Segmendid (EURm) Q4/21 Q4/20 yoy 12m/21 12m/20 yoy
------------------------------------------------------------------------------
Supermarketid 151,4 143,4 5,6% 569,0 524,4 8,5%
Kaubamaja 32,7 29,4 11,4% 93,4 88,8 5,2%
Autokaubandus 29,6 25,1 18,1% 145,8 117,6 24,0%
Turvasegment 2,3 2,0 16,0% 8,2 6,0 35,9%
Kinnisvara 1,5 1,4 5,1% 5,3 5,1 3,1%
------------------------------------------------------------------------------
Müügitulud kokku 217,5 201,3 8,1% 821,6 741,9 10,7%
------------------------------------------------------------------------------
Supermarketid 6,3 3,5 80,3% 20,5 15,5 31,9%
Kaubamaja 0,3 0,9 -69,0% -0,7 -1,4 -50,4%
Autokaubandus 1,6 0,4 342,8% 7,4 2,2 242,7%
Turvasegment -0,1 0,0 100,0% 0,0 0,0 -217,6%
Kinnisvara 4,1 2,6 56,9% 12,1 10,1 19,9%
IFRS 16 -0,4 -0,8 -46,3% -2,9 -2,4 17,8%
------------------------------------------------------------------------------
Maksueelne kasum kokku 11,9 6,6 78,9% 36,5 24,0 52,3%
------------------------------------------------------------------------------
Grupi 2021. aasta neljanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli
217,5 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 8,1%. 2021.
aasta müügitulu oli 821,6 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta
tulemusega, mil müügitulu oli 741,9 miljonit eurot, 10,7%. Grupi 2021. aasta
neljanda kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 11,7 miljonit
eurot, mis oli 46,6% kõrgem eelnenud aasta võrreldava perioodi kasumist. Grupi
2021. aasta puhaskasum oli 32,0 miljonit eurot, mis ületas eelnenud aasta
tulemust 64,2%. Maksueelne kasum oli 2021. aastal 36,5 miljonit eurot, kasvades
aasta varasemaga võrreldes 52,3%.
Kaubandusettevõtete müügitulu kasvas Eestis 2021. aasta üheteistkümne kuuga
rekordilised 17,8% ning tarbimisjulguse kasvu oli näha ka neljandas kvartalis.
Vaatamata sellele, et müügitulu kasvatasid kõige enam näiteks kütuse ja
elektroonika jaemüügi segmendid, kus Grupp tegev ei ole, andis tarbijate
kindlustunne hoogu samuti Grupi müügitulemusele, kasvatades kõigi Grupi
segmentide müüke nii aasta kokkuvõttes kui viimases kvartalis. Piirangute
perioodil turvaliselt e-poode külastama harjunud kliendid jätkasid jõudsalt
Grupi e-poodide külastamist ka aasta viimases kvartalis. Kasumi ja kasumlikkuse
kasvu toetas 2020. aastal supermarketite segmendile lisandunud kaupluste edukas
integreerimine ja keskusköögi tootmisseadmete uuendused, samuti autosegmendi
edukas müügitegevus. Neljandas kvartalis survestasid Grupi kasumit
energiahindade varasemast oluliselt kiirem kasv ja tööjõupuudusest tingitud
tööjõukulude jätkuv kasv. Kinnisvarasegmendis mõjutas 2021. aasta neljanda
kvartali kasumit kinnisvarainvesteeringute üleshindlus summas 2,2 miljonit
eurot. Grupi puhaskasumit vähendas 2,9 miljoni euro võrra IFRS 16 kohane
rendilepingute arvestuslik kahjum (2020. aastal oli vastav näitaja 2,4 miljonit
eurot).
