Segmendid (EURm) Q3/21 Q3/20 yoy 9m/21 9m/20 yoy
---------------------------------------------------------------------------
Supermarketid 142,5 134,5 5,9% 417,6 381,0 9,6%
Kaubamaja 21,9 22,0 -0,4% 60,7 59,4 2,1%
Autokaubandus 38,2 34,7 10,2% 116,2 92,5 25,6%
Turvasegment 2,2 1,5 42,3% 5,8 4,0 45,9%
Kinnisvara 1,4 1,4 -2,9% 3,8 3,7 2,4%
---------------------------------------------------------------------------
Müügitulud kokku 206,2 194,2 6,2% 604,1 540,7 11,7%
---------------------------------------------------------------------------
Supermarketid 7,8 4,4 77,4% 14,2 12,0 17,7%
Kaubamaja -0,1 -0,2 -50,0% -1,0 -2,3 -57,8%
Autokaubandus 2,4 1,0 136,5% 5,8 1,8 222,8%
Turvasegment 0,1 0,0 140,6% 0,1 0,0 775,0%
Kinnisvara 3,1 2,9 7,2% 8,0 7,5 7,1%
IFRS 16 -0,8 -0,7 4,0% -2,5 -1,7 46,8%
---------------------------------------------------------------------------
Maksueelne kasum kokku 12,6 7,4 69,1% 24,6 17,3 42,2%
---------------------------------------------------------------------------
Grupi 2021. aasta kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli
206,2 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 6,2%. Üheksa
kuu müügitulu oli 604,1 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta esimese
üheksa kuu tulemusega, mil müügitulu oli 540,7 miljonit eurot, 11,7%. Grupi
2021. aasta kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 12,6
miljonit eurot, mis oli 69,1% kõrgem eelmise aasta võrreldava perioodi kasumist.
Grupi 2021. aasta 9 kuu puhaskasum oli 20,3 miljonit eurot, mis ületas eelmise
võrreldava perioodi tulemust 76,4%. Maksueelne kasum oli esimesel üheksal kuul
24,6 miljonit eurot, kasvades aasta varasemaga võrreldes 42,2%. Puhaskasumit
mõjutas dividendimakse, millelt 2021. aasta I kvartalis arvestati tulumaksu 4,3
miljonit eurot, aasta varem arvestati tulumaksu summas 5,8 miljonit eurot.
2021. aasta kolmanda kvartali müügitulemust mõjutas ehk kõige enam soodne
olukord Eesti jaekaubandusturul. Kevadiste koroonapiiranguite ajal kauplustest
eemale hoitud tarbijad jõudsid tagasi poodidesse ning Eestis jõustunud
pensionireformi tõttu II pensionisambast septembris vabanenud raha aktiivne
kasutamine kasvatas plahvatuslikult kestvuskaupade müüke. Grupi müügitulu
kasvule andsid III kvartalis hoogu Selveri segmendi ja autosegmendi tugevad
müügitulemused. Nii Selveri kui Kaubamajade segmendis jätkus tempokas müügikasv
läbi e-kanalite isegi liikumispiirangute kadudes. Aasta varem Grupi poolt tehtud
suured strateegilised investeeringud supermarketite segmendi kauplustevõrgu
kasvu ja keskusköögi laiendusse on end õigustanud ja võimaldasid edukalt
kasvatada supermarketite segmendi müügi- ja brutotulu ning suurendada
marginaali. Autodefitsiidi olukorras õnnestus Grupi autosegmendil oma
müügimarinaali samuti parandada. Kauplustevõrgu kasvuga koos kasvasid
võrreldavas tempos hooldus- ning andmesidekulud. Tööjõukulud kasvasid kolmandas
kvartalis 8,0%, seejuures kasvas töötajate arv 3,1%.
2021. aasta esimese üheksa kuu majandustulemust mõjutasid II kvartalis
koroonaviiruse leviku tõkestamiseks seatud piirangud. Peamiselt mõjutasid need
Kaubamajade segmendi kauplusi, millest enamus suleti seitsmeks nädalaks. Suletud
olid Kaubamaja moe- ja tööstuskaupade maailmad ning kõik I.L.U.
kosmeetikakauplused, ABC Kinga ning SHU jalatsikauplused. Ehkki riik kattis
Grupi taotluse alusel töötajate töötasu ning ettevõtluse toetuspaketi raames
tegevuskulusid kokku 1,6 miljoni euro ulatuses (aasta varem saadi riiklikke
tegevustoetusi 1,3 miljoni euro ulatuses), on Kaubamajade segment üheksa kuu
kokkuvõttes jätkuvalt kahjumis.
