Market announcement

AS Ekspress Grupp

Category

Other corporate action

Date

12.01.2024 08:00:00

Title

ASi Ekspress Grupp 2023. aasta 4. kvartali digitellimuste tulemused

Message

ASi  Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste  hulk kasvas võrreldes eelmise aasta
sama  perioodiga Balti riikides kokku 41% (IV kvartalis 15%) ja ulatus detsembri
lõpus 207 328-ni.

  * Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja
    mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste
    hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 20% (IV kvartalis 4%),
    ulatudes 102 793-ni.
  * 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste
    hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10% (IV kvartalis -2%),
    ulatudes 24 875-ni.
  * Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga 25% (IV kvartalis 8%), ulatudes 6998-ni.
  * Lätis kasvas Delfi A/S-i digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise
    aasta sama perioodiga 87% (IV kvartalis 31%), ulatudes 26 427-ni.
  * Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama
    perioodiga 112% (IV kvartalis 39%), ulatudes 39 872-ni.
  * Leedu meediaportaal Lrytas alustas tasulise sisu müügiga 2023. aasta IV
    kvartalis ja jõudis detsembri lõpus 6363. digitellimuseni.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu kommentaar:

?Kogu eelmine aasta ja eriti viimane kvartal kujunesid Ekspress Grupi
meediaväljaannetele digitellimuste müügis väga edukaks. Tellimuste koguarv
kasvas aastaga Balti riikides 41 protsenti ja ulatus detsembri lõpus 207 000-ni.

Eesti turul kasvas meie suurima meediaettevõtte, Delfi Meedia digitellijate arv
aastaga 20% ja ületas detsembris esmakordselt 100 000 tellija piiri. Kui
võrrelda suhtena Eesti rahvaarvu, siis on Delfi tõusnud ilmselt üheks edukamaks
digitaalsete tellimuste osakaaluga meediaettevõtteks nii Euroopas kui kogu
maailmas.

Leedu ja Läti turul toimus 2023. aastal digitaalsele tellimusmudelile üle
minemises samuti teatud murrang, mida oleme oodanud juba mõnda aega. Leedu Delfi
digitellijate arv kasvas aastaga üle kahe korra ja ulatus aasta lõpuks ligi
40 000 tellimuseni. Läti Delfi tellimuste arv kasvas 87 protsenti ja ulatus
aasta lõpuks üle 26 000. Ekspress Grupi uusim Leedu meediaettevõte Lrytas läks
digitaalsele tellimismudelile üle viimases kvartalis ning kogus aasta lõpuks
juba üle 6000 tellimuse. Need numbrid näitavad, et ka teiste Baltimaade lugejad
on sarnaselt Eestile võtmas omaks ajakirjanduse digitaalse tellimise mudelit ja
väärtustavad kodumaist, sõltumatut ja oma keeles valmivat sisu."

Digitellimuste detailne ülevaade

                       31.12.2023 30.09.2023 muutus 31.12.2022 muutus

 AS Delfi Meedia          102 793     98 982     4%     85 551    20%

 AS Õhtuleht Kirjastus     24 875     25 406    -2%     22 530    10%

 Geenius Meedia OÜ          6 998      6 466     8%      5 616    25%

 Delfi AS (Läti)           26 427     20 169    31%     14 131    87%

 Delfi UAB (Leedu)         39 872     28 730    39%     18 780   112%

 Lrytas UAB (Leedu)         6 363          -      -          -      -

 Ekspress Grupp kokku     207 328    179 753    15%    146 608    41%


Kontsern  loeb digitellimuseks ainult tellimusi, mille  väärtus on suurem kui 1
euro  ühes kalendrikuus, ning  mis on eraldiseisvalt  arveldatud ja on igal ajal
eraldi lõpetatavad.

Ekspress Grupi digitaalne tulubaas põhineb üha rohkem digitellimuste müügitulul.
Liigume  kontserni pikaajaliste eesmärkide  suunal kasvatada digitellimuste maht
2026. aasta  lõpuks Baltimaades  340 000 tellijani. Ekspress  Grupi pikaajalised
eesmärgid
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
et&src=listed) on seatud ja avalikustatud 2022. aasta alguses.


Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
E-kiri: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee)


AS  Ekspress  Grupp  on  Baltimaade  juhtiv meediakontsern, mille tegevus hõlmab
veebimeedia  sisutootmist ning ajalehtede, ajakirjade ja raamatute kirjastamist.
Samuti     haldab     kontsern     elektroonilist     piletimüügiplatvormi    ja
piletimüügikohtasid  ning pakub väliekraanide teenust  Eestis ja Lätis. Ekspress
Grupp alustas oma tegevust 1989. aastal ja annab tööd ligi 1100 inimesele.