Aruandekvartalil uuendati Selveri Valga kauplus. Varasemalt 2021. aastal
renoveeris Selver Jaamamõisa kaupluse. I kvartalis oli mahukaimaks uuenduseks
Comarketi kaubamärgi all tegutsenud kaupluste üleviimine Selver ABC kaubamärgi
alla ning Comarketi, Delice kaupluste ning Solaris Toidupoe integreerimine
Selveri tarneahela ning IT süsteemidega. Samuti tehti I kvartalis algust Selveri
e-poodide tarkvaraplatvormi uuendamisega, mis valmis täielikult III kvartali
lõpuks. Alates 1. juunist 2021 laiendas e-Selver e-poe teenuse
teeninduspiirkonna üle-eestiliseks. Laienemisega muutus Selver ainsaks Eesti e-
toidupoeks, mis toob kulleriga kauba koju igas Mandri-Eesti maakonnas kogu selle
ulatuses. Aruandeaastal lõpetati Grupi üks olulisemaid viimaste aastate
suurarendusi, milleks oli Kulinaaria keskusköögi uue tootmishoone valmimine koos
varasema tehasehoone renoveerimisega ning tootmishoonete omavahelise
ühendamisega, mille käigus tootmispinna suurus kahekordistus. Tänaseks on
tootmispinda üle 6000 ruutmeetri. Uus tootmishoone on Baltimaade moodsaim oma
valdkonnas. Kaubamajade segmendis viid läbi Kaubamaja Tallinna müügimaja Ilu- ja
Toidumaailma renoveerimised, kus Tallinna Toidumaailm suleti täielikult
remondiks kaheks kuuks 2021. aasta suvel. 2021. aasta septembris teatas Grupp
börsile strateegilisest otsusest lõpetada jalatsiäriga ning kõik ABC KING ja SHU
kauplused 2022. aasta jooksul järk-järgult sulgeda.
Finantsinspektsioon andis 2021. aasta detsembris Grupi tütarettevõttele TKM
Finants AS krediidiandja tegevusloa, mis annab ettevõttele õiguse pakkuda
klientidele tarbijakrediiti. Kaupmeeste poolt pakutavad erinevad maksevõimalused
on tänasel päeval kaubanduses möödapääsmatud ning nende eelis kliendile on
kiirus ja mugavus ning lepingu sõlmimine otse kaupmehega. Rohkem kui aasta
tagasi alustas Grupp Partner Kuukaardi ostulimiidi väljastamist, mille
kasutamisel on kliendil võimalus ostude eest tasuda kord kuus arve alusel.
Partner Kuukaart on hästi vastu võetud ja järgmise sammuna on klientidele kavas
pakkuda järelmaksutooted. Samuti jätkub koostöö Grupi pikaajalise partneri LHV
Pangaga, kes jätkab kindla sihtgrupi ja välja kujunenud kasutajaskonnaga Partner
Pangakaardi väljastamist, mis on võrreldes järelmaksutoodetega teiselaadne
toode.
Selverid
Supermarketite ärisegmendi 2021. aasta konsolideeritud müügitulu oli 569,0
miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrreldes 8,5%. Neljanda
kvartali konsolideeritud müügitulu oli 151,4 miljonit eurot, kasvades aasta
varasema perioodiga võrrelduna 5,6%. Kuu keskmine kaupade müügitulu müügipinna
ruutmeetrile oli 2021. aastal 0,40 tuhat eurot, ületades eelmise aasta vastavat
näitajat 2,6%. Neljandas kvartalis oli vastav näitaja 0,43 tuhat eurot,
kasvades, võrrelduna eelnenud aasta sama perioodiga, 5,2%. Võrreldavate
kaupluste kaupade müügitulu müügipinna ruutmeetri kohta oli 2021. aastal 0,42
tuhat eurot, kasvades aasta varasemaga võrreldes 3,0% ja neljandas kvartalis
keskmiselt 0,45 tuhat eurot, kasvades vastavalt 5,7%. Kauplustest tehti 2021.
aastal 42,4 miljonit ostu, mis oli baasaastast 4,1% enam.
