2020. aasta esimesel poolaastal saavutas Tallinna Vesi hoolimata ülemaailmsest
Covid-19 kriisist väga head tootmistulemused. Meid rõõmustavad püsivalt head
tulemused nii joogivett kui ka reovett puudutavates näitajates, samuti on heal
tasemel ettevõtte klienditeenindus. Selleks, et piirata koroonaviiruse leviku
võimalikku mõju, muutis ka Tallinna Vesi oma igapäevast töökorraldust
märkimisväärselt, et meie töötajad ja kliendid püsiksid terved ning teenusega
seotud kvaliteedistandardid ja tulemused püsiksid head.
Joogiveeteenuse püsivalt kõrge kvaliteet
Kraanivee kvaliteet oli 2020. aasta teises kvartalis ja ka poolaasta vaates
100%. See tähendab, et kõik võetud proovid vastasid rangetele normidele ja
nõuetele. Kokku võeti esimesesse kuue kuuga 1 539 veeproovi. See tähendab, et
joogivee kvaliteet veevõrgus püsib tänu meie veepuhastusprotsesside efektiivsele
juhtimisele ja ennetavatele hooldustöödele veevõrgus suurepärasel tasemel.
Ka veeteenuse katkematust puudutavad näitajad olid väga head. Keskmine
veekatkestus kestis 3 tundi ja 3 minutit, kusjuures 94,6% kõigist katkestustest
mõjutasid kliente vähem kui viie tunni vältel. Need on rõõmustavad näitajad, mis
peegeldavad meie suuri pingutusi tööde võimalikult efektiivsel teostamisel, et
katkestused häiriksid linlaste igapäevatoimetusi minimaalselt.
Lekete tase veevõrgus püsis esimesel kuuel kuul madal (13,9%), kuigi oli
mõnevõrra kõrgem võrreldes eelmise aasta läbi aegade rekordmadala näitajaga.
Keskkonnahoidlik kanalisatsiooniteenus
2020. aasta esimesel poolaastal vastas Paljassaare reoveepuhastusjaamas
puhastatud reovesi kõigile kehtestatud nõuetele. Puhastusprotsessi tõhususe ja
heitvee kvaliteedi hindamiseks jälgitakse reoainete sisaldust puhastusjaama
sisenevas reovees ja sealt väljuvas heitvees. Heitveelabor teostab analüüse
reoveepuhastuse erinevatest etappidest. Saadud info võimaldab meil veelgi
tõhustada jaama puhastusprotsessi ja säilitada heitvee püsivalt head kvaliteeti.
Kanalisatsiooniummistuste arv oli esimese kuue kuu jooksul veerandi võrra
väiksem kui 2019. aasta samal perioodil, vähem oli ka kanalisatsioonitorustike
purunemisi.
Tallinna Vesi jätkab Paljassaare reoveepuhastusjaamas mehaanilise puhastusetapi
rekonstrueerimistöödega.
Tasemel teenindus
Tipptasemel tootmistulemuste kõrval on ettevõte pakkunud jätkuvalt väga head
klienditeeninduse taset oma klientidele. Oleme seadnud endale selged ja
pinguldavad eesmärgid ning anname klientidele lubadusi nii suhtluse kui ka
probleemide lahendamise kiiruse osas. 2020. aastal ei ole me neid lubadusi
rikkunud. Ka kliendikaebuste arv oli esimesel poolaastal oluliselt väiksem kui
2019. aasta samal perioodil (28 kaebust 2020. aastal ja 81 2019. aastal).
Samuti peame oluliseks, et kliendid saaksid endale olulise info või vastuse
küsimustele võimalikult kiiresti. Selleks mõõdame pöördumistele vastamise
kiirust ja oleme seadnud eesmärgiks, et kõigile vähem keerukatele kirjalikele
kontaktidele vastame hiljemalt kahe tööpäeva jooksul. Vähemalt tund aega enne
katkestuse algust suutsime klientidele toimuvast teada anda 99,2% juhtudest.
2020. KUUE KUU TOOTMISTULEMUSED
Tegevusnäitaja Ühik 2020 6 kuud 2019 6 kuud 2020 Q2 2019 Q2
-------------------------------------------------------------------------------
Joogivesi
-------------------------------------------------------------------------------
Tarbija kraanist võetud vee
kvaliteediproovide vastavus
nõuetele % 100.0% 99.5% 100.0% 99.2%
Veekadu jaotusvõrgus % 13.9% 12.2% 12.7% 11.6%
Keskmine veekatkestuse kestvus
kinnistu kohta tundides h 3.05 2.63 3.18 2.67
Reovesi
-------------------------------------------------------------------------------
Kanalisatsioonitorustike
ummistuste arv Arv 227 302 103 143
Kanalisatsioonitorustike
purunemiste arv Arv 41 59 14 30
Reovee puhastamise vastavus
keskkonnanõuetele % 100% 100% 100% 100%
Klienditeenindus
---------------------------------------------------+-------------------+-------
Kaebuste arv Arv 28| 81 12| 41
| |
Kliendikontaktide arv vee
kvaliteedi teemal Arv 164 172 101 145
Kliendikontaktide arv veesurve
teemal Arv 149 154 87 100
Kliendikontaktide arv ummistuste
ja sademevee ära juhtimise kohta Arv 473 542 207 214
Kirjalike kontaktidele vastamine
vähemalt 2 tööpäeva jooksul % 100.0% 100.0% 100.0% 100.0%
Kliendilubaduste rikkumise
juhtumid Arv 0 2 0 2
Planeerimata veekatkestustest
teavitamine vähemalt 1 tund enne
katkestust % 99.2% 97.7% 99.0% 98.4%
Eliis Randver
Kliendisuhete ja Kommunikatsiooni juht
AS Tallinna Vesi
Tel: (+372) 62 62 275
Eliis.randver@tvesi.ee
|