Market announcement

AS Silvano Fashion Group

Category

Other price sensitive information

Date

17.12.2009 18:30:00

Title

Venemaa jaemüügivõrgu restruktureerimine

Message

AS Silvano Fashion Group (SFG) juhatus kinnitas tegevuskava kahjumliku Venemaa jaemüügi tegevussuuna restruktureerimiseks. Tulevatel kuudel annab SFG oma 24-st Venemaal asuvast „Milavitsa“ ja „Oblicie“ jaemüügipunktist 17 üle frantsiisipartneritele, kes jätkavad nende opereerimist „Milavitsa“ mono-brändi kauplustena. 4 Venemaa jaemüügipunkti suletakse ja 3 ülejäänu osas võetakse otsus vastu lähiajal. Muud kavas ettenähtud kulude kokkuhoidmise meetmed hõlmavad kontori ja ladude rendikulude optimiseerimist ning töötajate arvu vähendamist.

Otsus minna Venemaal üle frantsiisimudelile järgneb sarnastele ümerkorraldustele Poolas ja Leedus (vt varasemad börsiteated 17.11.2009 - „UAB „Linret LT“ müük“, ja 25.02.2009 - „Splendo Polska Sp. z o.o. müük“). Jaemüük Venemaa turul jääb grupi strateegiliseks võtme-eesmärgiks ja SFG jätkab müüki Venemaal hulgimüügi- ja frantsiisikanaleid kasutades, olles juba jõudnud kokkulepetele mitmete frantsiisipartneritega.

Restruktureerimise lõpuleviimisel müüakse grupi tooteid ligikaudu 320-s „Milavitsa“ ja „Lauma Lingerie“ frantsiisipoes 14 riigis, mille hulka kuuluvad peamiselt SRÜ riigid, kuid ka mõned EL-i riigid nagu Läti, Leedu, Portugal, Küpros ja Rumeenia. Lisaks frantsiisipoodidele jätkab SFG 38 oma jaemüügipunkti opereerimist Valgevenes „Milavitsa“ brändi all ja 5 jaemüügipunkti opereerimist Balti riikides „Lauma Lingerie“ brändi all. Kooskõlas juhatuse varasema hinnanguga annab frantsiisimudelile fokusseerimine grupile kapitali-efektiivse võimaluse suurendada turuosalust ja kindlustada käibe stabiilne kasv. Samuti on selle tulemusena oodata olulist kokkuhoidu otseste kulude ja juhtimisressursside arvelt.

30. septembril 2009. a lõppenud 9-kuulisel perioodil teenis Venemaa jaemüügi tegevussuund ärikahjumit 4,2 miljonit eurot (65,7 miljonit krooni), s.h ühekordne restruktureerimiskahjum summas 2,5 miljonit eurot (39,1 miljonit krooni).


Dmitry Ditchkovsky
Juhatuse esimees
AS Silvano Fashion Group
Tel +372 6 710 700

Title

Restructuring of Russian Retail Operations

Message

The management of AS Silvano Fashion Group (SFG) approved an action plan for the restructuring of the group’s loss-making retail operations in Russia. In the coming months, SFG will transfer 17 of 24 “Milavitsa” and ‘Oblicie’ retail outlets in Russia to franchise partners, who will continue to operate them as “Milavitsa” mono-brand stores. 4 Russian retail outlets will be closed and decision on another 3 outlets is pending. Other cost-cutting measures under the action plan include the optimisation of office and warehouse lease expenses and a reduction in the number of employees. 

The decision to switch to the franchise business model in Russia follows similar reorganization measures in Poland and Lithuania (see earlier stock exchange releases dated 17.11.2009, “Sale of UAB „Linret LT“” and 25.02.2009, “Sale of Splendo Polska Sp. z o.o.”). Retail in the Russian market remains a key strategic objective for the group, and SFG will continue sales to Russia through wholesale and franchise channels, having already reached agreements with a number of franchise partners.

At the completion of the restructuring, the group’s products will be sold in approximately 320 “Milavitsa” and “Lauma Lingerie” franchise outlets in 14 countries including primarily CIS countries as well as some EU countries such as Latvia, Lithuania, Portugal, Cyprus, and Romania. In addition to franchise stores, SFG will remain operating 38 own retail outlets in Belarus under the “Milavitsa” brand name and 5 own retail outlets in the Baltics under the “Lauma Lingerie” brand name. In accordance with the management’s earlier assessment, the shift of focus to franchise operations will afford the group a capital-effective route to increase market penetration and ensure stable growth of revenues. As a corollary, significant group-wide savings are expected in terms of direct costs and management resources.

The Russian retail operations generated an operating loss in the amount of EUR 4.2 million (EEK 65.7 million) in the 9 months’ period ending 30 September 2009, including a one-off restructuring loss in the amount of EUR 2.5 million (EEK 39.1 million). 


Dmitry Ditchkovsky
Chairman of the Management Board
AS Silvano Fashion Group
Tel +372 6 710 700