2021. aasta neljandas kvartalis oli konsolideeritud maksueelne kasum 6,3
miljonit eurot, kasvades aastaga 2,8 miljonit eurot. Sama perioodi puhaskasum
oli 5,7 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrreldes 1,7
miljonit eurot. 2021. aasta supermarketite segmendi maksueelne kasum oli 20,5
miljonit eurot, kasvades võrrelduna eelmise aastaga 5,0 miljonit eurot. Aasta
puhaskasum oli 18,4 miljonit eurot, kasvades võrrelduna eelnenud aastaga 4,4
miljonit eurot. Alates 1. juunist 2020 sisaldavad Supermarketi segmendi
tulemused ABC Supermarketsi tulemusi.
Sarnaselt kogu Eestiga mõjutasid supermarketite segmenti 2020. aasta märtsis
alanud COVID-19 viirusega seonduvalt klientide ostukäitumise ning
tarbimisharjumuste muutused. Need on toonud kaasa väljakutseid kaupadega
opereerimisel ning jätkuvalt suurendanud kulutusi klientide ning töötajate
isikukaitsevahenditele.
Selveri tulemust mõjutas 2020. aasta II kvatalis omandatud ABC Supermarkets AS,
millega Selveri kaupluste arv suurenes 19 kaupluse võrra. 2021. aasta veebruaris
ühe kaupluse müügitegevus lõpetati ja aasta lõpuga jätkub müügitegevus 18-nes
lisandunud kaupluses. 2021. aastal on Selver laiendanud ühe kaupluse müügipinda
ning renoveerinud kaks kauplust, neist ühe neljandas kvartalis.
Renoveerimistegevuseks oli kauplus neljandas kvartalis klientidele suletud kuus
nädalat. Tulemuste võrreldavust mõjutab veel baasperioodis 2020. aasta juulis
avatud uus Selver ja kolme Selveri kaupluse renoveerimine, kahe kaupluse
müügipinna laiendamine, ühe kaupluse sulgemine ning liigaasta mõju. 2021. aastal
viidi lõpule Comarketi märgi all tegutsevate kaupluste üleviimine Selver ABC
märgi alla ning tehti IT-tarkvara uuendusi Delice kaupluses ja Solaris
Toidupoes. Delice ja Solarise kauplustes avati klientidele Delice Express teenus
- kui varasemalt oli nendes kauplustes iseteeninduskassad, siis nüüd on lisatud
võimalus sooritada oste mugavalt puldiga. Kaupluste uue kaubamärgi alla toomise
ja IT-tarkvare uuenduse protsessiga kaasnesid mõnepäevased kaupluste sulgemised
seadmete vahetuseks ning ühekordsed kulud ja investeeringud. Jätkunud on
tegevused Selver ABC märgi all töötavate kaupluste sortimendiga ning kogu
Selveri keti hõlmavate tööprotsesside efektiivistamisega. Kolmandas kvartalis
rebränditi neli väiksemat Selver kauplust Selver ABC kaubamärgi alla. 2021.
aastal tehti investeeringuid populaarsesse SelveEkspressi teenusesse. Uuendati
SelveEkspressi tehnoloogilist platvormi, lisati täiendavaid terminale
kauplustesse, kus klientide huvi teenuse vastu on oluliselt kasvanud ning
alustati SelveEkspressi teenuse avamist Selver ABC kauplustes. Supermarketite
segmenti kuuluv Kulinaaria OÜ, mis kliendile on tuttav Selveri Köögi
kaubamärgina, sai 2021. aastal valmis tehase juurdeehituse, mille käigus
tootmispinna suurus kahekordistus ja ulatub nüüd üle 6000 ruutmeetri. Uus
tootmishoone on Baltimaade oma ala moodsaim. 2021. aasta Selveri Köögi käibekasv
oli 13%. Uute tootmisseadmete abil on optimeeritud tootmisprotsesse ja
vähendatud käsitöö mahtu, mis on võimaldanud vähenda toomiskulusid.
