Market announcement
Luterma
Category
Other price sensitive information
Date
03.09.2008 15:38:26
Title
Kalevi tütarettevõtja kasvatas kolmanda kvartali alguses turuosa
Message
Kalev Chocolate Factory (KCF) turuosa suurenes juulis nii eelmise kvartali kui aastataguse perioodiga võrreldes. ACNielsen jaekaubandusuuringu andmetel ulatus ettevõtte käibe turuosa perioodil juuni-juuli 2008 36,5 protsendini ja mahuline turuosa 41 protsendini Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitri jaeturust. Sellega on Kalev jätkuvalt Eesti maiustuste jaeturul selgel liidripositsioonil. KCF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul võib hea hea tulemusega rahule jääda, kuna positsioon on tugevnenud nendes kategooriates, mis on ettevõtte strateegilise arengu seisukohast olulised ja mille tootmistehnoloogiasse on viimase poolteise aasta jooksul palju investeeritud. Kusmin lisas, et kevadel juurutatud šokolaaditahvlite uus pakend leidis kohe tarbijate heakskiidu ja tänaseks on Eesti tarbija omaks võtnud ka kompvekkide uue pakendi. „Kindlasti on tugeva positsiooni hoidmisel oluline panus ka aktiivsel ja edukal tootearendustegevusel: möödunud aasta jooksul lansseerisime kokku 36 uut suhkru- ja šokolaadikondiitritoodet,” rääkis Kati Kusmin. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Kalev Chocolate Factory turuosa kõige rohkem šokolaadikommide kategoorias, kus ettevõtte käibe turuosa tõusis 53 protsendini ja mahuline turuosa 65 protsendini. Turuosa suurenes samuti kommikarpide kategoorias: käibe osa tõusis 32 ja mahuline 35 protsenti. Tugevat positsiooni hoitakse endiselt ka šokolaaditahvlite kategoorias, kus käibe turuosa on 54 protsenti ja mahuline 55 protsenti. Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitritoodete jaeturu käive on ACNielseni jaekaubandusuuringu andmetel aastaga suurenenud 17 ning maht 9 protsenti. Viie suurema magusatootja turuosad kokku moodustasid nii käibe kui ka mahulisest jaeturust 64 protsenti. Lisainfo: Kati Kusmin tel 6077710
Title
Kalevi tütarettevõtja kasvatas kolmanda kvartali alguses turuosa
Message
Kalev Chocolate Factory (KCF) turuosa suurenes juulis nii eelmise kvartali kui aastataguse perioodiga võrreldes. ACNielsen jaekaubandusuuringu andmetel ulatus ettevõtte käibe turuosa perioodil juuni-juuli 2008 36,5 protsendini ja mahuline turuosa 41 protsendini Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitri jaeturust. Sellega on Kalev jätkuvalt Eesti maiustuste jaeturul selgel liidripositsioonil. KCF juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul võib hea hea tulemusega rahule jääda, kuna positsioon on tugevnenud nendes kategooriates, mis on ettevõtte strateegilise arengu seisukohast olulised ja mille tootmistehnoloogiasse on viimase poolteise aasta jooksul palju investeeritud. Kusmin lisas, et kevadel juurutatud šokolaaditahvlite uus pakend leidis kohe tarbijate heakskiidu ja tänaseks on Eesti tarbija omaks võtnud ka kompvekkide uue pakendi. „Kindlasti on tugeva positsiooni hoidmisel oluline panus ka aktiivsel ja edukal tootearendustegevusel: möödunud aasta jooksul lansseerisime kokku 36 uut suhkru- ja šokolaadikondiitritoodet,” rääkis Kati Kusmin. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Kalev Chocolate Factory turuosa kõige rohkem šokolaadikommide kategoorias, kus ettevõtte käibe turuosa tõusis 53 protsendini ja mahuline turuosa 65 protsendini. Turuosa suurenes samuti kommikarpide kategoorias: käibe osa tõusis 32 ja mahuline 35 protsenti. Tugevat positsiooni hoitakse endiselt ka šokolaaditahvlite kategoorias, kus käibe turuosa on 54 protsenti ja mahuline 55 protsenti. Eesti suhkru- ja šokolaadikondiitritoodete jaeturu käive on ACNielseni jaekaubandusuuringu andmetel aastaga suurenenud 17 ning maht 9 protsenti. Viie suurema magusatootja turuosad kokku moodustasid nii käibe kui ka mahulisest jaeturust 64 protsenti.