ASi Tallinna Sadam tütarettevõte OÜ TS Shipping (edaspidi: "TS Shipping") ja
Baffinland Iron Mines Corporation (edaspidi: Baffinland) pikendasid 2018. aastal
sõlmitud lepingut multifunktsionaalse jäämurdja Botnica prahtimiseks eesmärgiga
abistada kaubalaevu Kanada arktilistes vetes. Botnica saadab rauamaagiga
laaditud Panamaxi tüüpi laevu Milne Inlet Portist avamerele. Lepinguling hõlmab
ajavahemikku 2024-2028 ja sisaldab iga-aastaseid call optsioone laeva
prahtimiseks vähemalt 60 päevaks aastas septembrist detsembrini.
2024. aastal algab prahiperiood septembris ja kestab vähemalt 60 päeva.
Täpne prahipäevade hulk sõltub ilmastikuoludest ja muudest tingimustest. Päevane
prahitasu määr eeltoodud perioodil on võrreldav eelmise aasta prahitasuga.
2024. aasta maist juulini on TS Shippingul prahileping ettevõttega BP
Exploration Operating Company Ltd, et toetada BP operatsioone tavaliselt
järelevalveta Mungo platvormil, mis asub Põhjamere Ühendkuningriigi sektoris.
Vastavalt Transpordiametiga sõlmitud 10-aastasele lepingule osutab Botnica Eesti
rannikuvetes jäämurdeteenust 20. detsembrist 20. aprillini.
Tallinna Sadamale kuulub üks Läänemere suurimaid kauba- ja reisisadamate
komplekse. Lisaks reisijate ja kaubavedude teenindamisele tegutseb ettevõte
laevanduse ärivaldkonnas läbi oma tütarettevõtete - OÜ TS Laevad korraldab
parvlaevaühendust Eesti mandri ja suursaarte vahel ning OÜ TS Shipping osutab
multifunktsionaalse jäämurdjaga Botnica jäämurde ja konstruktsioonilaeva teenust
Eestis ja offshore projektides. Tallinna Sadama gruppi kuulub ka
jäätmekäitlusega tegelev sidusettevõte AS Green Marine.
Lisainfo:
Andrus Ait
Finantsjuht / juhatuse liige
Tel. +372 526 0735
E-post: a.ait@ts.ee (mailto:a.ait@ts.ee)
|