Võrrelduna aasta varasema perioodiga, milles juba sisaldub oluline e-kaubanduse
mahu kasv võrreldes 2019. aastaga, on e-Selveri tellimuste arv aastaga kasvanud
ligi kaks korda. 2021. aasta algusest on mitmeetapiliselt laiendatud e-Selveri
teeninduspiirkonda, mis juunikuust alates katab kogu mandri Eesti ja suuremad
saared. e-Selver on suurima teeninduspiirkonnaga ja tunnustatud kui 2021. aasta
kõige kasutajasõbralikum e-pood toidukaupade kategoorias. e-Selveri üle-
eestiline kojukandeteenust tunnustati ?2021 aasta Logistika tegu" tiitliga.
Aasta kasumi kujunemisele avaldasid eelkõige olulist positiivset mõju head käibe
tulemused, eriti soojade ilmadega suveperioodil ning tootegruppides, mida
eelmisel aastal Covid-19 levik negatiivselt mõjutas. Negatiivselt mõjutasid
kasumit kiirem tööjõukulude kasv ja ABC Supermarketsi ostu ning Selveri märgi
alla toomisega seotud kulud. Tööjõu nappus tööturul on kaasa toonud palgasurve.
Samuti tingis tööjõukulude ajutise kasvu ABC Supermarketi kaupluste protsesside
integreerimine Selveri lahendusse, suurem tööjõuvajadus e-kaubanduse segmendis,
kus teenuse pakkumine on võrreldes füüsilise poega ressursimahukam, ning
suuremad kulutused töötajate kasvanud haiguspäevade katteks. Kasumile avaldavad
mõju ka energiahinnad, mis on tõusnud tavapärasest kohati kordades kõrgematele
tasemetele.
Kaubamajad
Kaubamajade segmendi 2021. aasta müügitulu oli 93,4 miljonit eurot, ületades
eelnenud aasta müügitulu 5,2%. Neljandas kvartalis oli Kaubamajade segmendi
müügitulu 32,7 miljonit eurot, mis oli aastatagusest tulemusest parem 11,4%.
Segmendi 2021. aasta maksueelne kahjum oli 0,7 miljonit eurot. Kahjum vähenes
aastaga 0,7 miljonit eurot. Neljanda kvartali maksueelne kasum oli 0,3 miljonit
eurot, olles eelnenud aasta sama perioodi tulemusest 0,6 miljoni euro võrra
nõrgem.
Kaubamaja 2021. aasta müügitulemust mõjutas esimeses kvartalis Eesti Vabariigi
Valitsuse poolt pandeemia tõttu välja kuulutatud eriolukord, mille tagajärjel
sulges Kaubamaja seitsmeks nädalaks kõik tööstuskaupade maailmad nii Tallinnas
kui ka Tartus. Avatuks jäid ainult Toidumaailmad. Kaubamaja taasavati 2. mail.
2020. aastal olid kaubanduskeskused suletud kuus nädalat. Taasavatud
müügimajades oli nõudlus suvekaupade järele suur ja suvised
allahindluskampaaniad olid edukad. Kaubamaja tegevuskasumit mõjutas negatiivselt
Tallinna Ilu- ja Toidumaailma renoveerimine suvekuudel, kus Tallinna Toidumaailm
suleti remondiks 25. juunil ja taasavati täiesti uuenenuna 26. augustil.
Klientide huvi uuenenud maailmade vastu oli suur. Sügishooaja kampaaniad, mis
algasid Ilu Ajaga septembris, Osturalli oktoobris ja lõpuks ka jõulumüügid, olid
läbi aegade edukamad. 2022. aasta alguses on plaanis Tallinna Naistemaailma
täielik renoveerimine, mis peaks uuenenuna avatama 8. märtsil. 2022. aastal
alustatakse ka Tartu Toidumaailma uue kontseptsiooni väljatöötamise ja
planeerimisega. Kaubamaja e-poel on plaanis üle minna uuele tarkvaralahendusele,
millega parandatakse veelgi klientide kasutusmugavust ja lisatakse erinevaid
funktsionaalsusi. Uuendatakse ka e-poe fotostuudio tehnoloogia. Kaubamaja 12 kuu
keskmine müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli 0,3 tuhat eurot kuus, mis on
4,4% kõrgem kui eelnenud aasta samal perioodil.