Käesoleva aasta III kvartalis renoveeris Selver Jaamamõisa kaupluse. Kaubamajade
segmendis viid läbi Kaubamaja Tallinna müügimaja Ilu- ja Toidumaailma
renoveerimised, kus Tallinna Toidumaailm suleti täielikult remondiks 25. juunil
ja taasavati uuenenuna 26. augustil. Kliendid on uuenenud maailmad hästi vastu
võtnud. Septembris teatas Grupp börsile strateegilisest otsusest jalatsiäriga
lõpetada ning kõik ABC KING ja SHU kauplused sulgeda järk-järgult järgneva aasta
jooksul.
2021. aasta esimesel üheksal kuul lõpetati Grupi üks olulisemaid viimaste
aastate suurarendusi, milleks oli Kulinaaria keskusköögi uue tootmishoone
valmimine koos varasema tehasehoone renoveerimisega ning tootmishoonete
omavahelise ühendamisega. I kvartalis oli mahukaimaks uuenduseks Comarketi
kaubamärgi all tegutsenud kaupluste üleviimine Selver ABC kaubamärgi alla ning
Comarketi, Delice kaupluste ning Solaris Toidupoe integreerimine Selveri
tarneahela ning IT süsteemidega. Samuti tehti I kvartalis algust Selveri e-
poodide tarkvaraplatvormi uuendamisega, mis valmis täielikult III kvartali
lõpuks. Alates 1. juunist 2021 laiendas e-Selver e-poe teenuse
teeninduspiirkonna üle-eestiliseks. Laienemisega muutus Selver ainsaks Eesti e-
toidupoeks, mis toob kulleriga kauba koju igas Mandri-Eesti maakonnas kogu selle
ulatuses. Selver on viimasel kuuel aastal e-kaubanduse arengusse väga aktiivselt
panustanud, et olla internetikaubanduse suunanäitaja. Uuendusena on e-Selveri
kliendil võimalus iga 20 sekundi järel
Selverid
Supermarketite ärisegmendi 2021. aasta 9 kuu konsolideeritud müügitulu oli
417,6 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga 9,6%. III kvartali
konsolideeritud müügitulu oli 142,5 miljonit eurot, kasvades aasta varasema
perioodiga võrrelduna 5,9%. Kuu keskmine kaupade müügitulu müügipinna
ruutmeetrile oli 2021. aasta 9 kuuga 0,39 tuhat eurot, ületades eelmise aasta
vastavat näitajat 1,8%. III kvartalis oli vastav näitaja 0,41 tuhat eurot,
kasvades, võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga, 6,2%. Võrreldavate kaupluste
kuu keskmine kaupade müügitulu müügipinna ruutmeetri kohta oli 9 kuuga 0,40
tuhat eurot, kasvades aasta varasemaga võrreldes 2,1% ja III kvartalis
keskmiselt 0,41 tuhat eurot, kasvades vastavalt 4,6%. Kauplustest tehti 2021.
aasta üheksa kuuga 31,7 miljonit ostu, mis oli baasaastast 13,0% enam.
2021. aasta III kvartalis olid nii maksueelne kasum kui puhaskasum 7,8 miljonit
eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrreldes 3,4 miljonit eurot. 9 kuu
supermarketite segmendi konsolideeritud maksueelne kasum oli 14,2 miljonit
eurot, kasvades võrrelduna eelmise aastaga 2,1 miljonit eurot. 9 kuu puhaskasum
oli 12,6 miljonit eurot, kasvades võrrelduna eelmise aastaga 2,7 miljonit eurot.
Alates 1. juunist 2020 sisaldavad supermarketite segmendi tulemused ABC
Supermarketsi tulemusi.
Nagu Eesti majandust tervikuna, mõjutab ka supermarketite segmenti 2020. aasta
märtsis alanud COVID-19 viirusega seonduvalt klientide ostukäitumise ning
tarbimisharjumuste muutused, mis on toonud kaasa väljakutseid kaupadega
opereerimisel ning jätkuvalt suurendanud kulutusi klientide ning töötajate
isikukaitsevahenditele.
