Market announcement
AS Ekspress Grupp
Category
Other corporate action
Date
12.04.2024 08:00:00
Title
ASi Ekspress Grupp 2024. aasta 1. kvartali digitellimuste tulemused
Message
ASi Ekspress Grupp digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 31% (I kvartalis 2%) ja ulatus märtsi lõpus 210 999-ni. * Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11% (I kvartalis 0%), ulatudes 102 629-ni. * 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10% (I kvartalis 6%), ulatudes 26 404-ni. * Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 25% (I kvartalis 8%), ulatudes 7575-ni. * Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 48% (I kvartalis -4%), ulatudes 25 329-ni. * Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 86% (I kvartalis 1%), ulatudes 40 310-ni. * Leedu meediaportaal Lrytas alustas tasulise sisu müügiga 2023. aasta IV kvartalis ning digitellimuste hulk kasvas I kvartalis 38%, ulatudes märtsi lõpus 8752-ni. Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar: ?Aastases võrdluses jätkus digitellimuste kiire kasv: Ekspress Grupi väljaannete digitellijate arv suurenes Balti riikides kokku umbes kolmandiku, millest suurim osa tuli Leedu turult, kus Delfi tulemus kasvas aastaga koguni 86%. Läti Delfi tellijate arv kasvas samuti väga kiirelt ligi poole võrra. Need tulemused näitavad, et Läti ja Leedu turul on digitaalne tellimusmudel sarnaselt Eestiga tugevalt juurdumas. Kvartaalses võrdluses oli kõigis Balti riikides väiksem just Delfi tellijate lisandumine, kuna kasvu pidurdas eelmise aasta lõpus korraldatud suurte turunduskampaaniate järgne ootuspärane korrektsioon. Esimeses kvatalis kasvatasid enim digitellijate arvu Õhtuleht ja Geenius Meedia Eestis ja Lrytas Leedus." Digitellimuste detailne ülevaade 31.03.2024 31.12.2023 muutus 31.03.2023 muutus AS Delfi Meedia 102 629 102 793 0% 92 339 11% AS Õhtuleht Kirjastus 26 404 24 875 6% 24 100 10% Geenius Meedia OÜ 7 575 6 998 8% 6 058 25% Delfi AS (Läti) 25 329 26 427 -4% 17 153 48% Delfi UAB (Leedu) 40 310 39 872 1% 21 628 86% Lrytas UAB (Leedu) 8 752 6 363 38% - - Ekspress Grupp kokku 210 999 207 328 2% 161 278 31% Kontsern loeb digitellimuseks ainult selliseid tellimusi, mille väärtus on suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal ajal eraldi lõpetatavad. Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul. Liigume kontserni pikaajaliste eesmärkide suunal kasvatada digitellimuste maht 2026. aasta lõpuks Baltimaades 340 000 tellijani. Ekspress Grupi pikaajalised eesmärgid (https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang= et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses. Argo Rannamets CFO AS Ekspress Grupp E-kiri: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee) AS Ekspress Grupp on Baltimaade juhtiv meediakontsern, mille tegevus hõlmab veebimeedia sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist. Samuti haldab kontsern elektroonilist piletimüügiplatvormi ja piletimüügikohtasid ning pakub väliekraanide teenust Eestis ja Lätis. Ekspress Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.
Title
Digital subscription results of AS Ekspress Grupp for the first quarter of 2024
Message
The total number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 31% in the Baltic States year-over-year (1(st) quarter: 2%) and totalled 210 999 at the end of March. * The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and several popular magazines increased by 11% year-over-year (1(st) quarter: 0%) and totalled 102 629. * The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which is owned by Ekspress Grupp, increased by 10% year-over-year (1(st) quarter 6%) and totalled 26 404. * The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ increased by 25% year-over-year (1(st) quarter 8%) and totalled 7575. * In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by 48% year-over-year (1(st) quarter -4%) and totalled 25 329. * In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by 86% year-over-year (1(st) quarter: 1%) and totalled 40 310. * The Lithuanian media portal Lrytas started selling paid content in the 4(th) quarter of 2023. Its number of digital subscriptions increased by 38% in the first quarter and totalled 8752 at the end of March. Comments by the Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis Rüütsalu: "The number of digital subscriptions continued their rapid year-over-year growth: the number of digital subscriptions of the media publications of Ekspress Grupp increased approximately by a third in the Baltic States, while the Lithuanian market where Delfi's results improved by as much as 86% in a year experienced the fastest growth. The number of Delfi's subscribers in Latvia also increased strongly, i.e. by almost half. These results demonstrate that similarly to Estonia, the digital subscription model is becoming well- established on the Latvian and Lithuanian markets. In a quarterly comparison, the increase in the number of Delfi's subscribers was lower in all Baltic States as the growth stalled due to the expected correction following the big marketing campaigns organised at the end of last year. In the first quarter, Õhtuleht and Geenius Meedia in Estonia and Lrytas in Lithuania increased the number of digital subscribers the most." Detailed overview of digital subscriptions 31.03.2024 31.12.2023 change 31.03.2023 change AS Delfi Meedia 102 629 102 793 0% 92 339 11% AS Õhtuleht Kirjastus 26 404 24 875 6% 24 100 10% Geenius Meedia OÜ 7 575 6 998 8% 6 058 25% Delfi AS (Latvia) 25 329 26 427 -4% 17 153 48% Delfi UAB (Lithuania) 40 310 39 872 1% 21 628 86% Lrytas UAB (Lithuania) 8 752 6 363 38% - - Total Ekspress Grupp 210 999 207 328 2% 161 278 31% The Group considers only the subscriptions with the value of more than 1 euro per calendar month that are separately invoiced and separately cancellable at any given time as digital subscriptions. Digital subscription revenue makes up an increasingly larger share of the digital revenue base of Ekspress Grupp. We are moving in the direction of the Group's long-term goals of increasing the volume of digital subscriptions to 340 000 subscribers in the Baltic countries by the end of 2026. The long-term goals (https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang= en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022. Argo Rannamets CFO AS Ekspress Grupp Email: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee) AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books. The Group also operates an electronic ticket sales platform and ticket sales offices and offers outdoor screen service in Estonia and Latvia. Ekspress Grupp launched its operations in 1989 and employs almost 1100 people.