I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2021.aasta neljanda
kvartali müügitulu oli 2,1 miljonit eurot, kasvades 2020. aasta sama perioodiga
võrreldes 21,1%. Neljandas kvartalis 2021. aastal oli kasum 0,2 miljonit eurot,
mis oli 2020. aasta võrreldava perioodi tulemusest parem 0,1 miljonit eurot.
2021. aasta müügitulu oli 5,5 miljonit eurot, mis on 2020. aastaga võrreldes
11,5% enam. 2021. aasta kasum oli 0,2 miljonit eurot, mis oli 2020. aasta
tulemusest parem 0,1 miljonit eurot. I.L.U. kaupluste neljanda kvartali
müügitulu kasvatasid õnnestunud jõulumüükide kõrval üldine tarbijate
kindlustunde kasv ja soodne majandusolukord. Aasta tulemustele avaldasid
positiivset mõju õnnestunud sortimendilaiendused uutele kaubagruppidele. 2022.
aastal alustatakse I.L.U. kaupluste kontseptsiooniuuendustega ja renoveeritakse
kaks kauplust. Samuti suurendatakse e-poe komplekteerimisvõimekust laiendades e-
poe ladu.
Alates 01.04.2021 Kaubamajade segmendis raporteeritava TKM King AS poolt
opereeritavate jalatsikaupluste müügitulu oli 2021. aastal 6,1 miljonit eurot.
Võrreldes aasta varasemaga vähenes müügitulu 11,0%. Neljandas kvartalis oli
jalatsikaupluste müügitulu 1,6 miljonit eurot, mis on eelnenud aasta sama
perioodiga võrreldes 16,1% väiksem. 2021. aasta kahjum oli 2,8 miljonit eurot.
Aasta varasemaga võrreldes suurenes kahjum 1,1 miljoni euro võrra. Neljanda
kvartali kahjumiks oli 1,9 miljonit eurot, mis võrreldes aasta varasemaga
suurenes 1,7 miljonit eurot. Lähtuvalt aruandeaasta septembris Grupi poolt
tehtud strateegilisest otsusest väljuda 2022. aasta jooksul jalatsiärist,
alustati neljandas kvartalis järkjärgulist varude realiseerimist ja tehti
ettevalmistusi kaupluste sulgemiseks. Ärikahjumit suurendas kaupluste
sulgemiskuludega seotud reservide moodustamine.
Autokaubandus
Autokaubandussegmendi 2021. aasta müügitulu oli 145,8 miljonit eurot, mis ületas
eelnenud aasta müügitulu 24,0%. Neljanda kvartali 29,6 miljoni euro suurune
müügitulu ületas aasta varasemat sama perioodi müügitulu 18,1%. Kaheteistkümne
kuu jooksul müüdi kokku 5 884 uut sõidukit, sellest neljandas kvartalis 1 147
sõidukit. Segmendi 2021. aasta puhaskasum oli 6,9 miljonit eurot, olles 5,1
miljoni euro võrra suurem aasta varasemast kasumist. Segmendi 2021. aasta
maksueelne kasum oli 7,4 miljonit eurot, ületades 2020. aasta maksueelset
kasumit 5,3 miljoni euro võrra. 2021. aasta neljanda kvartali maksueelne kasum
oli 1,6 miljonit eurot, mis on aasta varasema sama perioodi kasumist 1,2
miljonit eurot parem.
Neljanda kvartali sõidukite müüki mõjutas auto koostisosade puudusest tingitud
uute sõidukite defitsiit ning kättesaadavus. Ettevaatav varude planeerimine
andis võimaluse Grupi autosegmendil välja paista ning tõusta Kia'ga oktoobrikuus
enimmüüdud sõiduautoks Eestis. Suurenenud nõudluse tingimustes kasvas
müügimarginaal ja kogu segmendi kasumlikkus.