Selveri tulemust mõjutab eelmisel aastal II kvartalis omandatud ABC
Supermarketsi ost, millega Selveri kaupluste arv suurenes 19 kaupluse võrra.
2021. aasta veebruaris ühe kaupluse müügitegevus lõpetati ja poolaasta lõpuga
jätkub müügitegevus 18 lisandunud kaupluses. Lisaks mõjutab tulemuste
võrreldavust 2020. aasta juulis avatud uus Selver ja baasperioodil ühe Selveri
kaupluse renoveerimine, kahe kaupluse müügipinna laiendamine ning liigaasta
mõju. Käesoleva aasta III kvartalis on Selver renoveerinud ühe kaupluse.
Renoveerimistegevuseks oli kauplus klientidele suletud 6 nädalat.
Võrrelduna aasta varasema perioodiga, milles sisaldub oluline e-kaubanduse mahu
kasv, on e-Selveri tellimuste arv 9 kuuga kasvanud ligi kaks korda. Aasta
algusest on mitme-etapiliselt laiendatud e-Selveri teeninduspiirkonda, mis
juunikuust alates katab kogu Mandri-Eesti ja suuremad saared. e-Selver on
suurima teeninduspiirkonnaga ja tunnustatud kui 2021. aasta kõige
kasutajasõbralikum e-pood toidukaupade kategoorias.
Käesoleval aastal viidi lõpule Comarketi märgi all tegutsevate kaupluste
üleviimine Selver ABC märgi alla ning tehti IT-tarkvara uuendusi Delice
kaupluses ja Solaris Toidupoes. Delice ja Solarise kauplustes avati klientidele
Delice Express teenus - kui varasemalt oli nendes kauplustes iseteeninduskassad,
siis nüüd on lisatud klientidele võimalus sooritada oste mugavalt puldiga.
Kaupluste uue kaubamärgi alla toomise ja IT-tarkvare uuenduse protsessiga
kaasnesid mõnepäevased kaupluste sulgemised seadmete vahetuseks ning ühekordsed
kulud ja investeeringud. Jätkunud on tegevused Selver ABC märgi all töötavate
kaupluste sortimendiga ning kogu Selveri keti hõlmavate tööprotsesside
efektiivistamisega. Kolmandas kvartalis rebränditi neli väiksemat Selveri
kauplust Selver ABC kaubamärgi alla. Käesoleval aastal on tehtud investeeringuid
populaarsesse SelveEkspressi teenusesse. Lisatud on täiendavaid terminale
kauplustesse, kus klientide huvi teenuse vastu on oluliselt kasvanud ning
alustatud SelveEkspressi teenuse avamist Selver ABC kauplustes. SelveEkspressi
teenuse laiendamine Selver ABC kauplustesse jätkub ka aasta viimases kvartalis.
Kasumi kujunemisele on olulist mõju avaldanud head käibe tulemused, eriti
soojade ilmadega suveperioodil, kiirem tööjõukulude kasv ja ABC Supermarketsi
ostu ning Selveri märgi alla toomisega seotud kulud. Tööjõu nappus tööturul on
kaasa toonud palgasurve. Tööjõukulude ajutine kasv on tinginud ka ABC
supermarketi kaupluste protsesside integreerimisest Selveri lahendusse,
suuremast tööjõuvajadusest e-kaubanduse segmendis, kus teenuse pakkumine
ressursimahukam võrreldes füüsilise poega, ning suurematest kulutustest
töötajate kasvanud haiguspäevade katteks. Kasumile avaldavad mõju ka
energiahinnad, mis on tõusnud tavapärasest kohati kordades kõrgematele
tasemetele.
Selver plaanib käesoleval aastal renoveerida veel ühe Selveri kaupluse ning
arendada e-poe teenust, rahuldamaks püsivalt kõrget nõudlust teenuse järele.
Jätkatakse aktiivselt ettevalmistustöödega 2022. aastal avatavate uute Selverite
osas.
Kaubamajad
Kaubamajade ärisegmendi 2021. aasta 9 kuu müügitulu oli 60,7 miljonit eurot, mis
oli eelmise aasta võrreldavast perioodist parem 2,1%. III kvartali müügitulu oli
21,9 miljonit eurot, mis jäi eelmisele aastale alla 0,4%. Kaubamajade segmendi
2021. aasta 9 kuu maksueelne kahjum oli 1,0 miljonit eurot, mis oli
aastatagusest tulemusest, mil kahjum oli 2,3 miljonit eurot, 1,3 miljoni euro
võrra parem tulemus. III kvartalis oli maksueelne kahjum 0,1 miljonit eurot, mis
eelmise aasta sama perioodiga võrreldes paranes 0,1 miljoni euro võrra.
