eesmärgi suunas pakkuda 2026. aasta lõpuks digitaalset tasulist
sisu vähemalt 340 000 tellijale Baltimaades."


Digitellimuste detailne ülevaade

                       31.03.2025 31.12.2024 muutus 31.03.2024 muutus

 Delfi Meedia AS          112 751    114 631    -2%    102 629    10%

 AS Õhtuleht Kirjastus     24 009     25 257    -5%     26 404    -9%

 Geenius Meedia OÜ          7 219      7 356    -2%      7 575    -5%

 Delfi AS (Läti)           32 918     35 082    -6%     25 329    30%

 Delfi UAB (Leedu)         47 341     44 170     7%     40 310    17%

 Lrytas UAB (Leedu)        12 034     11 686     3%      8 752    38%

 Ekspress Grupp kokku     236 272    238 182    -1%    210 999    12%


Kontsern  loeb  digitellimuseks  ainult  selliseid  tellimusi,  mille väärtus on
suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal
ajal eraldi lõpetatavad.

Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul.
Liigume  kontserni pikaajaliste eesmärkide  suunal kasvatada digitellimuste maht
2026. aasta  lõpuks Baltimaades  340 000 tellijani. Ekspress  Grupi pikaajalised
eesmärgid
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses.


Lili Kirikal
CFO
AS Ekspress Grupp
E-kiri: [email protected] (mailto:[email protected])


AS  Ekspress  Grupp on  Baltimaade  juhtiv  meediakontsern, mille tegevus hõlmab
veebimeedia  sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist.
Samuti     haldab     kontsern     elektroonilist     piletimüügiplatvormi    ja
piletimüügikohtasid  ning pakub väliekraanide teenust  Eestis ja Lätis. Ekspress
Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.

Pealkiri

Digital subscription results of AS Ekspress Grupp for the first quarter of 2025

Teade

The total number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 12%
in the Baltic States year-over-year (1(st) quarter: -1%) and totalled 236 272 at
the end of March.

  * The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the
    news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and
    several popular magazines increased by 10% year-over-year (1(st) quarter:
    -2%) and totalled 112 751.
  * The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which
    is owned by Ekspress Grupp, decreased by -9% year-over-year (1(st) quarter:
    -5%) and totalled 24 009.
  * The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ decreased by -5%
    year-over-year (1(st) quarter: -2%) and totalled 7219.
  * In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by
    30% year-over-year (1(st) quarter: -6%) and totalled 32 918.
  * In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by 17%
    (1(st) quarter: 7%) and totalled 47 341.
  * The number of digital subscriptions of the Lithuanian media portal Lrytas
    increased by 38% (1(st) quarter: 3%) and totalled 12 034.


The Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis Rüütsalu,
comments:

"The  total number  of digital  subscriptions of  periodicals of  Ekspress Grupp
increased  by 12% in a year, amounting to more than 236 000 subscriptions by the
end  of the quarter.  This is a  good result considering  the continued economic
challenges  in the Baltic countries.  The small decline in  the first quarter (-
1%) was expected, mainly due to the impact of year-end campaigns running out.

In  the segment  of digital  subscriptions, the  biggest year-on-year growth was
recorded  in Latvia and Lithuania where  the popularity of digital subscriptions
is  catching up  with Estonia,  but with  a small  delay. The  number of digital
subscriptions  increased by 30% in  Latvia and 17% in  Lithuania. In Estonia the
first-quarter  results of Delfi Meedia and  Õhtuleht were partly affected by the
expiry  of the contracts of some business customers. Since our customer base has
been  growing on an annual  basis, it is only  natural that there may be smaller
adjustments and fluctuations in certain periods.

We  are  focused  on  expanding  the  number  of  digital subscribers in all our
markets,   especially   in  Latvia  and  Lithuania  where  we  continue  to  see
considerable  potential. We are on track  towards our long-term goal of offering
paid  digital content to at least 340 000 subscribers in the Baltic countries by
the end of 2026."


Detailed overview of digital subscriptions

                        31.03.2025 31.12.2024 change 31.03.2024 change

 Delfi Meedia AS           112 751    114 631    -2%    102 629    10%

 AS Õhtuleht Kirjastus      24 009     25 257    -5%     26 404    -9%

 Geenius Meedia OÜ           7 219      7 356    -2%      7 575    -5%

 Delfi AS (Latvia)          32 918     35 082    -6%     25 329    30%

 Delfi UAB (Lithuania)      47 341     44 170     7%     40 310    17%

 Lrytas UAB (Lithuania)     12 034     11 686     3%      8 752    38%

 Total Ekspress Grupp      236 272    238 182    -1%    210 999    12%


The  Group considers only the  subscriptions with the value  of more than 1 euro
per  calendar month that  are separately invoiced  and separately cancellable at
any given time as digital subscriptions.

Digital  subscription  revenue  makes  up  an  increasingly  larger share of the
digital  revenue base of Ekspress  Grupp. We are moving  in the direction of the
Group's  long-term goals  of increasing  the volume  of digital subscriptions to
340 000 subscribers  in the Baltic  countries by the  end of 2026. The long-term
goals
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022.


Lili Kirikal
CFO
AS Ekspress Grupp
E-mail address: [email protected] (mailto:[email protected])


AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include
web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books.
The Group also operates an electronic ticket sales platform and ticket sales
offices in Estonia and Latvia. Ekspress Grupp launched its operations in 1989
and employs almost 1100 people.