Title

Digital subscription results of AS Ekspress Grupp for the fourth quarter of 2023

Message

The total number of digital subscriptions of AS Ekspress Grupp increased by 41%
in the Baltic States year-over-year (4(th) quarter: 15%) and totalled 207,328 at
the end of December.

  * The number of digital subscriptions of AS Delfi Meedia that publishes the
    news portal Delfi, newspapers Eesti Päevaleht, Maaleht, Eesti Ekspress and
    several popular magazines increased by 20% year-over-year (4(th) quarter:
    4%) and totalled 102,793.
  * The number of digital subscriptions of AS Õhtuleht Kirjastus, 50% of which
    is owned by Ekspress Grupp, increased by 10% year-over-year (4(th) quarter:
    -2%) and totalled 24,875.
  * The number of digital subscriptions of Geenius Meedia OÜ increased by 25%
    year-over-year (4(th) quarter: 8%) and totalled 6,998.
  * In Latvia, the number of digital subscriptions of Delfi A/S increased by
    87% year-over-year (4(th) quarter: 31%) and totalled 26,427.
  * In Lithuania, the number of digital subscriptions of Delfi increased by
    112% year-over-year (4(th) quarter: 39%) and totalled 39,872.
  * The Lithuanian media portal Lrytas started selling paid content in the
    4(th) quarter of 2023 and reached 6,363 digital subscriptions by the end of
    December.

Comments by the Chairman of the Management Board of Ekspress Grupp, Mari-Liis
Rüütsalu:

"Last year as a whole and especially the last quarter were very successful for
the media publications of Ekspress Grupp. The total number of subscriptions
increased by 41 per cent in the Baltic States in a year and totalled 207,000 at
the end of December.

On the Estonian market, the number of digital subscriptions of our largest media
company, Delfi Meedia, increased by 20% in a year and exceeded 100,000
subscriber threshold for the first time in December.  Compared to the population
of Estonia, Delfi has probably become one of the most successful media companies
with a share of digital subscriptions both in Europe and worldwide.

On the Lithuanian and Latvian markets, there was also a certain breakthrough in
switching to a digital subscription model, which we have anticipated for a while
already. The number of digital subscribers of Delfi in Lithuania more than
doubled and totalled almost 40,000 subscriptions by the end of the year. The
number of subscriptions of Delfi in Latvia increased by 87 per cent and totalled
more than 26,000. The newest Lithuanian media company of Ekspress Grupp, Lrytas,
switched to the digital subscription model in the last quarter and had already
more than 6,000 subscriptions by the end of the year. These figures demonstrate
that, similarly to Estonia, the readers of other Baltic States are also adopting
the digital subscription model of journalism and value domestic, independent
content produced in their own language."

Detailed overview of digital subscriptions

                        31.12.2023 30.09.2023 change 31.12.2022 change

 AS Delfi Meedia           102,793     98,982     4%     85,551    20%

 AS Õhtuleht Kirjastus      24,875     25,406    -2%     22,530    10%

 Geenius Meedia OÜ           6,998      6,466     8%      5,616    25%

 Delfi AS (Latvia)          26,427     20,169    31%     14,131    87%

 Delfi UAB (Lithuania)      39,872     28,730    39%     18,780   112%

 Lrytas UAB (Lithuania)      6,363          -      -          -      -

 Total Ekspress Grupp      207,328    179,753    15%    146,608    41%


The  Group considers only the  subscriptions with the value  of more than 1 euro
per  calendar month that  are separately invoiced  and separately cancellable at
any given time as digital subscriptions.

Digital  subscription  revenue  makes  up  an  increasingly  larger share of the
digital  revenue base of Ekspress  Grupp. We are moving  in the direction of the
Group's  long-term goals  of increasing  the volume  of digital subscriptions to
340,000 subscribers  in the Baltic  countries by the  end of 2026. The long-term
goals
(https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=baabe8f9a44e0ad395f551538a5dcf9e9&lang=
en) of Ekspress Grupp were established and disclosed at the beginning of 2022.


Argo Rannamets
CFO
AS Ekspress Grupp
Email: argo.rannamets@egrupp.ee (mailto:argo.rannamets@egrupp.ee)


AS Ekspress Grupp is the leading Baltic media group whose key activities include
web media content production, and publishing of newspapers, magazines and books.
The Group also operates an electronic ticket sales platform and ticket sales
offices and offers outdoor screen service in Estonia and Latvia. Ekspress Grupp
launched its operations in 1989 and employs almost 1,100 people