Kaubamajade 9 kuu keskmine müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli 0,24 tuhat
eurot kuus, mis on 0,7% kõrgem, kui eelmise aasta samal perioodil. Kaubamajade
üheksa kuu müügitulemust mõjutasid kevadised ranged piirangud, mille tagajärjel
suleti kõik tööstuskaupade kauplused. Sarnaselt aasta varasemale sulges
Kaubamaja seitsmeks nädalaks (2020. aastal 6 nädalaks) kõik tööstuskaupade
maailmad nii Tallinnas kui ka Tartus ja avatuks jäid ainult Toidumaailmad. Seda,
et pärast kaupluste taasavamist oli klientide ootus suvekaupade järele palju
kõrgem kui möödunud aastal, tõestas suvine allahindluskampaania, mis möödus väga
edukalt. Kaubamajade tegevuskasumit mõjutas negatiivselt Tallinna Ilu- ja
Toidumaailma renoveerimine, kus Tallinna Toidumaailm suleti täielikult remondiks
25. juunil ja taasavati uuenenuna 26. augustil. Sügishooaja avakampaania ja Ilu
Aeg septembri alguses olid läbi aastate edukaimad, mis näitab, et kliendid on
uuenenud maailmad hästi vastu võtnud.
I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2021. aasta kolmanda
kvartali müügitulu oli 1,5 miljonit eurot, kasvades 2020. aasta sama perioodiga
võrreldes 17,4%. Kolmandas kvartalis oli kasum 0,1 miljonit eurot, mis oli
2020. aasta võrreldava perioodi tulemusest parem 0,05 miljonit eurot. 2021.
aasta esimese üheksa kuu müügitulu oli 3,5 miljonit eurot, mis on 2020. aasta
sama perioodiga võrreldes 7,4% enam. 2021. aasta esimese üheksa kuu kasum oli
0,1 miljonit eurot, mis oli 2020. aasta võrreldava perioodi tulemusest parem
0,04 miljonit eurot. Kolmanda kvartali müügitulu kasvatasid edukad
turunduskampaaniad, mitme kaupluse müügisaalide laiendused seniste
juuksestuudiote arvelt ning tarbijate julgus oluliselt paranenud
viiruseolukorras füüsilisi poode külastada. Kvartali viimasel kuul suurenes tänu
vabanenud pensionisambast saadud rahale kallimate impulssostude tegemine.
Alates 01.04.2021 Kaubamajade segmendis raporteeritava TKM King AS poolt
opereeritavate jalatsikaupluste müügitulu oli 2021. aasta üheksal kuul 3,5
miljonit eurot. Võrreldes eelmise aastaga vähenes sama perioodi müügitulu
28,0%. Kolmandas kvartalis oli segmendi müügitulu 1,8 miljonit eurot, mis on
eelmise aasta sama perioodiga võrreldes vähem 7,3%. 2021. aasta üheksa kuu
kahjum oli 0,8 miljonit eurot, mis oli aasta varasema võrreldava perioodi
kahjumist 0,6 miljonit eurot väiksem. Kolmanda kvartali kahjumiks oli 0,3
miljonit eurot, mis on eelmise aasta sama perioodi kahjumist 0,1 miljoni euro
võrra parem tulemus. Septembris teatas Grupp börsile strateegilisest otsusest
jalatsiäriga lõpetada. Kõik ABC KING ja SHU kauplused on plaanis sulgeda järk-
järgult järgneva aasta jooksul. Teises kvartalis suleti 2 ABC KING kauplust
(Kristiine keskus, Port Artur2), 2 SHU kauplust (Ülemiste keskus, Port Artur 2)
ning outlet kauplus Magristrali keskuses, mis samuti mõjutas aruandeperioodi
müügitulu.
Autokaubandus
Autokaubanduse segmendi 2021. aasta esimese üheksa kuu müügitulu oli 116,2
miljonit eurot. Müügitulu ületas 25,6% eelmise aasta sama perioodi müügitulusid.
