Market announcement

AS Ekspress Grupp

Category

Other corporate action

Date

12.07.2024 08:00:00

Title

ASi Ekspress Grupp 2024. aasta 2. kvartali digitellimuste tulemused

Message

ASi  Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste  hulk kasvas võrreldes eelmise aasta
sama  perioodiga Balti riikides kokku  27% (II kvartalis 5%, I poolaastas 7%) ja
ulatus juuni lõpus 222 558-ni.

  * Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja
    mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste
    hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11% (II kvartalis 5%, I
    poolaastas 5%), ulatudes 107 443-ni.
  * 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste
    hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11% (II kvartalis 3%, I
    poolaastas 9%), ulatudes 27 104-ni.
  * Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga 18% (II kvartalis -2%, I poolaastas 6%), ulatudes 7439-ni.
  * Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta
    sama perioodiga 25% (II kvartalis 8%, I poolaastas 4%), ulatudes 27 417-ni.
  * Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga 66% (II kvartalis 6%, I poolaastas 7%), ulatudes 42 834-ni.
  * Leedu meediaportaal Lrytas alustas tasulise sisu müügiga 2023. aasta IV
    kvartalis ning digitellimuste hulk kasvas II kvartalis 18% ja I poolaastas
    62%, ulatudes juuni lõpus 10 321-ni.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar:

?Kõik Ekspress Gruppi kuuluvad meediaettevõtted kasvatasid aastases võrdluses
digitellimuste arvu kokku 27%, mis tõi grupile juurde üle 47 000 tellimuse.
Kõige kiiremini, 66% suurenes tasulise digitaalse sisu tellimuste arv Leedu
Delfis, kuid jääme rahule ka Läti ja Eesti väljaannete tulemustega. Kui Eestis
ehk kõige küpsemal turul tõid kasvu ennekõike edukad turunduskampaaniad, siis
teistes Balti riikides näeme jätkuvalt turu orgaanilist kasvu ja lugejate
harjumuse suurenemist kvaliteetse digitaalse ajakirjanduse eest maksta."

Digitellimuste detailne ülevaade

               30.06.2024 31.03.2024 muutus 31.12.2023 muutus 30.06.2023 muutus

 AS Delfi
 Meedia           107 443    102 629     5%    102 793     5%     96 855    11%

 AS Õhtuleht
 Kirjastus         27 104     26 404     3%     24 875     9%     24 477    11%

 Geenius
 Meedia OÜ          7 439      7 575    -2%      6 998     6%      6 323    18%

 Delfi AS
 (Läti)            27 417     25 329     8%     26 427     4%     21 851    25%

 Delfi UAB
 (Leedu)           42 834     40 310     6%     39 872     7%     25 873    66%

 Lrytas UAB
 (Leedu)           10 321      8 752    18%      6 363    62%          -      -

 Ekspress
 Grupp kokku      222 558    210 999     5%    207 328     7%    175 379    27%


Kontsern  loeb  digitellimuseks  ainult  selliseid  tellimusi,  mille väärtus on
suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal
ajal eraldi lõpetatavad.

Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul.
Liigume  kontserni pikaajaliste eesmärkide  suunal kasvatada digitellimuste maht
2026. aasta  lõpuks Baltimaades  340 000 tellijani. Ekspress  Grupi pikaajalised
eesmärgid
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses.


Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
E-kiri: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee)


AS Ekspress Grupp on Baltimaade juhtiv meediakontsern, mille tegevus hõlmab
veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist.
Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja
piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress
Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.

Title

Digital subscription results of AS Ekspress Grupp in the second quarter of 2024

Message

The number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 27% in the
Baltic  States  year-over-year  (2(nd)  quarter:  5%, 1(st) six  months: 7%) and
totalled 222 558 at the end of June.

  * The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the
    news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and
    several popular magazines increased by 11% year-over-year (2(nd) quarter:
    5%, 1(st) six months: 5%) and totalled 107 443.
  * The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which
    is owned by Ekspress Grupp, increased by 11% year-over-year (2(nd) quarter:
    3%, 1(st) six months: 9%) and totalled 27 104.
  * The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ increased by 18%
    year-over-year (2(nd) quarter: -2%, 1(st) six months: 6%) and totalled
    7 439.
  * In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by
    25% year-over-year (2(nd) quarter: 8%, 1(st) six months: 4%) and totalled
    27 417.
  * In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by 66%
    (2(nd) quarter: 6%, 1(st) six months: 7%) and totalled 42 834.
  * The Lithuanian media portal Lrytas launched sales of paid content in the
    4(th) quarter of 2023, the number of digital subscriptions increased by 18%
    in the 2(nd) quarter and 62% in the 1(st) six months of the year, totalling
    10 321 at the end of June.

Comments by the Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis
Rüütsalu:

"The media companies, that are part of Ekspress Grupp, increased the total
number of digital subscriptions by 27% year-over-year, leading to more than
47 000 new subscriptions for the group. The number of subscriptions of paid
digital content increased the most, by 66%, at Delfi Lithuania, but we are also
satisfied with the results of Latvian and Estonian publications. While in
Estonia, which is the most mature market, growth was primarily the result of
successful marketing campaigns, we continue to see organic market growth and the
increasing habit of readers to pay for high-quality digital journalism in other
Baltic States."

Detailed overview of digital subscriptions

               30.06.2024 31.03.2024 change 31.12.2023 change 30.06.2023 change

 AS Delfi
 Meedia           107 443    102 629     5%    102 793     5%     96 855    11%

 AS Õhtuleht
 Kirjastus         27 104     26 404     3%     24 875     9%     24 477    11%

 Geenius
 Meedia OÜ          7 439      7 575    -2%      6 998     6%      6 323    18%

 Delfi AS
 (Latvia)          27 417     25 329     8%     26 427     4%     21 851    25%

 Delfi UAB
 (Lithuania)       42 834     40 310     6%     39 872     7%     25 873    66%

 Lrytas UAB
 (Lithuania)       10 321      8 752    18%      6 363    62%          -      -

 Total
 Ekspress
 Grupp            222 558    210 999     5%    207 328     7%    175 379    27%


The  Group considers only the  subscriptions with the value  of more than 1 euro
per  calendar month that  are separately invoiced  and separately cancellable at
any given time as digital subscriptions.

Digital  subscription  revenue  makes  up  an  increasingly  larger share of the
digital  revenue base of Ekspress  Grupp. We are moving  in the direction of the
Group's  long-term goals  of increasing  the volume  of digital subscriptions to
340 000 subscribers  in the Baltic  countries by the  end of 2026. The long-term
goals
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022.


Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
E-mail address: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee)


AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include
web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books.
The  Group also  operates an  electronic ticket  sales platform and ticket sales
offices  in Estonia and Latvia. Ekspress  Grupp launched its operations in 1989
and employs almost 1100 people.