Market announcement

AS Ekspress Grupp

Category

Other corporate action

Date

12.04.2024 08:00:00

Title

ASi Ekspress Grupp 2024. aasta 1. kvartali digitellimuste tulemused

Message

ASi  Ekspress  Grupp  digitellimuste  hulk  kasvas  võrreldes eelmise aasta sama
perioodiga  Balti  riikides  kokku  31% (I  kvartalis 2%) ja ulatus märtsi lõpus
210 999-ni.

  * Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja
    mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste
    hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11% (I kvartalis 0%),
    ulatudes 102 629-ni.
  * 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste
    hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10% (I kvartalis 6%),
    ulatudes 26 404-ni.
  * Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga 25% (I kvartalis 8%), ulatudes 7575-ni.
  * Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta
    sama perioodiga 48% (I kvartalis -4%), ulatudes 25 329-ni.
  * Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga 86% (I kvartalis 1%), ulatudes 40 310-ni.
  * Leedu meediaportaal Lrytas alustas tasulise sisu müügiga 2023. aasta IV
    kvartalis ning digitellimuste hulk kasvas I kvartalis 38%, ulatudes märtsi
    lõpus 8752-ni.


Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar:

?Aastases võrdluses jätkus digitellimuste kiire kasv: Ekspress Grupi väljaannete
digitellijate arv suurenes Balti riikides kokku umbes kolmandiku, millest suurim
osa tuli Leedu turult, kus Delfi tulemus kasvas aastaga koguni 86%. Läti Delfi
tellijate arv kasvas samuti väga kiirelt ligi poole võrra. Need tulemused
näitavad, et Läti ja Leedu turul on digitaalne tellimusmudel sarnaselt Eestiga
tugevalt juurdumas.

Kvartaalses võrdluses oli kõigis Balti riikides väiksem just Delfi tellijate
lisandumine, kuna kasvu pidurdas eelmise aasta lõpus korraldatud suurte
turunduskampaaniate järgne ootuspärane korrektsioon. Esimeses kvatalis
kasvatasid enim digitellijate arvu Õhtuleht ja Geenius Meedia Eestis ja Lrytas
Leedus."

Digitellimuste detailne ülevaade

                       31.03.2024 31.12.2023 muutus 31.03.2023 muutus

 AS Delfi Meedia          102 629    102 793     0%     92 339    11%

 AS Õhtuleht Kirjastus     26 404     24 875     6%     24 100    10%

 Geenius Meedia OÜ          7 575      6 998     8%      6 058    25%

 Delfi AS (Läti)           25 329     26 427    -4%     17 153    48%

 Delfi UAB (Leedu)         40 310     39 872     1%     21 628    86%

 Lrytas UAB (Leedu)         8 752      6 363    38%          -      -

 Ekspress Grupp kokku     210 999    207 328     2%    161 278    31%


Kontsern  loeb  digitellimuseks  ainult  selliseid  tellimusi,  mille väärtus on
suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal
ajal eraldi lõpetatavad.

Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul.
Liigume  kontserni pikaajaliste eesmärkide  suunal kasvatada digitellimuste maht
2026. aasta  lõpuks Baltimaades  340 000 tellijani. Ekspress  Grupi pikaajalised
eesmärgid
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses.


Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
E-kiri: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee)


AS Ekspress Grupp on Baltimaade juhtiv meediakontsern, mille tegevus hõlmab
veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist.
Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja
piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress
Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.

Title

Digital subscription results of AS Ekspress Grupp for the first quarter of 2024

Message

The total number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 31%
in  the Baltic States year-over-year (1(st) quarter: 2%) and totalled 210 999 at
the end of March.

  * The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the
    news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and
    several popular magazines increased by 11% year-over-year (1(st) quarter:
    0%) and totalled 102 629.
  * The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which
    is owned by Ekspress Grupp, increased by 10% year-over-year (1(st) quarter
    6%) and totalled 26 404.
  * The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ increased by 25%
    year-over-year (1(st) quarter 8%) and totalled 7575.
  * In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by
    48% year-over-year (1(st) quarter -4%) and totalled 25 329.
  * In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by 86%
    year-over-year (1(st) quarter: 1%) and totalled 40 310.
  * The Lithuanian media portal Lrytas started selling paid content in the
    4(th) quarter of 2023. Its number of digital subscriptions increased by 38%
    in the first quarter and totalled 8752 at the end of March.


Comments by the Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis
Rüütsalu:

"The number of digital subscriptions continued their rapid year-over-year
growth: the number of digital subscriptions of the media publications of
Ekspress Grupp increased approximately by a third in the Baltic States, while
the Lithuanian market where Delfi's results improved by as much as 86% in a year
experienced the fastest growth. The number of Delfi's subscribers in Latvia also
increased strongly, i.e. by almost half. These results demonstrate that
similarly to Estonia, the digital subscription model is becoming well-
established on the Latvian and Lithuanian markets.

In a quarterly comparison, the increase in the number of Delfi's subscribers was
lower in all Baltic States as the growth stalled due to the expected correction
following the big marketing campaigns organised at the end of last year. In the
first quarter, Õhtuleht and Geenius Meedia in Estonia and Lrytas in Lithuania
increased the number of digital subscribers the most."

Detailed overview of digital subscriptions

                        31.03.2024 31.12.2023 change 31.03.2023 change

 AS Delfi Meedia           102 629    102 793     0%     92 339    11%

 AS Õhtuleht Kirjastus      26 404     24 875     6%     24 100    10%

 Geenius Meedia OÜ           7 575      6 998     8%      6 058    25%

 Delfi AS (Latvia)          25 329     26 427    -4%     17 153    48%

 Delfi UAB (Lithuania)      40 310     39 872     1%     21 628    86%

 Lrytas UAB (Lithuania)      8 752      6 363    38%          -      -

 Total Ekspress Grupp      210 999    207 328     2%    161 278    31%


The  Group considers only the  subscriptions with the value  of more than 1 euro
per  calendar month that  are separately invoiced  and separately cancellable at
any given time as digital subscriptions.

Digital  subscription  revenue  makes  up  an  increasingly  larger share of the
digital  revenue base of Ekspress  Grupp. We are moving  in the direction of the
Group's  long-term goals  of increasing  the volume  of digital subscriptions to
340 000 subscribers  in the Baltic  countries by the  end of 2026. The long-term
goals
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022.


Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
Email: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee)


AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include
web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books.
The Group also operates an electronic ticket sales platform and ticket sales
offices and offers outdoor screen service in Estonia and Latvia. Ekspress Grupp
launched its operations in 1989 and employs almost 1100 people.