Kolmanda kvartali 38,2 miljoni euro suurune müügitulu oli 2020. aasta kolmanda
kvartali müügitulust enam 10,2%. Esimesel üheksal kuul müüdi kokku 4 887 uut
sõidukit, sellest kolmandas kvartalis 1 581 sõidukit. Segmendi 2021. aasta
esimese üheksa kuu puhaskasum oli 5,5 miljonit eurot, ületades 4,4 miljoni euro
võrra aasta varasemat sama perioodi kasumit. Segmendi 2021. aasta esimese üheksa
kuu maksueelne kasum oli 5,8 miljonit eurot, ületades 2020. aasta sama perioodi
kasumit 4,0 miljoni euroga. 2021. aasta kolmanda kvartali maksueelne kasum oli
2,4 miljonit eurot, mis on aasta varasema sama perioodi kasumist 1,4 miljoni
euro võrra suurem.
Kolmandas kvartalis paranenud turukonjunktuur toetas klientide kasvavat huvi
sõidukite ostu vastu. Müügiedu võtmekomponendiks on osutunud autode saadavus,
kuna kiipide ja muude autokomponentide puudus on kõigile autotootjatele juba
mõnda aega toonud kaasa vähem või rohkem tõsiseid tarneraskusi. Grupi
autosegmendi asjatundlik varude kavandamine on võimaldanud jätkuvalt müüke
kasvatada. Autode hooldusteenuste mahud on hoogustunud tänu Grupi autosegmendi
poolt esindatud automarkide hulga kasvule. Nõudluse suurenemine on andnud
võimaluse teatud määral parandada müügimarginaali ja seega segmendi
kasumlikkust.
Turvasegment
Turvasegmendi 2021. aasta esimese üheksa kuu grupiväline müügitulu oli 5,8
miljonit eurot. Üheksa kuu müügitulu kasvas möödunud aastaga võrreldes 45,9%.
Kolmandas kvartalis oli segmendi müügitulu 2,2 miljonit eurot, kasvades eelmise
aasta sama perioodiga võrreldes 42,3%. Turvasegmendi 2021. aasta esimese üheksa
kuu maksueelseks kasumiks kujunes 0,1 miljonit eurot, jäädes aasta varasemaga
ligikaudu samale tasemele. Segmendi III kvartali maksueelseks kasumiks kujunes
0,1 miljonit eurot, mis on 140,6% enam kui möödunud aasta samal perioodil.
Kõik tegevusvaldkonnad näitasid häid kasvunumbreid. Paranes ka eelmise aasta
investeeringute ja mitmete tegevusvaldkondade laienduste tõttu langenud
kasumlikkus. Kõige kiiremini kasvasid rahavedude ja tuleohutusteenuste valdkond.
Oluline rõhk järgnevatel kvartalitel on tehnoloogilistele lahendustele
orienteeritusel ja digitaliseerimisel. Suurema murekohana püsib tööjõuturu
olukord, mis mõjutab negatiivselt nii kasvu kui marginaale.
Kinnisvarad
Kinnisvarade segmendi 2021. aasta esimese üheksa kuu grupiväline müügitulu oli
3,8 miljonit eurot. Müügitulu kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes
2,4%. Segmendi III kvartali grupiväline müügitulu oli 1,4 miljonit eurot.
Müügitulu kahanes võrdlusperioodil 2,9%. Kinnisvarade segmendi 2021. aasta
esimese üheksa kuu maksueelseks kasumiks kujunes 8,0 miljonit eurot. Kasum
kasvas võrdlusperioodiga 7,1%. Segmendi III kvartali maksueelseks kasumiks
kujunes 3,1 miljonit eurot. Maksueelne kasum kasvas võrdlusperioodil 7,2%.
Segmendi III kvartali müügitulu languses kajastub viitega kevadise
kaubanduskeskustes viibimise keelu perioodi eest üürnikele tehtud ühekordne
üürialanduste mõju. Suuremat mõju on piirangud avaldanud Tallinna kesklinnas
asuvatele üüripindadele. Tartu Kaubamaja keskus on viiruse tõkestamise
piirangutest kiiresti taastunud. Samuti Viimsi Keskus, millele avaldasid aasta
algul kõige suuremat mõju vabaaja keskustele seatud piirangud. Segmendi üheksa
kuu müügitulu ja kasumi kasvu toetas Läti kinnisvaraettevõttes grupivälisele
osapoolele üürile antud äripind ja Saare maakonnas asunud kinnistu müük.
