Teate vaade
Ettevõte AS TALLINNA VESI
Tüüp Korraldatud teave
Kategooria Muud korporatiivtoimingud
Avaldamise aeg 22 juuli 2020 09:02:28 +0300
Keeleversioonid
Keel Eesti
Valuuta
Pealkiri ASi Tallinna Vesi 2020. aasta esimese poolaastatootmistulemused
Tekst
2020. aasta  esimesel poolaastal saavutas  Tallinna Vesi hoolimata ülemaailmsest
Covid-19 kriisist  väga  head  tootmistulemused.  Meid rõõmustavad püsivalt head
tulemused  nii joogivett kui ka reovett  puudutavates näitajates, samuti on heal
tasemel  ettevõtte klienditeenindus.  Selleks, et  piirata koroonaviiruse leviku
võimalikku   mõju,   muutis   ka  Tallinna  Vesi  oma  igapäevast  töökorraldust
märkimisväärselt,  et meie töötajad  ja kliendid püsiksid  terved ning teenusega
seotud kvaliteedistandardid ja tulemused püsiksid head.

Joogiveeteenuse püsivalt kõrge kvaliteet

Kraanivee  kvaliteet  oli  2020. aasta  teises  kvartalis ja ka poolaasta vaates
100%. See  tähendab,  et  kõik  võetud  proovid  vastasid rangetele normidele ja
nõuetele.  Kokku võeti esimesesse  kuue kuuga 1 539 veeproovi.  See tähendab, et
joogivee kvaliteet veevõrgus püsib tänu meie veepuhastusprotsesside efektiivsele
juhtimisele ja ennetavatele hooldustöödele veevõrgus suurepärasel tasemel.

Ka   veeteenuse   katkematust  puudutavad  näitajad  olid  väga  head.  Keskmine
veekatkestus  kestis 3 tundi ja 3 minutit, kusjuures 94,6% kõigist katkestustest
mõjutasid kliente vähem kui viie tunni vältel. Need on rõõmustavad näitajad, mis
peegeldavad  meie suuri pingutusi tööde  võimalikult efektiivsel teostamisel, et
katkestused häiriksid linlaste igapäevatoimetusi minimaalselt.

Lekete  tase  veevõrgus  püsis  esimesel  kuuel  kuul  madal  (13,9%), kuigi oli
mõnevõrra kõrgem võrreldes eelmise aasta läbi aegade rekordmadala näitajaga.

Keskkonnahoidlik kanalisatsiooniteenus

2020. aasta   esimesel   poolaastal   vastas   Paljassaare  reoveepuhastusjaamas
puhastatud  reovesi kõigile kehtestatud  nõuetele. Puhastusprotsessi tõhususe ja
heitvee  kvaliteedi  hindamiseks  jälgitakse  reoainete  sisaldust puhastusjaama
sisenevas  reovees  ja  sealt  väljuvas  heitvees. Heitveelabor teostab analüüse
reoveepuhastuse  erinevatest  etappidest.  Saadud  info  võimaldab  meil  veelgi
tõhustada jaama puhastusprotsessi ja säilitada heitvee püsivalt head kvaliteeti.

Kanalisatsiooniummistuste  arv  oli  esimese  kuue  kuu  jooksul  veerandi võrra
väiksem  kui 2019. aasta samal perioodil,  vähem oli ka kanalisatsioonitorustike
purunemisi.

Tallinna  Vesi jätkab Paljassaare reoveepuhastusjaamas mehaanilise puhastusetapi
rekonstrueerimistöödega.

Tasemel teenindus

Tipptasemel  tootmistulemuste kõrval  on ettevõte  pakkunud jätkuvalt  väga head
klienditeeninduse   taset  oma  klientidele.  Oleme  seadnud  endale  selged  ja
pinguldavad  eesmärgid  ning  anname  klientidele  lubadusi  nii suhtluse kui ka
probleemide  lahendamise  kiiruse  osas.  2020. aastal  ei  ole me neid lubadusi
rikkunud.  Ka kliendikaebuste arv oli  esimesel poolaastal oluliselt väiksem kui
2019. aasta samal perioodil (28 kaebust 2020. aastal ja 81 2019. aastal).

Samuti  peame oluliseks,  et kliendid  saaksid endale  olulise info  või vastuse
küsimustele   võimalikult  kiiresti.  Selleks  mõõdame  pöördumistele  vastamise
kiirust  ja oleme seadnud  eesmärgiks, et kõigile  vähem keerukatele kirjalikele
kontaktidele  vastame hiljemalt kahe  tööpäeva jooksul. Vähemalt  tund aega enne
katkestuse algust suutsime klientidele toimuvast teada anda 99,2% juhtudest.

 2020. KUUE KUU TOOTMISTULEMUSED

 Tegevusnäitaja                    Ühik 2020 6 kuud 2019 6 kuud 2020 Q2 2019 Q2
-------------------------------------------------------------------------------
 Joogivesi
-------------------------------------------------------------------------------
 Tarbija kraanist võetud vee
 kvaliteediproovide vastavus
 nõuetele                           %        100.0%       99.5%  100.0%   99.2%

 Veekadu jaotusvõrgus               %         13.9%       12.2%   12.7%   11.6%

 Keskmine veekatkestuse kestvus
 kinnistu kohta tundides            h          3.05        2.63    3.18    2.67

 Reovesi
-------------------------------------------------------------------------------
 Kanalisatsioonitorustike
 ummistuste arv                    Arv          227         302     103     143

 Kanalisatsioonitorustike
 purunemiste arv                   Arv           41          59      14      30

 Reovee puhastamise vastavus
 keskkonnanõuetele                  %          100%        100%    100%    100%

 Klienditeenindus
---------------------------------------------------+-------------------+-------
 Kaebuste arv                      Arv           28|         81      12|     41
                                                   |                   |
 Kliendikontaktide arv vee
 kvaliteedi teemal                 Arv          164         172     101     145

 Kliendikontaktide arv veesurve
 teemal                            Arv          149         154      87     100

 Kliendikontaktide arv ummistuste
 ja sademevee ära juhtimise kohta  Arv          473         542     207     214

 Kirjalike kontaktidele vastamine
 vähemalt 2 tööpäeva jooksul        %        100.0%      100.0%  100.0%  100.0%

 Kliendilubaduste rikkumise
 juhtumid                          Arv            0           2       0       2

 Planeerimata veekatkestustest
 teavitamine vähemalt 1 tund enne
 katkestust                         %         99.2%       97.7%   99.0%   98.4%

 Eliis Randver
Kliendisuhete ja Kommunikatsiooni juht
AS Tallinna Vesi
Tel: (+372) 62 62 275
Eliis.randver@tvesi.ee