Turvasegment
Turvasegmendi 2021. aasta neljanda kvartali grupiväline müügitulu oli 2,3
miljonit eurot, kasvades eelnenud aasta sama perioodiga võrreldes 16,0%. Kõige
kiiremat kasvu näitas jätkuvalt rahavedude valdkond. Segmendi neljanda kvartali
maksueelseks kahjumiks kujunes 0,1 miljonit eurot. Kahjum suurenes eelnenud
aasta sama perioodiga võrreldes 0,03 miljoni euro võrra. Turvasegmendi 2021.
aasta grupiväline müügitulu oli 8,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasemaga
võrreldes 35,9%. 2021. aasta maksueelse kasumiga jäädi nulltasemele, mis on
sarnane varasema tulemusega.
2021. aasta tervikuna oli turvasegmendile intensiivne arengute ja kiirete
muutuste aasta. Ettevõtte kõik valdkonnad kasvatasid oma ärimahtusid ja
kohanesid edukalt muutlikes tingimustes. Kasumlikkusele suurim negatiivne mõju
oli aasta viimaste kuude energiahindade kasvul ja tööjõupuudusel, mis tõstis
märkimisväärselt tööjõukulusid.
Kinnisvarad
Kinnisvarade segmendi 2021. aasta grupiväline müügitulu oli 5,3 miljonit eurot.
Müügitulu kasvas möödunud aastaga võrreldes 3,1%. Segmendi neljanda kvartali
grupiväline müügitulu oli 1,5 miljonit eurot. Müügitulu kasvas võrdlusperioodil
5,1%. Kinnisvarade segmendi 2021. aasta maksueelseks kasumiks kujunes 12,1
miljonit eurot. Kasum kasvas eelnenud aastaga võrreldes 19,9%. Segmendi neljanda
kvartali maksueelseks kasumiks kujunes 4,1 miljonit eurot. Maksueelne kasum
kasvas võrdlusperioodil 56,9%. Segmendi neljanda kvartali kasumit mõjutas iga-
aastane kinnisvarainvesteeringute õiglasele väärtusele hindamine, mille
tulemusena kvartali kasum kasvas 2,2 miljonit eurot.
Koroonaepideemia avaldas segmendi müügitulule mõju kogu 2021. aasta vältel.
Suuremat mõju avaldasid piirangud mõju Tallinna kesklinnas asuvatele
üüripindadele ja toitlustus- ning meelelahutusasutustele. Tartu Kaubamaja keskus
on võrreldes aasta varasemaga viiruse tõkestamise piirangutest kiiresti
taastunud. Segmendi müügitulu ja kasumi kasvu toetasid II poolaastal Läti
kinnisvaraettevõttes grupivälisetele osapooltele üürile antud äripinnad. III
kvartalis müüdi Saare maakonnas asunud kinnistu. 2021. aastal soetati Laulasmaa
Selveri kinnistu ning ärimaa Harjumaal.
Kinnisvarasegmendi ja kogu Grupi jaoks olulise märgiga sündmus oli alates 2021.
aasta 1. septembrist roheenergiale üleminek. See tähendab, et Grupi omanduses
olevatel kaubanduspindadel tarbitav elekter on toodetud 100% taastuvatest
energiaallikatest.