KONSOLIDEERITUD FINANTSSEISUNDI ARUANNE
Tuhandetes eurodes
-------------------------------------------------------------------------------
30.09.2021 31.12.2020
-------------------------------------------------------------------------------
VARAD
Käibevara
Raha ja pangakontod 12 205 32 757
Nõuded ja ettemaksed 16 613 15 894
Varud 73 378 77 334
-------------------------------------------------------------------------------
Käibevara kokku 102 196 125 985
-------------------------------------------------------------------------------
Põhivara
Pikaajalised nõuded ja ettemaksed 373 335
Sidusettevõtjad 1 868 1 712
Kinnisvarainvesteeringud 60 550 60 347
Materiaalne põhivara 412 993 388 757
Immateriaalne põhivara 20 169 20 148
-------------------------------------------------------------------------------
Põhivara kokku 495 953 471 299
-------------------------------------------------------------------------------
VARAD KOKKU 598 149 597 284
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
KOHUSTUSED JA OMAKAPITAL
-------------------------------------------------------------------------------
Lühiajalised kohustused
Võlakohustused 23 324 49 402
Võlad ja ettemaksed 92 663 102 841
-------------------------------------------------------------------------------
Lühiajalised kohustused kokku 115 987 152 243
-------------------------------------------------------------------------------
Pikaajalised kohustused
Võlakohustused 258 601 217 349
Edasilükkunud tulumaksukohustus 4 408 4 408
Pikaajalised eraldised ja ettemakstud tulevaste
perioodide tulud 278 277
-------------------------------------------------------------------------------
Pikaajalised kohustused kokku 263 287 222 034
-------------------------------------------------------------------------------
KOHUSTUSED KOKKU 379 274 374 277
-------------------------------------------------------------------------------
Omakapital
Aktsiakapital 16 292 16 292
Kohustuslik reservkapital 2 603 2 603
Ümberhindluse reserv 100 852 102 630
Konverteerimiserinevused -149 -149
Jaotamata kasum 99 277 101 631
-------------------------------------------------------------------------------
OMAKAPITAL KOKKU 218 875 223 007
-------------------------------------------------------------------------------
KOHUSTUSED JA OMAKAPITAL KOKKU 598 149 597 284
-------------------------------------------------------------------------------
KONSOLIDEERITUD KOONDKASUMIARUANNE
Tuhandetes eurodes
-------------------------------------------------------------------------------
III kvartal III kvartal
2021 2020 9 kuud 2021 9 kuud 2020
-------------------------------------------------------------------------------
Müügitulu 206 150 194 181 604 103 540 685
Muud äritulud 637 316 1 993 976
Müüdud kaupade kulu -150 841 -146 012 -451 143 -409 104
Teenuste kulud -11 687 -11 216 -34 550 -31 362
Tööjõukulud -20 662 -19 139 -62 799 -55 285
Põhivara kulum ja
väärtuse langus -9 559 -9 387 -29 031 -25 249
Muud ärikulud -158 -157 -467 -534
-------------------------------------------------------------------------------
Ärikasum 13 880 8 586 28 106 20 127
-------------------------------------------------------------------------------
Finantstulud 0 1 2 1
Finantskulud -1 361 -1 204 -3 626 -2 967
Kasum sidusettevõtja
aktsiatelt
kapitaliosaluse meetodil 59 57 156 171
-------------------------------------------------------------------------------
Kasum enne
tulumaksustamist 12 578 7 440 24 638 17 332
Tulumaks 0 -1 -4 333 -5 823
-------------------------------------------------------------------------------
Aruandeperioodi
puhaskasum 12 578 7 439 20 305 11 509
-------------------------------------------------------------------------------
Muu koondkasum
-------------------------------------------------------------------------------
Kirjed, mida ei
klassifitseerita
edaspidi ümber
kasumiaruandesse
-------------------------------------------------------------------------------
Aruandeperioodi muu
koondkasum /(-kahjum)
kokku 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
ARUANDEPERIOODI
KOONDKASUM 12 578 7 439 20 305 11 509
-------------------------------------------------------------------------------
Tava- ja lahustatud
puhaskasum aktsia kohta
(eurodes) 0,31 0,18 0,50 0,28
Raul Puusepp
Juhatuse esimees
Tel 731 5000
|