KONSOLIDEERITUD FINANTSSEISUNDI ARUANNE
Tuhandetes eurodes
-------------------------------------------------------------------------------
31.12.2021 31.12.2020
-------------------------------------------------------------------------------
VARAD
Käibevara
Raha ja pangakontod 29 981 32 757
Nõuded ja ettemaksed 20 673 15 894
Varud 68 369 77 334
-------------------------------------------------------------------------------
Käibevara kokku 119 023 125 985
-------------------------------------------------------------------------------
Põhivara
Pikaajalised nõuded ja ettemaksed 304 335
Sidusettevõtjad 1 745 1 712
Kinnisvarainvesteeringud 62 690 60 347
Materiaalne põhivara 431 263 388 757
Immateriaalne põhivara 20 284 20 148
-------------------------------------------------------------------------------
Põhivara kokku 516 286 471 299
-------------------------------------------------------------------------------
VARAD KOKKU 635 309 597 284
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
KOHUSTUSED JA OMAKAPITAL
-------------------------------------------------------------------------------
Lühiajalised kohustused
Võlakohustused 40 646 49 402
Võlad ja ettemaksed 111 345 102 841
-------------------------------------------------------------------------------
Lühiajalised kohustused kokku 151 991 152 243
-------------------------------------------------------------------------------
Pikaajalised kohustused
Võlakohustused 238 705 217 349
Edasilükkunud tulumaksukohustus 4 476 4 408
Pikaajalised eraldised ja ettemakstud tulevaste
perioodide tulud 267 277
-------------------------------------------------------------------------------
Pikaajalised kohustused kokku 243 448 222 034
-------------------------------------------------------------------------------
KOHUSTUSED KOKKU 395 439 374 277
-------------------------------------------------------------------------------
Omakapital
Aktsiakapital 16 292 16 292
Kohustuslik reservkapital 2 603 2 603
Ümberhindluse reserv 109 543 102 630
Konverteerimiserinevused 0 -149
Jaotamata kasum 111 432 101 631
-------------------------------------------------------------------------------
OMAKAPITAL KOKKU 239 870 223 007
-------------------------------------------------------------------------------
KOHUSTUSED JA OMAKAPITAL KOKKU 635 309 597 284
-------------------------------------------------------------------------------
KONSOLIDEERITUD KOONDKASUMIARUANNE
Tuhandetes eurodes
-------------------------------------------------------------------------------
IV kvartal IV kvartal 12 kuud 12 kuud
2021 2020 2021 2020
-------------------------------------------------------------------------------
Müügitulu 217 545 201 253 821 648 741 938
Muud äritulud 2 339 309 4 332 1 285
Müüdud kaupade kulu -156 096 -147 608 -607 239 -556 712
Teenuste kulud -14 324 -12 647 -48 874 -44 009
Tööjõukulud -25 956 -23 016 -88 755 -78 301
Põhivara kulum ja väärtuse
langus -9 932 -9 888 -38 963 -35 137
Muud ärikulud -464 -523 -931 -1 057
-------------------------------------------------------------------------------
Ärikasum 13 112 7 880 41 218 28 007
-------------------------------------------------------------------------------
Finantstulud 2 1 4 2
Finantskulud -1 283 -1 272 -4 909 -4 239
Kasum sidusettevõtja
aktsiatelt kapitaliosaluse
meetodil 27 20 183 191
-------------------------------------------------------------------------------
Kasum enne tulumaksustamist 11 858 6 629 36 496 23 961
-------------------------------------------------------------------------------
Tulumaks -147 1 361 -4 480 -4 462
-------------------------------------------------------------------------------
Aruandeperioodi puhaskasum 11 711 7 990 32 016 19 499
-------------------------------------------------------------------------------
Muu koondkasum
-------------------------------------------------------------------------------
Kirjed, mida ei
klassifitseerita edaspidi
ümber kasumiaruandesse
Maa ja ehitiste ümberhindlus 9 284 11 225 9 284 11 225
Konverteerimiserinevused -149 0 -149 0
-------------------------------------------------------------------------------
Aruandeperioodi muu
koondkasum /(-kahjum) kokku 9 135 11 225 9 135 11 225
-------------------------------------------------------------------------------
ARUANDEPERIOODI KOONDKASUM 20 846 19 215 41 151 30 724
-------------------------------------------------------------------------------
Tava- ja lahustatud
puhaskasum aktsia kohta
(eurodes) 0,29 0,20 0,79 0,48
Raul Puusepp
Juhatuse esimees
Tel 731 5000
|